olkrzys Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Proszę o opinie na który rodzaj zasilania się nastawiać.Planuję zakup HD i raczej wolałbym na gaźniku, ale chętnie dowiem się o różnych za i przeciw.Spalanie, awaryjność itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Jak liczy się oszczędność paliwa to kup zblokowanego skutera 49ccm :biggrin: . Awaryjność - porównujemy Sportstera z końca lat 70-tych na gaźniku S&Sa , Evo na wtrysku, Softaila TC 88 na gaźniku czy może TC 110 zabudowane w Elektrze? Awaryjność straszna, śrubki się odkręcają, olej cieknie, paliwo z gaźnika lub z szybkozłączki wtrysku, czujniki padają itp. Zostań przy VTXie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Dlaczego chcesz zamienić VTX na H-D ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Handelson Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 (edytowane) Proponuję spojrzeć jaki motocykl widnieje w stopce u autora tematu. Widzę, że pismo obrazkowe nadal rządzi ;) Edit: literówka. Edytowane 30 Listopada 2013 przez Handelson Cytuj Go ride... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Widziałem stopkę , nawet się odniosłem do tego ale później zedytowałem .. Trochę bez sensu post Olkrzys'a jeśli już kupił FLHX-a...P.S. Ludziska w stopkach wpisują różne rzeczy , nie sugeruję się Tym nigdy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joinery Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 ... ja mógłbym coś pewnie powiedzieć o gaźnikach bo mam ich aż sześć w moim moto, ale nie o tym chcę pisać, mój przyjaciel też miał dylemat czy HD na gaźniku czy na wtrysku(wolał gaźnik , wybrał wtrysk) i kupił na wtrysku z tego co mówił nie żałuje wyboru sprzęcik hula , jest oszczędny i wszystko git :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olkrzys Opublikowano 30 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Zrobiło się trochę zamieszania, a wiec po kolei:Miałem już Harleya FLHX na wtrysku, a więc ogólne wady i zalety tej marki znam...VTX to też już przeszłość chociaż nadal stoi u mnie w garażu i przejażdżki nim sprawiają mi dziką przyjemność..Planuję teraz zakup Road Kinga i zastanawiam się nad wersja na gaźniku, chciałem poczytać opinie użytkowników zarówno na gaźniku jak i na wtrysku...Lepszy jest wtrysk bo.. lub lepszy jest gaźnik ponieważ... Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Jeśli chcesz Road Kinga to jaki rocznik?Do 2005 można było jeszcze trafić gaźnik,a po tym roczniku to tylko wtrysk.Miałem 2004 na wtrysku a teraz 2010 też na wtrysku i nie narzekam,Zrobiłem ok 60 tyś km i nigdy nie było z tym problemu. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARAS Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 tak jak piter1600 pisze wtrysk jest mozna powiedziec bez obslugowy sa jego zalety i tez wady wady takie jak :nie ma patataj patataj jak na gazniku choc sa jakies patenty co moga pomuc uzyskac taki efekt ,jest oszczedniejszy od gaznika nic nie cieknie mam na mysli PB ,ale jesli chodzi o osiagi to gaznik jest lepszy zawsze mozesz cos samemu jak potrafisz pod tuningowac gazniora zgrac go z odpowiednim filtrem powietrza i wydechem i takiego wtryskiwacza objedziesz jak bedziesz chcial jeszcze jakis modul dokladasz i masz dobrego zapierd...piiiiii....alacza.PS: ja bym wybral gaznik chos nie powiem teraz mam dynke na wytrysku :laugh: ale na tym wtrysku jest na wolnych jak by bez duszy :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krakers09 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 OMG, co za bełkot :clap: Słyszałeś kiedyś o kropce i innych znakach interpunkcyjnych? O obniżaniu obrotów na wtrysku pisał tu już chyba każdy a nikt tego nie zrobił. Zrobienie tego dobrze kosztuje ogromne pieniądze i dobrze wiemy, że nie zrobi tego nikt. Po co w kółko więc o tym pierniczyć? Ponadto tak samo jak na gaźniku na wtrysku moc również można podnieść. Tylko, że nie filtrem powietrza... Cytuj http://dl.dropbox.com/u/3682198/sigpic171271_1.gif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Ponadto tak samo jak na gaźniku na wtrysku moc również można podnieść. Tylko, że nie filtrem powietrza...A czym? Tak się składa, że stage 1 do gaźnika czy wtrysku to w zasadzie ta sama procedura i te same zasady. