borgir666 Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Jako że mój pas otworzył sobie obieg i powiedział "pierlę nie robię", przyszedł czas na trudną decyzję: ryzykować kolejny pas na stare szpulki czy montować ciężki i brudny łańcuch?Moto: sportster 883 custom 2004 rok, przebieg ponad 64 000.Robił już ktoś takie cuda? Jeżeli tak to z chęcią poczytam.Dorzucę foto dużej szpulki, niech się ktoś kumaty wywnętrzni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indian Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Ja bym założył na to nowy pas,pewnie zdążysz zmienić motocykl zanim znowu pęknie .Lańcuch brudzi i jest przy nim trochę roboty,poza tym nowe koła i łańcuch to też spora kasa jest. to tylko moja opinia i mogę się nie znać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 W poprzednim moto pas wymieniłem profilaktycznie przy przebiegu ok 70 tyś km.Założyłem nowy na stare koła.Zrobione 10 tyś km i śmiga dalej.Ale widziałem dużo młodsze[z mniejszym przebiegiem]które odmówiły współpracy.Koledze w EVO wleciał kamień pod pas i...pas wytrzymał ale uszkodziło wahacz. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz piotr Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Mysle ze nie ma co kombinowac!kupuj pas i dalej w droge,jezeli nie ma uszkodzen mechanicznych na "szpulkach"to po co kombinowac??? :blush: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brothers h-d club Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Koledze w Road Kingu walnął pas po 47 tyś od nowości w salonie ( akurat jechaliśmy razem). Rok później jechaliśmy do Czech i walnął mu ponownie po przebiegu około 10 tyś. Co prawda wjechaliśmy na góry Stołowe ale zjechał "grawitacyjnie" do Kudowy. Albo mu założyli jakieś gówno albo już nie wiem... Serwis niby zaprzyjaźniony i niezły. Jak to się mówi HGW. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streng9 Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Ja też bym nie kombinował w przeróbką na łańcuch. Zakładaj nowy pas i jeździj dalej. Nie szukaj tylko oszczędności na pasie, bo możesz się zdziwić ;) Cytuj <span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 w przeciwienstwie do kolegow,po pierwszym zerwanym pasie zmienilem na lancuchi nie narzekam Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borgir666 Opublikowano 30 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 w przeciwienstwie do kolegow,po pierwszym zerwanym pasie zmienilem na lancuchi nie narzekam W jakim klamocie? Jak sportster to dawaj więcej szczegółów. Słyszałem że sporty lubią sobie bez wyraźnego powodu zmielić jakiś drogi pasek. Znajomy który grzebie w hadecjach robił kiedyś dużego sporta i ten skurczybyk załatwił w bardzo krótkim czasie 3 paski, a szpulki w porównaniu z moją były wzorowe. Właściciel poddał się po 3 pasku i zażyczył sobie łańcuch.To moje pierwsze moto ze "szmacianym" napędem i troszkę słabo teraz z komfortem psychicznym po tej zrywce. Lubię jak moje żelazo jest gotowe na spontaniczny rajd niewiadomo gdzie bez stresa czy wrócę na kołach czy pekaesem ;) Zwłaszcza że z reguły latam sam, i nierzadko jadąc się przejechać "za miasto", nagle robię postój w czechach na smażony syrrr :DW sumie jakiś D.I.D z serii gold nawet ładnie by pasił pod kolor żelastwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek hd Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 witam. w moim sporcie 1200 tez pas zerwal sie.. myslalem o lancuchu ale przespalem sie i zalozylem pas. woze zapasowy jak sie zerwie zaloze nastepny ....trudno ale lancuch bezpieczniejszy ale syfi okrutnie kolega ma to widze jak jest ..co do kosztow to wlsnie mozn sie zdziwic.. :huh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Na pasach zrobiłem ponad 120 tyś km.Na trzech sprzętach.Co nowsza maszyna to węższy pas.A mocy coraz więcej.Ważny jest naciąg i tego trzeba pilnować. