marek hd Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 (edytowane) ok..skorzystam z lasera.. co do zacisku w sporciaku mym musialbym go go wyjac to mono block ...dzieki za te garsc infoo..przypomne ten pas ma okol 8 tys przebiegu ....straszne dziadostwo .....firma falcon . jesli go przeciagnalem to mam straszna moc w mym sporciaku hehehehe.pzdr Edytowane 13 Czerwca 2014 przez marek hd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
americas Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 Hm... tak sprawdzamy łańcuch, nie pas... Tokarz nie jest potrzebny do tej kontoli, ani tokarka...Eh...i łańcuch i pas można tak sprawdzić, a na maszynie jedynie można sprawdzić dokładnie bicie pulleya, na oko można połozyć na czymś płaskim i jak będzie krzywe wyjdzie gdzie nie dolega , ale na oko to chłop w szpitalu zmarł - hehe ps. w Dyne kiedyś też zrywało pas i co. jakiś magik popier..... dystanse na kole dał nie te itd... szukania było i tak jak wyżej sprawdziłem i okazało się, że nie szły w osi, po zamontowaniu właściwych dystansów problem znikł... co prawda pas ma możliwość rozciągania się i wyginania ale nadmierne jego krzywe tarcie powoduje pęknięcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek hd Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 ... co prawda pas ma możliwość rozciągania się i wyginania ale nadmierne jego krzywe tarcie powoduje pęknięcie po zalozeniu oem pasa naciagnalem pas i troche sobie pokrecilem i nie zauwazylem nic takiego jak otarcie lub zatrzymywanie sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
americas Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 sprawdź dla pewności przy maksymalnym dociągnięciu tyłu naciąg pasa czy nie za mocno jest napięty możesz posadzić kogoś ciężkiego, moto postawione prosto na kołach - nie na kosie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek hd Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 sprawdź dla pewności przy maksymalnym dociągnięciu tyłu naciąg pasa czy nie za mocno jest napięty możesz posadzić kogoś ciężkiego, moto postawione prosto na kołach - nie na kosie :) ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek hd Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 mam jeszcze pytanie odnosnie poslugiwania sie przyrzadem do kontroli naciagu pasa.. mysle ze robie to oki.. ale jak sie nim posluzyc by wszystko zrobic oki.. pytam dla pewnosci ...mysle ze nikogo nie urazilem mym pytaniem ... :banghead:to tak by chyba ten temat uzupelnic ..pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 (edytowane) Wg serwisówki Sportsterów, sprawdzasz w połowie dolnego biegu pasa, silnik zimny, na luzie, bez kierowcy i ładunku, motocykl na kosie. Odchyłki przy nacisku 10 lbs (4,5kg): Roczniki 1991-1999 : 9/16-11/16" (14,3-17,5mm)Roczniki 2000-2003883,1200,1200S: 5/16-3/8" (7,9-9,6mm) 883H, 883C : 1/4-5,16" (6,4-7,9mm)Roczniki 2004-2006883C, 1200C, 883L : 1/4-5/16" (6,35-7,94mm)883, 1200R : 3/8-7/16" (9,53-11,1mm)Rocznik 2008883C, 883L, 1200C, 1200L, 1200N z niskim zawiasem 1/4-5/16" (6,35-7,94mm)883, 883R, 1200R, 1200N z wysokim zawiasem 9/16-5,8" (14,3-15,9mm) Roczników 2007 i 2009-teraz nie mam danych. Na przyrządzie na tłoczku jest znak 10 lbs, ustawiasz na nim o-ring, który jest ogranicznikiem. Na cylinderku jest podziałka. przykładasz przyrząd do pasa w połowie długości miedzy pulleyami, w Sportku robi się to w dolnym biegu pasa. Przyrząd musi być prostopadle do pasa w obu płaszczyznach. Naciskasz na tłoczek żeby doszło do ogranicznika 10 lbs i odczytujesz z podziałki o ile się pas ugiął. Edytowane 17 Czerwca 2014 przez wallygatorr Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość starydziad Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 (edytowane) Nie lepiej pojechać do kogoś kto potrafi to zrobić bez zadawania zbędnych pytań na fm, dwa zerwane pasy w tym jeden nowy.Zaraz dojdzie kolejny, mam kumpla mechanika co takie rzeczy zajmują mu naprawdę chwilę. Edytowane 17 Czerwca 2014 przez starydziad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek hd Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Wg serwisówki Sportsterów, sprawdzasz w połowie dolnego biegu pasa, silnik zimny, na