Skocz do zawartości

Pomoc w wyborze - sv650,tl1000,vtr1000,Hornet,Bandit


Rekomendowane odpowiedzi

Ja posiadam Suzuki sv 650S od ponad roku. Motocykl jest dobry dla początkujących. Motocykl jest bardzo lekki lecz odczuwam już brak mocy :) Jeśli chodzi o jazdę po mieście to nie narzekam i nadgarstki mnie nie bolą. Nawet jest bardzo wygodny na jakieś długie trasy. Polecam da nauki jazdy ale nie jako następny motocykl chyba ze Sv ale 1000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SV fajne .

Myślalem też o nim. Chociaż nie powiem że bardziej szedłem ku VTR 1000 i TL 1000 .

Koledzy z forum odrzucili od razu. Posluchalem i już tego nie szukam ;)

 

Jeżdzę i oglądam. Zobaczymy na co padnie :)

 

edit:

Byłem widziałem.

Kwestia kolektorów. Są pomalowane na czarno. Dlaczego ? Tez byłem ciekawy. Własciciel pokazal mi zdjęcia z przed malowania. Są koloru złotego. Mówił że nei mogl ich doczyscic. Myslal że powinny być bialutkie. Chcial je spolerowac i mu sie nie udalo.Więc jako że nie podobaly mu sie zółte pomalowal je na czarno.

Moto bylo malowane jak mowil. Powiedzial prawde że byl polożony tylko bezbarwny . Powodem malowania byl fakt ze lakier byl matowy.

Moglo tak być. Widać jescze z pod bezbarwnego odcien starych napisów :"SUZUKI" ,wiec na 100% nie byl zagnieciony (bynajmniej w miejscu napisów) i szpachlowany. Jak dojdzie do zakupu wezmę sobie miernik grubosci lakieru ;)

Praca silnika nie równa. Ale to chyba tak ma być.W Hondzie silniczek pracuje zupelnie inaczej, rowniutko.

Widać że chłodnica jest zmieniona.Ponoć starą ma u siebie a zmienił bo ta od jakiejś Kawy jest większa.

Ogólnie moto fajne.

Musze tylko przemyslec czy naprawde chce 1200 a nie 650. Jak dosiadlem 1200s to jużnie chciało mi sie z niego schodzić. Niestety bylem sam i nie mial kto wrócić autkiem :)

 

5cyh.jpg

Edytowane przez Albin77

SQ7FBY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem Suzuki GSF 1200 S

Na chwilę obecną wiem że trzeba by w nim tylko wymienić 3 i 4 bieg . Standardowa ponoć usterka przy tym motocyklu.Slychac jęczenie "3" tylko na niskich obrotach do okolo 4 tyś wyżej już cisza a "4" dopiero zaczyna się odzywać - nie ma tragedii.

Jako że mnie takie rzeczy przeszkadzają , to w wolnej chwili przed sezonem do tego się zabiorę.

 

Będę musiał tylko poszukać gdzies nowych zębatek. Oczywiscie łożyska również sprawdzę.

 

Mam jeszcze pytanie dotyczące świateł.

Czy jest jakaś opcja poprawy oświetlenia ? Jakie tam w ogóle są żarówki ? Może Xenon wrzucić na mijania ?

 

Mieliście rację że B12 jest wygodny w trasie ( przejechalem nim tylko 110km , ale z przyjemnością) , że odkręcenie manetki to 150 w chwilę którego się nie odczuwa. Moment dostępny jak dla mnie od okolo 3500tyś/obr . Jedno określenie "BAJKA"

Na chwilę obecną " I`m so happy "

Edytowane przez Albin77

SQ7FBY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłeś moto z padniętą skrzynią? To raczej nie jest typowa przypadłość banditów. Bardziej świadczy o tym, że moto było katowane. No i wymiana skrzyni to też nie jest prosta sprawa. Trzeba rozpołowić silnik, wcześniej oczywiście wyjąć go z ramy. Tutaj potrzebna jest albo duża wiedza żeby zrobić to samemu, albo dużo kasy żeby zlecić mechanikowi.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to rzeczywiście za taka kasę w tym roczniku trafiła się okazja ;)

Nosiłem się z zamiarem sprzedaży swojej Hondy przez 2tygodnie i szukania właśnie takiego Bandyty ale coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu że dobrze zrobiłem odchodząc od tego zamiaru;) Nie ta kasa niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytając rózne wypowiedzi , ta usterka wlasnie wystepuje w tych motocyklach.