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 miałem w HD gaźnik, teraz mam wtrysk (kolejny Hary). W gaźnikowcu miałem Stage 1 - jet kit'a, filtr K&N i wydechy, itp... jeździł OK, zero problemów, obroty obniżone więc gadał też ładnie - czyli w "gaźniku" wad nie stwierdziłem. Wtrysk - j.w tylko obroty wyższe, ALE przy podniesionej mocy silnika moto spala MNIEJ. Czyli jednak elektronika lepiej reguluje niż śrubokręt ; ). Ja tam ortodoksem gaźnikowym nie jestem (chociaż lubie stare klimaty i ape hangery), ale przy kupnie następnego H-D nie będzie to miało dla mnie znaczenia...chociaż i tak raczej będę skazany na wtrysk. Posdumowując - proponuję Ci znaleźć ładnego Kinga i w zasilanie mocno nie wnikać. Stuningować można wszystko. Są moduły na których zmieniasz mapy wtryskowe i obniżasz obroty... Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krakers09 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 (edytowane) A czym? Tak się składa, że stage 1 do gaźnika czy wtrysku to w zasadzie ta sama procedura i te same zasady. :)Samym filtrem powietrza to tylko miłośnicy calibry podnoszą moc ;-) Filtr jest częścią Stage 1. Ogólnie rzecz biorąc, wbrew temu co się mówi filtr powietrza nie ogranicza tak bardzo mocy na wtrysku. Dopiero powyżej 5000 czy nawet 5200 obrotów zaczyna być ograniczeniem. Gdy limit obrotów wynosi 6k. Tak wynika z porównania na hamowni wersji ze standardowym filtrem, bez żadnego filtra, i ze sportowym filtrem. Edytowane 2 Grudnia 2013 przez krakers09 Cytuj http://dl.dropbox.com/u/3682198/sigpic171271_1.gif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość małaMi Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Samym filtrem powietrza to tylko miłośnicy calibry podnoszą moc ;-) Filtr jest częścią Stage 1. Ogólnie rzecz biorąc, wbrew temu co się mówi filtr powietrza nie ogranicza tak bardzo mocy na wtrysku. Dopiero powyżej 5000 czy nawet 5200 obrotów zaczyna być ograniczeniem. Gdy limit obrotów wynosi 6k. Tak wynika z porównania na hamowni wersji ze standardowym filtrem, bez żadnego filtra, i ze sportowym filtrem.no najlepszy tuner fm zabrał głos :) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Samym filtrem powietrza to tylko miłośnicy calibry podnoszą moc ;-) Filtr jest częścią Stage 1. Ogólnie rzecz biorąc, wbrew temu co się mówi filtr powietrza nie ogranicza tak bardzo mocy na wtrysku. Dopiero powyżej 5000 czy nawet 5200 obrotów zaczyna być ograniczeniem. Gdy limit obrotów wynosi 6k. Tak wynika z porównania na hamowni wersji ze standardowym filtrem, bez żadnego filtra, i ze sportowym filtrem.Bardzo bym chciał zobaczyć te wykresy z hamowni i parametry motocykla. Czy to było tak, że jeden i ten sam motocykl zbadano ze standardowym filtrem, bez filtra a potem z założonym "sportowym" filtrem? Bo jeśli to były jedyne zmiany to rzeczywiście zmian w mocy dużych nie było a może nawet z seryjnym filtrem silnik miał największą moc. Sprawa wygląda tak, że stage 1 to wymiana wydechu, filtra powietrza i zmiana dawki paliwa (większe dysze, wtryski czy inna mapa). Zawsze w komplecie. Samo podkręcenie dawki paliwa da złe efekty (zbyt bogata mieszanka), sam wydech też spaskudzi nam silnik i sam filtr również (zbyt uboga mieszanka). Co do zalet/wad wtrysku i gaźnika to jak dokupię kolejnego Harleya to będzie na 90% na gaźniku. Z wtryskiem miałem jednego Harleya i mi starczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.