duddits Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 (edytowane) Troszkę odkopię temat ... Ja też jeździłem choć na testy mnie nikt nie zapraszał, sam się wprosiłem :) Moim zdaniem motocykl fajny, ale raczej dla niższej osoby (<170cm), wszyscy powyżej 180cm wyglądają na nim jak na dziecinnym rowerku.Oczywiście pytanie co mnie to obchodzi, ja będę na nim jeździł, a nie go oglądał problem jednak w tym, że jego rozmiar (haha, ma znaczenie jak się okazuje ;)) niesie ze sobą dla wyższych (niekoniecznie bardzo wysokich) osób pewne konsekwencje. Rama wydaje się nieco zbyt krótka, kierownica jest jakby za blisko, ale to tylko moje osobiste odczucia. Kanapa wygląda ciekawie, ale już na pierwszy rzut oka wiemy, że komfortu spodziewać się nie ma co. Znowu, niekoniecznie musi to być wadą, w końcu tak miało być, no ale może przeszkadzać. Jak na BMW nie ma żadnych wodotrysków, kontroli trakcji, ABS (to ciekawe, wydawało mi się, że nowe już powinny mieć obowiązkowo), czy nawet podgrzewanych manetek co w kraju nad Wisłą przydaje się często. No ale komu by to przeszkadzało, jeździ się fajnie kiedy ciepło. Jak na rasowego boksera przystało zbiera się to przepięknie, z silnika dochodzą wibracje w miłym dla tyłka zakresie ;)Cieszę się, że nim pojeździłem, ale nie moja bajka. Na fotce moja dziewczyna, która do wysokich raczej nie należy, ale na R nine T jeździło się jej wygodnie ... Pozdrowienia. Edytowane 14 Kwietnia 2015 przez duddits Cytuj http://gomoto.tv/naszym motorem jest pasja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Brałeś go może z inchcape BMW na Prymasa? Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duddits Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Tak, zgadza się. Cytuj http://gomoto.tv/naszym motorem jest pasja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Bo mnie też namawiali na teścik. Jak będzie ładnie chyba się wybiorę i porównam z moim R1200S Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duddits Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 No jasne, myślę, że warto przekonać się samemu. Co do porównywania to oczywiście , można wszystko z wszystkim..., ale to raczej dwa różne motocykle nawet jeśli łączy je podobny silnik :-) Cytuj http://gomoto.tv/naszym motorem jest pasja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corniak Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Widziałem ten motocykl w wersji Rizona, siedziałem na nim - moim zdaniem jeszcze lepiej to wszystko wygląda niż w orygianale. Oprócz różnic wizualnych jest różnica np. w pozycji kierowcy - jest niżej kierownica. Piękna maszyna i wyjątkowa. Czy ktoś jest już szczęśliwym posiadaczem tego pojazdu? Cytuj Diamenty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-FAZEREK- Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 WitamPosiadam BMW R NINET od miesiąca, zrobiłem nim ponad 1000 km, moim zdaniem jest to super motocykl, posiadałem w życiu ponad 20 motocykli, nie piszę tego żeby się chwalić, tylko żeby czytający wiedział, że mam porównanie, Były to motocykle każdego kalibru, 90% YAMAHA, 3 SUZUKI no i jeden HARLEY , niestety Harley 833 IRON salon, miałem go 3 miesiące, duszy w nim nie znalazłem, a reszty nie było, ani hamulce nie działały , ani skrzynia biegów, a o prowadzeniu jak YAMAHA można było zapomnieć, SUZUKI też zawsze zostawiało do życzenia, a BMW (może to niektórych właścicieli BMW urazi) prowadzi się jak YAMAHA , hamulce rewelacja, prowadzi się jak rower, skrzynia biegów perfekcja, wadą jest to , że powyżej 130 chce urwać głowę, ale w końcu taki urok, Motocykl jedzie grubo powyżej 200 km/h , ale to już dla szukających emocji, Ja wolę mieć głowę na swoim miejscu, Nawet przy takich prędkościach jest stabilny i przewidywalny, Dla mnie to motocykl na którym można przejechać 1000 km, ale ja wolę na raz max 100 :) . Motocykl na popołudniowy wypad. Polecam Kuba.ps. Wygląd niesamowity . Brzmienie oryginalnych wydechów również. