Enduro1 Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 (edytowane) witam i upraszam o pomoc z powodu nie korzystej pracy silnika moim w Triumph Speedmaster rok 2004/5 (wersja na gaznikach) motorek ma problem taki, ze po nagrzaniu trochę parska w rury/rurę po czym zgasnie i nie mozna go odpalic.po ochlodzeniu zapala normalnie i chodzi/jezdzi jak trzeba.zbiornik czysty, nowe paliwo, nowe swiece ori, kable wysokiego sprawdzone / jeden nowy), gazniki czyste,filter powietrza rowniez,kompresja ok., luzy zaworowe prawie idealne,w ramach testow po takim zgasnieciu silnika sprawdzilem przy pomocy diody LED, ze cewka wyzwalacza zaplonu taktuje,czyli impuls w krytycznej jest.cewki zaplonowe zamienialem miejscami (ma dwie oddzielne) a ostatnio dostalem/zakupilem inny uzwany modul zaplonu CDIi tez silnik na nim chodzil kiepsko tj. odpala jako tako, gasnie, lub nie wkreca sie na obroty przy braku mocy, troche parska w rury.. może on też jest uszkodzony, ale sprzedawca/ handlarz ma go z motoru powypadkowego i twierdzi, ze jest sprawny. czy ktos ma z szanownego grona jakis pomysl? :notworthy: pozdr.Enduro. Edytowane 12 Listopada 2013 przez Piotr Dudek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 gazniki czyste... a dobrze wyregulowane i zsynchronizowane? A zimny chodzi na ssaniu czy bez? Ma to pompe paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduro1 Opublikowano 16 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 (edytowane) tak czyste, regulacja wg. mnie okay, bo obraz swiec poprawny, synchronizacji nie dotykalem.aktywacja choke nic nie zmienia w w/o krytycznej fazie, pompy paliwa nie ma, paliwo jest podawane grawitacyjnie przez kranik do wspolnej listy gaznikowej.pozdr.E Edytowane 17 Października 2013 przez Enduro1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Moglbys dac film jak to wyglada ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduro1 Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 ostatnio okazalo się, że poprzedni użytkownik, w jakis tam sobie wiadomym celu, połączył odpowietrzenie zbiornik z króćcem gaźnika.w sumie to lekko dobra idea, zassysania oparów, ale pod warunkiem, że poprzez takie podłączenie nie powstaje podciśnienie w zbiorniku, bo te może spwodować zanik spływu paliwa do gaźników.mój motorek zaczął tzw. sen zimowy no i sprawdzenie, czy to było moim problemem jest generalnie lekko utrudnione , ale jak nie w tym to w przyszedłem sezonie sprawa się wyjaśni.pozdr.E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 U mnie przez wężyk przelewowy baku w gorące dni non stop kapała benzyna, wkręciłem w niego śrubkę i zaczęły się problemy z podciśnieniem w baku. Po przejechaniu ok 100km podciśnienie robiło się na tyle duże że paliwo przestawało być zasysane do gaźników i silnik gasł. Trzeba było wtedy otworzyć wlew baku, słychać było charakterystyczne syczenie, i mozna było jechać dalej. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 ostatnio okazalo się, że poprzedni użytkownik, w jakis tam sobie wiadomym celu, połączył odpowietrzenie zbiornik z króćcem gaźnika.w sumie to lekko dobra idea, zassysania oparów, ale pod warunkiem, że poprzez takie podłączenie nie powstaje podciśnienie w zbiorniku, bo te może spwodować zanik spływu paliwa do gaźników.mój motorek zaczął tzw. sen zimowy no i sprawdzenie, czy to było moim problemem jest generalnie lekko utrudnione , ale jak nie w tym to w przyszedłem sezonie sprawa się wyjaśni.pozdr.Ejesli tak to masz rozwiazanie problemu, oczywiste ze takie rozwiazanie wplywa na prace silnika... a do Limo; pomyliles wezyki, sa 2, jeden jest przelewowy i jego zatkanie nie stanowi problemu, a drugi jest odpowietrzajacy, ten wlasnie zatkales i stad problem.... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Janusz, bardzo możliwe. Z tych dwóch wężyków jeden jest gruby a drugi cienki, założyłem że ten gruby raczej powinien być odpowietrzający. Ale jeśli jest odwrotnie i to ten cienki jest odpowietrzający to w jaki sposób zapobiec kapiącej z niego benzynie? Przecież takie straty można liczyć w litrach. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 jak odpowietrzający to sprawdź czy rurka w baku nie jest zgnita Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduro1 Opublikowano 11 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 jak odpowietrzający to sprawdź czy rurka w baku nie jest zgnitaalbo przycinięta ..E. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.