baba_zanetti Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 czyli jednak ludzie naprawiają w ten sposób, dziwne że tuleje się opuściły, sporo silników widziałem na tulei i z takim przypadkiem nie miałem akurat do czynienia. To po prostu musi zrobić ktoś kto ma renomę- daje gwarancję. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stany89x Opublikowano 14 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 (edytowane) baba_zanetti widziałeś z tulejami sporty czy jakieś inne maszyny? Jeśli to sporty widziałeś to co się działo że było trzeba je rozbierać? Edytowane 14 Listopada 2013 przez Stany89x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 W ostatnim roku miałem na warsztacie dwie R6 z wytulejowanym 1 cylindrem w pierwszej tuleja zeszła w dół o kilkanaście milimetrów w drugiej o kilka setek ale wystarczająco by puszczało ciśnienie. Obie były porobione "na sprzedaż" i fuck up-y wyszły zaraz po kupnie. W drugim przypadku sprawa poszła w sądy.Jak tuleja mogła się opuścić o kilkanaście mm ?? przecież przy pierwszym GMP pierścionki by wyskoczyłu poza tuleje. Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 może tych pierścieni już dawno tam nie było wyleciały zaworami wydechowymi ;) Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 (edytowane) baba_zanetti widziałeś z tulejami sporty czy jakieś inne maszyny? Jeśli to sporty widziałeś to co się działo że było trzeba je rozbierać? Nie, tylko single tak naprawdę, ale za to te o opinii najbardziej wysilonych, w stanach popularne jest wstawianie tulei w miejsce nicasilu w przypadku rozwiertu na większą pojemność, ale to też dotyczy singli. Temat pękających tulei w R6 w stanach też jest znany i jest firma która to naprawia wstawiając swoje tuleje. Inna sprawa, niektórzy japońscy producenci mają w sprzedaży same tuleje, oczywiście do silników które wyszły na tulei, i mają oddzielny cylinder/cylindry. Edytowane 15 Listopada 2013 przez baba_zanetti Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Jak tuleja mogła się opuścić o kilkanaście mm ?? przecież przy pierwszym GMP pierścionki by wyskoczyłu poza tuleje....a część korby z częścią tłoka opuściły aluminiowe mieszkanko :laugh: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 ...a część korby z częścią tłoka opuściły aluminiowe mieszkanko :laugh: . :biggrin: aaaaa no chyba że tak :) Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Kiedyś mój mechanik pamiętam przerabiał temat w podobnej R6 i wyszło na to że maszyna poszła w świat na części...Fakt było to z jakieś 5/6 lat wstecz i nie mógł znaleźć nikogo w PL kto podjął by się zrobienia tulei-może przez ten czas ruszyło się coś w tym temacie, nie wiem. Mam tylko taką sugestię bo jedno utkwiło mi w pamięci... Tam w tym modelu jest dodatkowo jakiś natrysk oleju który koliduje właśnie ze wstawianą tuleją i to w przypadku tej R6 stanowiło największy problem-dobrze pamiętam? Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stany89x Opublikowano 14 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Witajcie , podjołem decyzję będę tulejował swój silnik , może nawet zostanie na starych pierścieniach jeśli będą ok po pomiarze zamków.oto zdj pęknięć/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Tłumacząc, tuleja na starych pierścieniach i w świat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stany89x Opublikowano 14 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Nie , tulejowa nowa jeśli będa dobre pierścienie to zostawimy stare jeśli nie to nowe . A moto zostaje sobie bo jest robione pode mnie i nie będzie sprzedane , Ma być zrobione dobrze i tak będzie , więc lipy nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 To pod nową tuleje muszą być zamontowane nowe pierścienie inaczej się tego dobrze nie da zrobić. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 a wypadalo by i nowe tloki dac...slowem rzezba w gownie wyjdzie. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 albo big bore i jest sens. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stany89x Opublikowano 14 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 pierścienie warto ale czy tłoki to może już bez przesady , lepiej zainwestować w tuleje niż nowy silnik co nie wyjeżdzi swoich km :) big bore? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.