cnrd Posted August 12, 2013 Share Posted August 12, 2013 (edited) Po prawie 4 sezonach i ponad 20 000 km mam do oddania w dobre ręce swoje moto. Żal to robić, ale posiadam również HH 600 z 2008 roku, a żona w tym roku i w przyszłym raczej nie będzie już jeździła (sprawy osobiste). Zdecydowałem zostawić nowszy. Moto bardzo dobrze służył. Objechałem nim Chorwację 2012, Sardynię 2013, spory kawałek Polski. Foto: https://plus.google.com/photos/111187082039484958945/albums/5909046597752968001 Na żywo prezentuje się duuuużo lepiej :) Opis motocykla: - Przebieg 54625 km - Lakier fabryczny - srebrny matowy - Napęd wymieniony 15 000 km temu, starczy na kolejne 15 000 km - Olej, filtr i filtr powietrza wymieniony na początku sezonu, zmieniane co rok - Płyn hamulcowy wymieniony podczas poprzedniego sezonu. Wystarczy na ten sezon i na następny - Opona z przodu wymieniona na początku tego sezonu, przejechane 5000 km, wystarczy na jakieś 12 000 - 15 000 km. Opona tylna wymieniona w połowie poprzedniego sezonu, przejechane jakieś 6500-7000 km. Wystarczy na jakieś 4000-5000 km. Obydwie to Michelin Pilot Power. - Akumulator zmieniony w poprzednim sezonie. Dodatkowo w tej chwili założony jest stelaż pod kufer centralny. Posiadam oryginalny uchwyt Dodatkowe akcesoria: - zmieniony zadupek z uchwytem tablicy rejestracyjnej DPM - odrobinę szersza kierownica - lepsze wyczucie motocykla i łatwiejsze manewrowanie - przewody hamulcowe w stalowym oplocie - węże z płynem chłodzącym w stalowym oplocie DPM - wydech DPM Race z DB killerem i flame deflecotrem (posiadam również standardowy tłumik) - crash-pady DPM - chromowane sety - lakierowane na czerwono zaciski hamulców - manetki Harrisa - kierunkowskazy LED - lusterka Ceny dodatków to około 5 000 zł. Na zdjęciach są widoczne obtarcia na wydechu, owiewce z tyłu oraz crashpadzie - przewróciłem na parkingu podczas manewrowania (true story:)). Otarcia są niewidoczne na pierwszy rzut oka. Po tym upadku pękły uchwyty tylnego zadupka. Zostały podklejone od środka i tak jeżdżę z poklejonym trzeci sezon. W niczym to nie przeszkadza i jest w ogóle niewidoczne z zewnątrz. Rysy na wydechu były już na nim, jak kupowałem go od Motoitali. Nie polerowałem go, wolałem mat z drobnymi ryskami niż świecącą puchę. Cena z wydechem DPM: 11 700 złCena z wydechem standardowym: 10 900 zł Cena do negocjacji :) W gratisie dorzucam stelaż pod kufer centralny. Motocykl do obejrzenia w Warszawie. Można też w Rzeszowie, lecz po wcześniejszym kontakcie. Więcej info: 509 280 067 lub PRV Edited August 12, 2013 by cnrd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koucz Posted August 12, 2013 Share Posted August 12, 2013 Link nie bangla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cnrd Posted August 12, 2013 Author Share Posted August 12, 2013 Już poprawiłem :) dzięki!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kysa275 Posted August 12, 2013 Share Posted August 12, 2013 Dalej nie bangla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cnrd Posted August 12, 2013 Author Share Posted August 12, 2013 Teraz link do zdjęć powinien być już ok. Przepraszam za zamieszanie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.