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 (edytowane) W jakim klamocie? Jak sportster to dawaj więcej szczegółów. Słyszałem że sporty lubią sobie bez wyraźnego powodu zmielić jakiś drogi pasek. Znajomy który grzebie w hadecjach robił kiedyś dużego sporta i ten skurczybyk załatwił w bardzo krótkim czasie 3 paski, a szpulki w porównaniu z moją były wzorowe. Właściciel poddał się po 3 pasku i zażyczył sobie łańcuch.To moje pierwsze moto ze "szmacianym" napędem i troszkę słabo teraz z komfortem psychicznym po tej zrywce. Lubię jak moje żelazo jest gotowe na spontaniczny rajd niewiadomo gdzie bez stresa czy wrócę na kołach czy pekaesem ;) Zwłaszcza że z reguły latam sam, i nierzadko jadąc się przejechać "za miasto", nagle robię postój w czechach na smażony syrrr :DW sumie jakiś D.I.D z serii gold nawet ładnie by pasił pod kolor żelastwa.tak w sportsterzetaka zebatke dalem do przoduhttp://allegro.pl/zebatka-napedowa-skrzyni-biegow-24t-harley-i3547571398.htmla taka do tyluhttp://allegro.pl/zebatka-napedowa-na-tyl-48t-harley-sportster-i3539417216.htmla pod tylna zebatke dalem podobny do tego dystans,na poczatku zamiast tego mialem same podkladki z nierdzewki,po zmianie kolana inne(teraz tyl mam alu), zmienilem i tohttp://www.ebay.co.uk/itm/5mm-Pulley-Sprocket-Spacer-for-Harley-Davidson-2000-07-With-2-1-4-Centre-Hole-/360727697270?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item53fd0bd77 no i lancuch D I D 530 gold i o ile pamietam,to chyba 118 ogniw(moze mniej nawet) u mnie pas padl przy okolo 7 tys.mil przebiegu Edytowane 1 Października 2013 przez BLACKY4 Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz piotr Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 (edytowane) A moje EVO 1990rok wciaz jezdzi na oryginalnym pasie?! :blush: Edytowane 3 Października 2013 przez mariusz piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borgir666 Opublikowano 2 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 (edytowane) Na pasach zrobiłem ponad 120 tyś km.Na trzech sprzętach.Co nowsza maszyna to węższy pas.A mocy coraz więcej.Ważny jest naciąg i tego trzeba pilnować. Ile było sportsterów wśród tych trzech sprzętów? Większe hadeki bardziej miękko oddają moc, a sportsterowe monobloki nie bez przyczyny dostały ksywkę "szarpacze". tak w sportsterzetaka zebatke dalem do przoduhttp://allegro.pl/zebatka-napedowa-skrzyni-biegow-24t-harley-i3547571398.htmla taka do tyluhttp://allegro.pl/zebatka-napedowa-na-tyl-48t-harley-sportster-i3539417216.htmla pod tylna zebatke dalem podobny do tego dystans,na poczatku zamiast tego mialem same podkladki z nierdzewki,po zmianie kolana inne(teraz tyl mam alu), zmienilem i tohttp://www.ebay.co.uk/itm/5mm-Pulley-Sprocket-Spacer-for-Harley-Davidson-2000-07-With-2-1-4-Centre-Hole-/360727697270?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item53fd0bd77 no i lancuch D I D 530 gold i o ile pamietam,to chyba 118 ogniw(moze mniej nawet) u mnie pas padl przy okolo 7 tys.mil przebiegu Rozumiem że masz sporta 1200, skoro zmieniłeś koło na alu. Łańcuch założyłeś VX czy mocniejszy?Nasuwa się pytanie czy mały i duży sport ma te same zębatki. Skąd wykminiłeś jakie tryby zamówić? Jak narazie to ludzie handlujący tajlami do HD nie wiedzą za bardzo jak to ugryźć. Większość bazuje na katalogach producentów zębatek, a tam sporty kończą się w latach 90. Ogólnie sportstery są traktowane marginalnie przez ludzi którzy od lat siedzą w temacie HD i duże evo czy tc rozbierają i składają z zamkniętymi oczami.Jak masz namiar na jakąs solucje to będę dźwięczny ;) Zapodaj może jakieś foto które ukazuje jakie spustoszenie (syf) robi "mokry" napęd. Najgorsze jest to że napęd jest po stronie wydechów. Ja mam puste fify 60mm które pewnie bedą dziarsko skwierczały jak dostaną smaru :DSłyszałem że smar marki S100 jest niezły. Podobno jest cienkowarstwowy, na bazie kewlaru i szybko odparowuje, więc nie ma czym rzucać na boki. Edytowane 2 Października 2013 przez borgir666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Panowie- za duzo myslicie.... Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brothers h-d club Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Na pasach zrobiłem ponad 120 tyś km.Na trzech sprzętach.Co nowsza maszyna to węższy pas.A mocy coraz więcej.Ważny jest naciąg i tego trzeba pilnować.To też może być istotna. Z uwagi np. na zmiany temperatury i inne czynniki. W serwisówkach podają ile pas się powinien uginać. Jak dobrze pamiętam w sporcie pod obciążeniem 4 kg chyba 15 mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.