Skocz do zawartości

Balans

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Podkarpacie

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Balans

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam, ktoś jest posiadaczem Yamahy xt125 ? Chętnie bym się doradził jak można odblokować pełną moc z tego motocykla, przeszłości swojej maszyny nie znam, bo kupiłem ją od komisu który sprowadził ją z włoch, dlatego też tak naprawdę nie wiem czy jest zblokowana, w papierach ma wpisane jedynie 10 koni mocy, silnik ten napewno stać na więcej bo w ybr czyli bardziej popularnym modelu jest dokładnie ten sam motor i ma on tam 12,3 konia. jestem całkowicie zielony w temacie więc nawet porady osób które nie mają styczności z tym motorem a mają jakiś pomysł i zarzucą gdzie możnaby szukać blokad chętnie poczytam :) Sam motor mam już blisko 2 lata, jednak dopiero teraz się przymierzam do odblokowania go bo z początku szukając informacji poczytałem opinie ze odblokowanie tego motorku to dość skomplikowana sprawa, a jako że to dla mnie miał być chwilowy srodek transportu to postanowiłem że odpuszczę. Jednak postanowilismy ze "komarek" pozostanie w rodzinie, raz przyzwyczajenie a dwa zawsze się przyda komuś żeby skonczyć po bułki z wiatrem pod pachą :)
  2. to gratuluję motocykla. Według mnie jedna z najpiękniejszych maszyn jakie obecnie są produkowane. mimo iż ciągnie mnie do raczej innego typu to posiadanie r nine t jako drugiej maszyny jest moim marzeniem :)
  3. dzięki wielkie, to faktycznie to. W końcu możnabyło się gdzieś ruszyć :) ze złamaną nogą jazda idzie duzo lepiej niz chodzenie :)
  4. Witam po małej wywrotce na yamaszce xt125 mam krzywe koło, skręca w lewo około 10 stopni, dodatkowo chyba trochę ucieka w pionie, choć tu będę musiał się jeszcze przyjrzeć dokładnie z czyjąś pomocą, aby przytrzymał motocykl, bo kiedy motor stoi na stopce nie jestem pewien, jak dużo, ale napewno odczuwalnie. ogólnie poza kierownicą, wszystko wygląda "na oko" na proste, choć wiem ze "na oko" to wszystko co najwyżej moze sie wydawac Macie jakieś rady, patenty jak posprawdzać lagi, ośkę, półki, może również szprychy?chętnie wysłucham :)
  5. Witam po małej wywrotce na yamaszce xt125 mam krzywe koło, skręca w lewo około 10 stopni, dodatkowo chyba trochę ucieka w pionie, choć tu będę musiał się jeszcze przyjrzeć dokładnie z czyjąś pomocą, aby przytrzymał motocykl, bo kiedy motor stoi na stopce nie jestem pewien, jak dużo, ale napewno odczuwalnie. ogólnie poza kierownicą, wszystko wygląda "na oko" na proste, choć wiem ze "na oko" to wszystko co najwyżej moze sie wydawac Macie jakieś rady, patenty jak posprawdzać lagi, ośkę, półki, może również szprychy? chętnie wysłucham :) do usunięcia.
  6. Witam, jestem tu nowy, dobre pół godziny przeglądam już tematy i jednoczesnie szukam działu gdzie możnaby się poradzić co do wyboru motocykla, nie znalazłem nic więc piszę tu bo wydaje mi się że to najbardziej odpowiednie miejsce. Obecnie śmigam na yamaszce xt125x, ale niedługo będę mógł zacząć robić A2 i już rozglądam się za nowym motocyklem. Jeżdżę głównie po mieście, czasem jakieś wycieczki po okolicy, więc chciałbym motocykl który będzie takim kompromisem wygody i zwinności, nie typowy turystyk lecz coś pomiędzy. Wybierać będę pomiędzy supermoto (ale raczej nie typowym wyczynowcem tylko coś podobnego do tego co mam teraz), a jakimś nakedem, ewentualnie coś z owiewkami. Obecnie w tej kasie przykuły moją uwagę kawasaki er6(wersja owiewkami duzo lepiej wygląda ale ciężko wyłapać do 10 tys w odróżnieniu do nakeda), jest też coś z innej beczki yamaha xt660x, yamaha mt03 660. co myślicie o tych motocyklach? może macie jakieś lepsze propozycje?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...