dawidwu Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Witam. Mam taki problem, otóż po sprzedaży CBR F2 stałem się posiadaczem Firestorma z 99r. Jest w nim założone zawieszenie z Hondy CBR900 sc33. Prowadzenie jest znakomite, ale pozycja za sterami mi nie odpowiada (pozycja mocno obciąża nadgarstki i plecy). Kierownica jest niżej niż w orginale, co powoduje że linki gazu przy skręcie w prawo obcierają o owiewkę, a przy skręcie w lewo opierają się o licznik i załamują. Przez to chce założyć jakąś wyższą kierownice i jakoś mądrze to wykonać. Prosiłbym o jakieś porady jak to wykonać w rozsądnych pieniądzach ( czy jakieś inne clip-ony, czy risery z jakąś kierownicą np. z horneta czy fazery). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Najprościej chińskie clipony z regulacją wysokości. https://www.dan-moto.com/DM_US/adjustable-billet-clip-on-s-wholesale-113.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 niewiem czy chodzi ci tylko o wygode czy rowniez o wyglad kiery sporta ale Mozesz przerobić półkę na taką jak na jest w transalpie i dać zwykłą kiere. Jest to rozwiązanie zajebiście wygodne ale niezbyt piękne i trzeba dobrać odpowiednią kiere i mocowania zeby weszła pod owiewki. Drugi pomysł to odkreć górną półkę, zdejmij kiere z lag, Przykręć półkę z powrotem i przykręć kierownicę nad półką tak jak w oryginale a nie pod półką jak masz w tym momęcie. zyskasz w ten sposób okolo 5-8cm to napewno znacząco zmieni pozycje a nie popsuje wyglądu. Mam nadzieje ze dość przejrzyście to napisałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 albo zawias od vtr :) a ten z cbr bardzo szybko pójdzie pozdr Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 niewiem czy chodzi ci tylko o wygode czy rowniez o wyglad kiery sporta ale Mozesz przerobić półkę na taką jak na jest w transalpie i dać zwykłą kiere. Jest to rozwiązanie zajebiście wygodne ale niezbyt piękne i trzeba dobrać odpowiednią kiere i mocowania zeby weszła pod owiewki. Drugi pomysł to odkreć górną półkę, zdejmij kiere z lag, Przykręć półkę z powrotem i przykręć kierownicę nad półką tak jak w oryginale a nie pod półką jak masz w tym momęcie. zyskasz w ten sposób okolo 5-8cm. I o tyle samo zmniejszy się skok zawieszenia. Innymi słowy będzie dobijać. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidwu Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Tak jak pisze Limo na górę niestety nie idzie założyć Lagi z CBR są krótsze. A czy te chińskie clip-ony są w ogóle coś warte? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 a po co ci nowe? pogmeraj w necie moze znajdziesz jakies uzywki dobrej firmy z rozbitka. Od tych chińskich metali bym sie trzymal z daleka na twoim miejscu.Żeby nie została ci kiera w reku przy schodzeniu z lacza.... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidwu Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 było by nie ciekawe. Trochę odstrasza liczba elementów i połączeń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 http://allegro.pl/kierownica-clip-on-48-mm-cbr-gsxr-o24-i3729358814.htmlnie wiem jak masz mocowana kiere ale jesli masz cos takiego jak w linku z mozliwoscią wyjecia rączki (tej rurki) to najtanszym rozwiazaniem - co nie znaczy złymJest dorobienie u ślusarza na giętarce lub pospawanie innych rączek(podniesionych do góry) na wysokośc która będzie tobie odpowiadała. Jak gość kumaty to bedą jak z fabryki tylko do pomalowania. Dasz mu na wzór rurke z clip ona i wyjasnisz jak ma to wygladać a najlepiej podjedz moto (tylko juz zimno) on ci na miejscu zrobi jadną dopasowana do ciebie i półki w moto a pozniej dorobi dróga. Cenowo to na pewno będzie lepiej wyglądało i bedzie z robione z metalu a nie chińskiej plasteliny. Całość bedzie schowana i tak pod półką więc samej konstrukcji nie powinno być mocno widać a w miejscu przełączników i rączek bedzie to dobrze wyglądać jak pójdziesz do fachowca. Daj znać jak się z tym uporasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidwu Opublikowano 29 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Dzięki MaciekV za zainteresowanie. Niestety rączki nie są wyciągane. Za dwa tygodnie będę miał możliwość przypasować półkę z CBR z założonymi riserami. Jak ogarnę temat to zamieszczę zdjęcia jak to wyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Możesz wrzucić może komuś się przydadzą. Ja nie narzekam na zawiasy VTR tym bardziej że mam amor skrętu ;) więc prowadzi się fajnie po każdej nawierzchni. Poza pozycją kierownika jest jakaś różnica w jezdzie moto? może promień skretu autobusu udało się zmniejszyć tą modyfikacją? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidwu Opublikowano 29 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Nie miałem okazji jeździć inną vtr, ale moja z takim zawiasem w porównaniu do F2 prowadzi się jak po sznurku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 ja przesiadlem sie z f3 na vtr ale fabryczny zawias i śmiga fajnie. tylko hebel mógł by byś bardziej precyzyjny. Może f2 miałeś krzywą rame? Jak dal mnie f3 prowadzi sie prościej i wybacza błędy prawie jak rower :) w porownaniu do vtr ->troche poniewiera jak krecisz manetą :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidwu Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 F2 jeździła prosto, na pewno była łatwiejsza do ogarnięcia. Chodzi o to że VTR dużo lepiej wybiera nierówności i jest stabilniejsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidwu Opublikowano 24 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 Kierownica już założona, plastiki u lakiernika. Pozycja mega wygodna, czekam na możliwość jazdy testowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.