bartek91 Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Witam, Od niedawna jestem posiadaczem Hondy CRF 450. Podczas regulacji zaworów okazało się że na lewym zaworze ssącym prawie niema luzu. Najmniejszą z płytek którą włożyłem była o romiarze 1,45 mm. także trzeba mysleć juz o wymianie zaworów ssących. Moim problemem jest charkterystyczne cykanie/tyknie zaworów po rozgrzaniu silnika. Zawory ustawione według serwisuówki czyli w normie. Co może być powodem tych odgłosów ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Jednym z powodów może być wydmuchana uszczelka kolektora. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Jeżeli to cykanie dobiega z głowicy to znaczy, że nawet po ustawieniu poprawnego luzu zaworowego zbyt szeroka przylgnia zaworu spowoduje głośną jego pracę.Ten bardzo wysilony silnik wymaga szczególnej opieki i wymiany zużywających się części jeszcze przed poważną awarią, która może doprowadzić do wielkich zniszczeń np. na skutek wciągnięcia zaworu w gniazdo, jego rozpięcia na zabezpieczeniu itd...W sumie ta głowica wymaga średniego remontu czyli wymiany WSZYSTKICH zaworów i ponownej dokładnej regulacji. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek91 Opublikowano 2 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 (edytowane) Nie daje mi spokoju jeszcze ustawienie rozrządu. Podczas rozbierania ustawiłem wał korbowy idealnie na punktach a na kole wałka rozrządu prakowało około 3-4 mm do idealnego pokrycia sie znaków. Łańcuszek jest już dosyć rozciągniety ale jeszcze dobrze napięty. Przy składaniu ustawiłem go w pierwotnym położeniu. Znaki powinny się idealnie pokrywać??Motor odpala bez problemu na zimnym i ciepłym silniku. Może być to przyczyną takich odgłosów?? Edytowane 2 Września 2013 przez bartek91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 (edytowane) a weźże kawałek długiego drewka/trzonka i osłuchaj skąd to Edytowane 26 Września 2013 przez kubagsx Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek91 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Odgłos na pewno dochodzi z góry silnika i słychac tylko po prawej stronie. Zawory ssące zostały wymienione na stalowe Prox, stare były tytanowe ale nic się nie poprawiło. Cały mostek jest bez najmniejszych luzów. Czy wie ktoś może jaki luz powinieć być miedzy szklanką a mostkiem ?? Dodam że probelm pojawia się po rozgrzaniu oleju i czasami cichnie na postoju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.