luzie, bez kierowcy i ładunku, motocykl na kosie. Odchyłki przy nacisku 10 lbs (4,5kg): Roczniki 1991-1999 : 9/16-11/16" (14,3-17,5mm)Roczniki 2000-2003883,1200,1200S: 5/16-3/8" (7,9-9,6mm) 883H, 883C : 1/4-5,16" (6,4-7,9mm)Roczniki 2004-2006883C, 1200C, 883L : 1/4-5/16" (6,35-7,94mm)883, 1200R : 3/8-7/16" (9,53-11,1mm)Rocznik 2008883C, 883L, 1200C, 1200L, 1200N z niskim zawiasem 1/4-5/16" (6,35-7,94mm)883, 883R, 1200R, 1200N z wysokim zawiasem 9/16-5,8" (14,3-15,9mm) Roczników 2007 i 2009-teraz nie mam danych. Na przyrządzie na tłoczku jest znak 10 lbs, ustawiasz na nim o-ring, który jest ogranicznikiem. Na cylinderku jest podziałka. przykładasz przyrząd do pasa w połowie długości miedzy pulleyami, w Sportku robi się to w dolnym biegu pasa. Przyrząd musi być prostopadle do pasa w obu płaszczyznach. Naciskasz na tłoczek żeby doszło do ogranicznika 10 lbs i odczytujesz z podziałki o ile się pas ugiął.dzieki kolego.. nie mam juz wiecej pytan.... pzdr Nie lepiej pojechać do kogoś kto potrafi to zrobić bez zadawania zbędnych pytań na fm, dwa zerwane pasy w tym jeden nowy.Zaraz dojdzie kolejny, mam kumpla mechanika co takie rzeczy zajmują mu naprawdę chwilę.wiem ze wiedza kosztuje i to nie ulega watpliwosci.. ja mieszkam w wawie a twoj mechanik gdzie? jak wawa nie ma sprawy ..poglebie wiedze ........ :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość starydziad Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 (edytowane) Nie no ja mieszkam w Rybniku i nie szukam mechanika w Warszawie :huh: .No ale rozumiem że w tej wiosce nie ma porządnego warsztatu motocyklowego, który potrafi coś zrobić i nie zedrzeć ostatnich szat z klienta.No a w stolicy całkiem fajny zakład jest http://www.normcar.pl/ Edytowane 17 Czerwca 2014 przez starydziad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Jak ktoś ma wstręt do kręcenia śrubek to nawet z taką głupotą jak naciąg pasa będzie latał do mechanika.Ale są też tacy ,dla których przyrząd do sprawdzania naciągu pasa i pokręcenie kilkoma śrubami nie stanowi problemu. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość starydziad Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Jak ktoś ma wstręt do kręcenia śrubek to nawet z taką głupotą jak naciąg pasa będzie latał do mechanika.Ale są też tacy ,dla których przyrząd do sprawdzania naciągu pasa i pokręcenie kilkoma śrubami nie stanowi problemu.Rady z FM bezcenne i ewentualnie kolejne kilka stów na nowy pas, doświadczony kolega-mechanik 50pln.Wybór należy do ciebie :biggrin: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek hd Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 Nie no ja mieszkam w Rybniku i nie szukam mechanika w Warszawie :huh: .No ale rozumiem że w tej wiosce nie ma porządnego warsztatu motocyklowego, który potrafi coś zrobić i nie zedrzeć ostatnich szat z klienta.No a w stolicy całkiem fajny zakład jest http://www.normcar.pl/odnosze takie wrazenie ze cie cos boli starydziadzie... warszawa to nie wies chyba ze rybnik to sosnowiec..co do mechanikow to znam warsztaty i wiem co moga zrobic.... reklamowac nie trzeba mi zadnego warsztatu..... FM jest po to by mozna bylo sobie popytac powymieniac doswiadczeniami .....tak mysle bo jesli ploty to PUDELEK.... srubkami sobie krece bo lubie ..... taki juz jestem...serdecznie pozdrawiam ... Jak ktoś ma wstręt do kręcenia śrubek to nawet z taką głupotą jak naciąg pasa będzie latał do mechanika.Ale są też tacy ,dla których przyrząd do sprawdzania naciągu pasa i pokręcenie kilkoma śrubami nie stanowi problemu.tak wlasnie mysle ,,ze trzeba krecic by poznac swoj sprzet... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość starydziad Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 Nic mnie nie boli, jeżeli kręcenie śrubek przynosi ci takie koszta to lepiej za poważniejsze rzeczy się nie bierz :) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek hd Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 Nic mnie nie boli, jeżeli kręcenie śrubek przynosi ci takie koszta to lepiej za poważniejsze rzeczy się nie bierz :) .wlasnie tak zrobie ............................ bede krecil nie tylko srubkami ...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.