Limo Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Hej, Czy moglibyście wydać fachową opinię nt. tych tarcz (wszystkie wyglądają jak ta na zdjęciach), bo mnie się wydaje że są zużyte, ale wszystkie mają po 2.8-2.9mm grubości, a według serwisówki standard to 2.9-3.1mm, a minimum to 2.7mm, więc coś mi tu nie gra. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 pokazałeś tylko połowę sprzęgła - te na fotkach mogą z powodzeniem dalej pracować Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Kurcze, wydawało mi się że się skończyły. To w takim razie zostają sprężyny, które faktycznie są poza limitem. Wszystkie się mieszczą w przedziale 40.7-40.9 a według serwisówki standard to 42.8 a minimum to 41.8. Co do objawów to sprzęgło wprawdzie nie "ciągnie" na jedynce i wciśniętym sprzęgle, ale efektywne przyspieszanie kończy się przy ok. 4 tys. obr. Powyżej moto zaczyna dziwnie hałasować i tak jakby przyspiesza z dużo wiekszym oporem. Wrażenie jest jakby obroty rosły niewspółmiernie do prędkości, ale jak się go przeciągnie na szóstce to pójdzie te 180km/h, i jeszcze lekki zapas zostaje ale zawiecha już nie wyrabia przy tej prędkości. Ostatnio zatrzymałem się na światłach z tą nową CBR-ką 250 i po zapaleniu zielonego szliśmy równo aż w końcu zostałem z tyłu, więc coś musi być nie tak. To myślisz Piotrze że wymiana samych sprężyn wystarczy? P.S. przekładki mają ok. 1.5mm i nie mają żadnych przebarwień więc chyba są ok. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 W XJ600 są przeboje z koszem sprzęgłowym - może warto się temu przyjrzeć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Do kosza ciężko będzie mi się dobrać bo bez pnaumata nie odkręcę tej dużej nakrętki, ale szturchając na wszystkie strony nie stwierdziłem żadnych luzów. Jedynie ten dzyndzel co się zowie pull rod (nr 13 na fiszce) lata na wszystkie strony, i pewnie generuje cały ten hałas na luzie. http://images.cmsnl.com/img/partslists/yamaha-xj600sd-seca-ii-1992-clutch_mediumyau1180c-5_5484.jpg Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Stalowe przekładki kładziesz na np. szybie i sprawdzasz szczelinomierzem krzywiznę. W serwisówce powinien być limit.Kosz odkręcisz wrzucając bieg i blokując koło. Dobra nasadka, przyzwoita dźwignia i powinno puścić. No chyba, że masz motocykl zdatny do toczenia to osobiście wybrałbym opcję z flaszką wódki dla mechanika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 To myślicie że to nie kwestia sprężyn? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Tego nikt nie powiedział :DAkurat to, że są poniżej limitu tak czy siak kwalifikuje je do wymiany. Możesz poszukać twardszych, bo czasami występują różne w jednym silniku albo są identyczne wymiarowo ale twardsze w innym motocyklu.Jak już masz ten cały bajzel rozebrany to weź ten kosz w łapę (może nadal być zamocowany na wałku) i sprawdź luz poprzeczny i wzdłużny na wieńcu, bo jak nity się rozklepały to będzie hałasował jak dresiarz w piątkowy wieczór.Inne rzeczy nie przychodzą mi do głowy, bo zwykle sprzęgło powoduje problemy z ruszaniem i dobrym przyspieszeniem. Żeby nie przekazywało mocy to musiałbyś mieć potężny poślizg, który raczej laik by zauważył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.