Może nie nazwal bym to padniętą skrzynią. Poprostu odzywa sie lekkie jęczenie na 3 biegu. Na 4 delikatnie ,ledwo slyszalne , ale jest.

Co do katowania to wręcz przeciwnie. Powodem tego jest zbyt mułowata jazda na niskich obrotach i szybkie odkręcanie manetki.

 

Wiem z czym wiążę się naprawa takiej usterki.

Jeżeli tylko znajdę zębatki to się wymieni. Na chwilę obecną nie ma takiej szybkiej potrzeby. Jak zakręci sie do 7tys i wrzuci 3 i znowu do 7tys i na 4 to nic nie slychac. Objaw pojawia sie tylko w zakresie 2-3,5 tyś.

Jak będzie czas to w zimę się tym zajmę , jeżeli nie będzie weny to moto będzie dalej smigalo z takim malym defektem.

SQ7FBY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak , masz racje.

Ja tez go jakis czas widzialem. Zdawalem sobie sprawe z tego co biorę , nie byl to przypadkowy zakup.

Tak jak napisano. Dobra cena wiec coś musi być. Na początku do puki nie wsiadlem na niego i nie zrobilem rundki bylo OK.

Po wyjechaniu na droge przy 3 zacząl sie efekt.

Wrocilem do domu , poczytalem i doczytalem że tak się dzieje jak ktoś zmula sprzęta a potem z niskich daje w palnik.

Efektem tego jest szybko złużywająca się zebatka owego biegu. Większy luz między zebami i z tąd ten dzwięk.

Jak się trzyma normalne obroty to wogole tego nie slychac.

To nie jest jakies wielkie huczenie , ale niestety jest. Pewnie jakby tego nie bylo to cena byla by ze 2-3 klocki wyższa.

 

Nie ma co gdybać :)

Tak jak pisalem , bedzie czas to się zrobi. Nie mam 2 lewych rączek , wiec mam nadzieję że będzie OK .

Edytowane przez Albin77

SQ7FBY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety, jaka kasa, takie moto. Najgorsze jest to, że jak rozpołowisz silnik to dojdzie do tego pewnie coś jeszcze. A to sprzęgło, a to uszczelki, i tak uzbiera się sumka. Temat chłodnicy wymienionej na większą też mi trochę śmierdzi. Pytanie - po co?

Mój Bandzior jeździł we Włoszech przy temp. 34-36 stopni w sporych korkach (niedziela nad Gardą) i nigdy nie potrzebował większej chłodnicy, a tu kolesiowi w Polsce była za mała? Ale niech tam, oby Ci służył i nie okazał się kolejną miną...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się rozbierze to oczywiscie wymieni się wszystko co będzie wymagało wymiany. Ale za to będę pozniej wiedział co mam.

Moto zakupiłem z zamiarem posiadania go kilka lat,więc będę w stanie zainwestować w niego trochę

Edytowane przez Albin77

SQ7FBY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albin77, fabryczne światła w b12s są więcej niż marne, jeśli chcesz coś legalnie (bez zakładania a la xenonów) poprawić, to zacznij od żarówki philips blue vision, potem ewentualnie taka modyfikacja:

http://planetbuhs.net/motorcycling/5-bandit-hella-mod

73!

SQ7NSQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albin77, fabryczne światła w b12s są więcej niż marne, jeśli chcesz coś legalnie (bez zakładania a la xenonów) poprawić, to zacznij od żarówki philips blue vision, potem ewentualnie taka modyfikacja:

http://planetbuhs.net/motorcycling/5-bandit-hella-mod

73!

Zgadza się , są marnej jakosci.

Wczoraj na szybko zakupilem HID-a już więc z moda nici.

Co do żarówek Philipsa BlueVision. Miałem, używalem i powiem szczerze że dość szybko padają. A nie byl to 1 komplet :)

Lepsze na chwilę obecną to Osram Night Breakers.

 

73 ;)

SQ7FBY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...