Mazur5 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Witajcie ponownie! ; ) Kawasaki er5 2003. Przy wymianie oleju cześciowo przypadkowo, bardziej z ciekawości odkręcam śrubę znajdującą się na prawo od okienka poziomu oleju ( klucz 17), wylatuje troszkę oleju (akurat byłem na etapie wymiany), jednak nie w tym problem, przy zakręcaniu, śruba wydocznie już tak przejechana poszła się kochać tj. główka została w kluczu, wyjęciem z gwintu się zajmę, ale szukam śruby i dokładnie to nie wiem jak naprowadzić siebie i sprzedawce, bo to śruba od spustu oleju nie jest...no właśnie, jaka jest rola tego elementu? Śruba tunelowana centralnie, dodatkowo z uszczelką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ra_ Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Najprościej ściągnąć z sieci katalog części i zamówić w serwisie używając numeru części. Najlepiej znaleźć jakąś stronę, gdzie można podać VIN, wtedy wiadomo, że diagramy pasują. Cytuj Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Albo wykręć ten gwint co został w środku i weź na wzór, w sklepie metalowym powinni Ci dobrać coś o takim samym skoku. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Jak wyżej. Weź te zwłoki i idź do metalowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazur5 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Czy ktoś jest w stanie pomóc w identyfikacji elementu? ; ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Twoja ciekawość nazywa się śruba głównej magistrali w domyśle olejowej i kosztuje prawie 70zł http://www.kawasaki-sklep.pl/palio/html.run?_Instance=kawasaki&_PageID=1&_RowID=108015&_CatID=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Najszybciej u tokarza :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Witajcie ponownie! ; ) Kawasaki er5 2003. Przy wymianie oleju cześciowo przypadkowo, bardziej z ciekawości odkręcam śrubę znajdującą się na prawo od okienka poziomu oleju ( klucz 17), wylatuje troszkę oleju (akurat byłem na etapie wymiany), jednak nie w tym problem, przy zakręcaniu, śruba wydocznie już tak przejechana poszła się kochać tj. główka została w kluczu, wyjęciem z gwintu się zajmę, ale szukam śruby i dokładnie to nie wiem jak naprowadzić siebie i sprzedawce, bo to śruba od spustu oleju nie jest...no właśnie, jaka jest rola tego elementu? Śruba tunelowana centralnie, dodatkowo z uszczelką. W ten sposób całą sytuację mógł opisać Józef Ignacy Kraszewski a Ty po chamsku ją urwałeś i jedynym logicznym rozwiązaniem jest zamówienie nowej oraz sprawdzenie w manualu z jakim momentem ją przykręcić oczywiście na nowej uszczelce. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazur5 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Bardzo możliwe, nie zaprzeczam, dziękuję za pomoc! Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.