Skocz do zawartości

BMW R nineT


Rekomendowane odpowiedzi

Troszkę odkopię temat ...

 

Ja też jeździłem choć na testy mnie nikt nie zapraszał, sam się wprosiłem :)

 

Moim zdaniem motocykl fajny, ale raczej dla niższej osoby (<170cm), wszyscy powyżej 180cm wyglądają na nim jak na dziecinnym rowerku.

Oczywiście pytanie co mnie to obchodzi, ja będę na nim jeździł, a nie go oglądał problem jednak w tym, że jego rozmiar (haha, ma znaczenie jak się okazuje ;)) niesie ze sobą dla wyższych (niekoniecznie bardzo wysokich) osób pewne konsekwencje. Rama wydaje się nieco zbyt krótka, kierownica jest jakby za blisko, ale to tylko moje osobiste odczucia. Kanapa wygląda ciekawie, ale już na pierwszy rzut oka wiemy, że komfortu spodziewać się nie ma co. Znowu, niekoniecznie musi to być wadą, w końcu tak miało być, no ale może przeszkadzać. Jak na BMW nie ma żadnych wodotrysków, kontroli trakcji, ABS (to ciekawe, wydawało mi się, że nowe już powinny mieć obowiązkowo), czy nawet podgrzewanych manetek co w kraju nad Wisłą przydaje się często. No ale komu by to przeszkadzało, jeździ się fajnie kiedy ciepło. Jak na rasowego boksera przystało zbiera się to przepięknie, z silnika dochodzą wibracje w miłym dla tyłka zakresie ;)

Cieszę się, że nim pojeździłem, ale nie moja bajka.

 

Na fotce moja dziewczyna, która do wysokich raczej nie należy, ale na R nine T jeździło się jej wygodnie ...

 

Pozdrowienia.

post-43188-0-03753700-1429028063.jpg

Edytowane przez duddits

http://gomoto.tv/

naszym motorem jest pasja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Widziałem ten motocykl w wersji Rizona, siedziałem na nim - moim zdaniem jeszcze lepiej to wszystko wygląda niż w orygianale. Oprócz różnic wizualnych jest różnica np. w pozycji kierowcy - jest niżej kierownica. Piękna maszyna i wyjątkowa. Czy ktoś jest już szczęśliwym posiadaczem tego pojazdu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam

Posiadam BMW R NINET od miesiąca, zrobiłem nim ponad 1000 km, moim zdaniem jest to super motocykl, posiadałem w życiu ponad 20 motocykli, nie piszę tego żeby się chwalić, tylko żeby czytający wiedział, że mam porównanie, Były to motocykle każdego kalibru, 90% YAMAHA, 3 SUZUKI no i jeden HARLEY , niestety Harley 833 IRON salon, miałem go 3 miesiące, duszy w nim nie znalazłem, a reszty nie było, ani hamulce nie działały , ani skrzynia biegów, a o prowadzeniu jak YAMAHA można było zapomnieć, SUZUKI też zawsze zostawiało do życzenia, a BMW (może to niektórych właścicieli BMW urazi) prowadzi się jak YAMAHA , hamulce rewelacja, prowadzi się jak rower, skrzynia biegów perfekcja, wadą jest to , że powyżej 130 chce urwać głowę, ale w końcu taki urok, Motocykl jedzie grubo powyżej 200 km/h , ale to już dla szukających emocji, Ja wolę mieć głowę na swoim miejscu, Nawet przy takich prędkościach jest stabilny i przewidywalny, Dla mnie to motocykl na którym można przejechać 1000 km, ale ja wolę na raz max 100 :) . Motocykl na popołudniowy wypad. Polecam Kuba.

ps. Wygląd niesamowity . Brzmienie oryginalnych wydechów również.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...

Ciekawe czy ktoś z Was mnie jeszcze pamięta z aktywności na tym forum :)
Po roku przerwy od moto (wypadek, połamania, zespolona noga na gwóźdź śródszpikowy) wracam na jednoślad - zdecydowałem się na BMW R Ninet 2017, więc w teorii czas na spokojniejsze lata :P

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

No więc zrobiłem już pierwsze 500km i ogólne przemyślenia są następujące:

- jako osoba jeżdżąca ponad 10 lat na rzędówkach uczę się od nowa wykorzystywania potencjału pojazdu z powodu silnika boxer - który jest bardzo fajny, ale często z przyzwyczajenia chcę go kręcić mocno, albo jeździć na zbyt niskim biegu

- zawieszenie (mimo, że jeszcze nie ustawiłem pod swoją wagę) daję radę, nie czuję utraty jakości w porównaniu do ostatniego moto (street triple r), w zakręty wchodzi agresywnie ale i pewnie

- wygoda - mhmm ciężko powiedzieć, bo trasy robiłem w okolicy 100-150km na raz max, i wracałem do domu zmęczony - ale przerwa z moto na pewno zrobiła swoje i nie jestem w stanie tego miarodajnie ocenić (całe życie jeździłem na sportach, więc tam nigdy nie było wygodnie a robiło się i po 1000km dziennie :D)

- brak owiewki - to dla mnie największe wyzwanie, na ekspresówce czy autostradzie powyżej 130-140 urywa łeb, więc staram się szukać dróg na około aby mieć fun (kosztem czasu dojazdu)

 

Sam klimat moto, dźwięk silnika, czy to jak się wkręca na obroty po dodaniu gazu np na 5 biegu przy 70kmh - poezja :)

Edytowane przez foks

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Dzień dobry w zimowy wieczór! Znalazłem chwilę i tylko powiem, że zrobiłem w zeszłym sezonie lekko ponad 6 tysięcy. Sporo w trasach (krótsze i dłuższe przejazdy, w tym prawie 2kkm nawinięte na hiszpańskich i portugalskich drogach).

Po tym okresie napiszę jedno - jestem tym motocyklem oczarowany. Miałem w środku sezonu kryzys czy to jest to (wieje, zimno w trasie, nic nie chroni od deszcze - leje się spod kół), ale jazda po andaluzyjskich zakrętach i łukach przekonała mnie, że nie miałem dawno tyle przyjemności i radości z jazdy motocyklem. Do tego znalazłem nawet całkiem wygodną (i szybką) pozycje do jazdy autostradami z prędkościami 140-160kmh (bez owiewki).

 

Po tej próbie czasu zdecydowanie polecam ten motocykl wszystkim, którzy szukają przyjemności (na wysokim poziomie jezdnym). Może nie jest to motocykl na wycieczkę typu duży GS, ale po 500km da się zrobić na raz bez chęci porzucenia pasji motocyklowej :)

  • Lubię to! 1

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...