Nikol3 Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Czy to prawda, że powinno się startować z lewej nogi? Pytam bo egzaminator mnie za to zje*bał, a ja twierdze, że to kompletnie bez sensu. Śmiesznie wygląda zmienianie nogi co sek i jest to niewygodne. Co o tym sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 mogłeś go spytać o podstawę prawną ;) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 To stara szkoła, prawa noga na hamulcu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Jest to zupełnie bezpodtstawne i w dodatku bezsensowne (poza ruszaniem bezpośrednio przed skrętem w lewo). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikol3 Opublikowano 7 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 aś* no nic, dzieki za wasza opinie. Tak czy siak zdane :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 No to gratulacje tematu nie było :laugh:! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niwy Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Jest to zupełnie bezpodtstawne i w dodatku bezsensowne (poza ruszaniem bezpośrednio przed skrętem w lewo).Rozwiń myśl proszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 A w czym rzecz? Sprecyzuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niwy Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 W nawiasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 To nie wiesz??!! :blink:Jak się rusza i bezpośrednio po ruszeniu skręca w lewo, to dużo wygodniej robi się to z lewej nogi.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 A to ma jakies znaczenie ?Zwłaszcza w jezdzie po miescie kiedy nie skladasz sie w lewo na kolano ????Trzymasz moto na wbitej 1 stojac na prawej nodze i ruszasz .... W czym problem ? Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niwy Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Muszę zaobserwować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 (edytowane) Idź do dobrej szkoły - na PJ za późno, ale na doszkalanie.To są podstawy. Edytowane 7 Listopada 2013 przez piórko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmielcarz Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 (edytowane) A to ma jakies znaczenie ?Zwłaszcza w jezdzie po miescie kiedy nie skladasz sie w lewo na kolano ????Trzymasz moto na wbitej 1 stojac na prawej nodze i ruszasz .... W czym problem ? Zapewne w tym, że stojąc na prawej nodze masz motocykl przechylony w prawo, więc będziesz potrzebował trochę więcej miejsca na zawrócenie w lewo. Łatwo to przetestować:1. stoimy na lewej nodze, motocykl pochylony lekko w lewo, kierownica skręcona w lewo2. stoimy na prawej nodze, motocykl pochylony lekko w prawo, kierownica prosta (bo skręcenie jej w lewo, przy pochyleniu w prawo nie wróży nic dobrego) W pierwszym przypadku promień zawracania będzie mniejszy. Edytowane 7 Listopada 2013 przez tmielcarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 To stara szkoła, prawa noga na hamulcu. Ta, a zeby zasygnalizowac skret w prawo trzeba uniesc lewa reke nad helm i zasygnalizowac w prawym kierunku :icon_mrgreen: Jest to zupełnie bezpodtstawne i w dodatku bezsensowne (poza ruszaniem bezpośrednio przed skrętem w lewo). I wszystko w temacie ktory uwazam za wyczerpany. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.