hipolfs Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Cześc wszystkim niedawno kupel sprawił sobie moto bandita 600 kilka razy puścił marchewy no i dzisiaj zebrało mu się też żeby sobie strzelić więc zrobił to po tym pojawił się jakiś dźwięk basowy cichy i cykliczny stuk spod dekla zaworów którego prawie nie słychać na postoju podczas gazowania nie nasila się jedynie mocniej słychać podczas jazdy. Ja obstawiam że mogło coś się stać z któryś z zaworów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Wypada zdjąć pokrywę i przemierzyć zawory bo reszta to gdybanie. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Mechanicy też ludzie i chcą przeżyć ten kryzys a jeżeli ktoś traktuje motocykl niezgodnie z przeznaczeniem powinien się liczyć ze sporymi wydatkami.Jeżeli strzały pojawiają się sporadycznie właściciel powinien skonsultować to z mechanikiem ale jeżeli ktoś bawiąc się wyłącznikiem zapłonu robi to dla zabawy powinien zdawać sobie sprawę skutków takiego postępowania.Uszkodzenie przegród w wydechu, pokrzywienie zaworów wydechowych, pokrzywienie dźwigni zaworowych czy w ekstermalnych przypadkach przeskoczenie łańcuszka rozrządu lub wręcz jego zerwanie.Tak jak napisał poprzednik - wypada zajrzeć pod pokrywę i sprawdzić. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 On odkąd ma moto strzelił może max 4 razy :) ale pomimo że wydobywa się ten dźwięk to nic po za tym się nie stało silnik jak palił na dotknięcie tak palił wkręca się jak sie wkręcał moc taka sama tylko ten dźwięk się pojawił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 O 4 za dużo. Niech sprawdzi śruby kolektora. Stare lubią się urywać, powstaje szczelina i udaje stukanie zmieniając przy tym dźwięk układu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Korektory sprawdziliśmy z miejsca czy czasami któryś się nie rozszczelnił ale śruby trzymaja jak diabli więc pozostaje mu zajrzeć pod dekiel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0l0R Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Eh nie wiem motocykl traktuje jak dziewczynę, a jej zdaniem jeszcze lepiej od niej:P nie wyobrażam sobie "katowania" motocykla wiec tak jak koledzy opisali może to być każda z tych rzeczy. Trzeba rozebrać sprawdzi i mieć nadzieje ze motocykl nie wypnie się teraz na właściciela... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian zxr Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 jak dba tak ma ;) ja swoją ninją nawet raz nie zapaliłem lacza ( co jest ogólnie popularne :D ) a takie zabawy w strzelanie tak się kończą - nowy temat na forum ''co to mogło się uszkodzić ? '' :) i po co Ci to było ... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
unikatowy Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 odnośnie strzlania:jeśli strzały z wydechu nie są celowe tzn: poprzez wyłaczenie zapłonu ,tylko powstaja przy jezdzie ? Tzn. schodzenie z wysokich obrotów ? krece do 8,10,12 tys i przy schodzeniu i hamowaniu silnikiem przy 7,6 tys obrotow strzela z wydechu;/ Czy przyczyna to niewyregulowane gaźniki ? [honda cbr f4 99] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Jest kilka opcji:-za ciasne luzy zaworowe,-wypalone uszczelki kolektorów- gazniki do regulacji-przelotowy komin Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
unikatowy Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 (edytowane) Jest kilka opcji:-za ciasne luzy zaworowe,-wypalone uszczelki kolektorów- gazniki do regulacji-przelotowy komintej 4 opcji nie rozumiem ;/ tlumik jest oryginalny ... chociaz nie mam pewnosci ze w srodku jeszcze cos jest ;/opcja 3 : ta opcja mi bardzo pasuje... tym bardziej ze obroty na luzie wachaja sie ponizej i powyzej 1tys.minimalnie ale jednak.numer 2: kolektor... to slowo mi ucieklo z glowy... ale juz wiem o co chodzi... moge sam przed domem sobie rozkrecic i sprawdzic ?numer 1 - zaraz wygoogluje o co z tym chodzi ;) Domyslam sie ze to tez ma zly wplyw na podzespoly silnika ;/ Edytowane 17 Sierpnia 2013 przez unikatowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojta Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 co tydzień w sobotę jak latam sobie z Cieszyna do Bielska to zawsze jeździ tam ścigol który przy każdej zmianie biegów tak strzela z tłumika, że ja siedząc w domu to słyszę a jak jestem akurat na dwupasie to dźwięk jest niemiłosiernie okropny a jakoś jeździ co tydzień :)Ja w swoim moto za czasów gimnazjum miałem full crossa w 4t to pałowanie go w miejscu dawało marchewy aż po chwili moduł się spalił natomiast po przeprowadzce z Gdyni do Skoczowa przerobiłem tłumik na tzw pustaka czy też przelotowca to przy zmianie biegów strzelał właściwie prawie zawszę a moto jeździło, jeździło i jeździło aż poszło w inne dłonie a zawory itp były regularnie sprawdzane i ustawiane :)Jeżeli po tych strzałach jednak zaczął pukać to raczej bym wolał skonsultować się z mechanikiem żeby zajrzał i posprawdzał .. Jest kilka opcji:-za ciasne luzy zaworowe,-wypalone uszczelki kolektorów- gazniki do regulacji-przelotowy kominCo do tego to1. sprawdzasz w serwisówcę jakie powinny być luzy i przy pomocy szczelinomierza sprawdzasz je.2. to można sprawdzić ale lepiej już kupić nowe i założyć - powinno się przy rozkręcaniu zawszę zmieniać uszczelki .3. tego nie trzeba tłumaczyć4. jak nie masz tłumika na nity a na śruby to warto rozkręcić i zobaczyć czy jest wata itp ale obstawiam, że to nie wina tłumika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Silnik pod obciążeniem reaguje inaczej niż nieobciążony. Marchewy w trakcie jazdy to skutek agresywnych ustawień, marchewy powodowane "zabawami" to sztuczne wywoływanie zapłonu w wydechu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
unikatowy Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 (edytowane) Zrobiłem jeszcze przed zimą ale teraz tutaj zajrzałem.A więc, u mnie sprawa nie była taka tragiczna.Wyszarpałem caly wydech wraz z kolektorem... oglądając od spodu znalazłem kilka pęknięć na łaczeniu sie tych 4 ruch w jedną całość... Pospawałem, kupiłem nowe uszczelki kolektora wydechowego... i już nie strzela... ;)Inna sprawa że robiłem to sam i śruby nie do końca zakręciłem tak jak należy... tzn. ciężko było to skręcić później, ale nie mialem zbyt dużo opcji żeby rozebrać więcej moto a na tyle miejsca co miałem to wypadło całkiem nieźle. Reasumując: problem strzelania przy schodzeniu z obrotów zażegnany. Powód: malutkie pęknięcia(dziurki) w wydechu.Wnioski: Lepiej naprawić od razu a nie bawić się w strzelanie, jeśli ktoś chce mieć wszystko tak jak należy.wkładając kamerke do wydechu... troche mi tam w puszce porozrywało ;) ale problemu i tak już nie ma;) Edytowane 27 Lutego 2014 przez unikatowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduro1 Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 u mnie w Triumphie speedmasterze 2004/5 na gaznikachmam takie seryjne strzelanie w wydechy tzw. "patching" czy jakos taka mam ustawione zawory prawie na zero, gazniki ori. tylko lekko powiekszone dysze/dawki paliwa,i przyznam, ze to dosc korzystny efekt podczas zamkniecia...E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.