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balans Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 to gratuluję motocykla. Według mnie jedna z najpiękniejszych maszyn jakie obecnie są produkowane. mimo iż ciągnie mnie do raczej innego typu to posiadanie r nine t jako drugiej maszyny jest moim marzeniem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 16 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2018 Ciekawe czy ktoś z Was mnie jeszcze pamięta z aktywności na tym forum :)Po roku przerwy od moto (wypadek, połamania, zespolona noga na gwóźdź śródszpikowy) wracam na jednoślad - zdecydowałem się na BMW R Ninet 2017, więc w teorii czas na spokojniejsze lata :P Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 16 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2018 Wiadomo, że pamięta! Fajny wybór, chyba jedyne BMW, które naprawdę mi się podoba - chętnie bym przygarnął :) Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 16 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2018 Mi się ten bardzo podoba Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 15 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2018 (edytowane) No więc zrobiłem już pierwsze 500km i ogólne przemyślenia są następujące:- jako osoba jeżdżąca ponad 10 lat na rzędówkach uczę się od nowa wykorzystywania potencjału pojazdu z powodu silnika boxer - który jest bardzo fajny, ale często z przyzwyczajenia chcę go kręcić mocno, albo jeździć na zbyt niskim biegu- zawieszenie (mimo, że jeszcze nie ustawiłem pod swoją wagę) daję radę, nie czuję utraty jakości w porównaniu do ostatniego moto (street triple r), w zakręty wchodzi agresywnie ale i pewnie- wygoda - mhmm ciężko powiedzieć, bo trasy robiłem w okolicy 100-150km na raz max, i wracałem do domu zmęczony - ale przerwa z moto na pewno zrobiła swoje i nie jestem w stanie tego miarodajnie ocenić (całe życie jeździłem na sportach, więc tam nigdy nie było wygodnie a robiło się i po 1000km dziennie :D)- brak owiewki - to dla mnie największe wyzwanie, na ekspresówce czy autostradzie powyżej 130-140 urywa łeb, więc staram się szukać dróg na około aby mieć fun (kosztem czasu dojazdu) Sam klimat moto, dźwięk silnika, czy to jak się wkręca na obroty po dodaniu gazu np na 5 biegu przy 70kmh - poezja :) Edytowane 15 Maja 2018 przez foks Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 7 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 Dzień dobry w zimowy wieczór! Znalazłem chwilę i tylko powiem, że zrobiłem w zeszłym sezonie lekko ponad 6 tysięcy. Sporo w trasach (krótsze i dłuższe przejazdy, w tym prawie 2kkm nawinięte na hiszpańskich i portugalskich drogach).Po tym okresie napiszę jedno - jestem tym motocyklem oczarowany. Miałem w środku sezonu kryzys czy to jest to (wieje, zimno w trasie, nic nie chroni od deszcze - leje się spod kół), ale jazda po andaluzyjskich zakrętach i łukach przekonała mnie, że nie miałem dawno tyle przyjemności i radości z jazdy motocyklem. Do tego znalazłem nawet całkiem wygodną (i szybką) pozycje do jazdy autostradami z prędkościami 140-160kmh (bez owiewki). Po tej próbie czasu zdecydowanie polecam ten motocykl wszystkim, którzy szukają przyjemności (na wysokim poziomie jezdnym). Może nie jest to motocykl na wycieczkę typu duży GS, ale po 500km da się zrobić na raz bez chęci porzucenia pasji motocyklowej :) 1 Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal_89 Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 Mi bardzo podoba się R Nine T Pure w Wehrmachtowym zielonym? Popielatym? Oliwkowym? Kolorze. Mam nadzieję, że wiosną uda się umówić na jazdę próbną :D. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herni Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 motocykl idealny ale na wystawę motocykli nic po za tym Cytuj Project PAMIR 2014 https://www.facebook.com/pages/Project-PAMIR-2014/391516340945760 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.