bonhart88 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 xt660x, mt03 - tylko to raczej górna granica cenowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Nie znając człowieka i jego charakteru trudno doradzać. I tak kupi coś czym zaspokoi próżność. Wszyscy tacy jesteśmy. A zupełnie serio to polecałbym SV650. Lub DL Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Tylko że Vki nie są elastyczne. Mają mocny dół ale słabą górę. To już lepiej wziąć litrową rzędówkę. Ale najlepszy będzie speed triple :). Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 On nie chce "kręcić wysoko." A Ty nie doradzaj tylko się pakuj na motopopołudnie ;) Tak jak się odgrażałeś ;) Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Pojadę ale jeszcze nie teraz :/ Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Padło kilka litrówek w między czasie a w pierwszym poście gość zaznaczył, że najpierw odradzaliśmy mocne sprzęty i w dodatku nie radzi sobie z chyba najbardziej cierpliwą 600cc. Z takim doradzaniem to do zimy człowiek się nie namyśli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Na street tripla wg mnie za mala moneta.Tu jednak jest cos co miesci sie w budzecie i chyba wiadomego pochodzenia?http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/163159-sprzedam-suzuki-sv-650s/ Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Na streeta za mała, ale speed tripla 955 mógłby już wyszukać. Ma chyba wszystko co kolega chce - i dźwięk (w razie czego wymienić wydech) i "to coś" (wygląda że albo się kocha albo nienawidzi), dołu ma do bólu... A jak nie to tylko SV-ka 650 Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Właśnie właśnie, o speed tripla mi chodziło :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Speed Triple 955 może być i kasy powinno spokojnie wystarczyć.Czyli, że kolega już wie chyba czego ma szukać.Ja nie wiem czy znajomy nie sprzedaje. Muszę spytać. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 żeby czerpać przyjemność z jazdy, trzeba kręcić wysoko, czyli jeździć wg mnie niebiezpiecznie (nadal nie na moje umiejętności) czyli przyjemność z jazdy wynosi 25%. Wolę coś spokojniejszego i chyba nieco bardziej uniwersalnego Cbrka szejseta za wściekły... brak umiejętności dla okiełznania takiego roweru (jeżeli uważa, że tylko na czerwonym polu da się tym jeździć, to znak, że nie potrafi wcale tym jeździć), a Wy mu trypla doradzacie? :biggrin: Najlepiej ZX10 nowego niech weźmie :biggrin: tyle poweru, że wcale nie będzie musiał kręcić wysoko, no i ma szansę krócej się męczyć. Kolego doradzano Ci wcześniej SV-kę małą, zastanów się nad tym, to ma tyle momentu, że i tak Cię będzie poniewierać... A jak Ci mało pojemności, to Bulldoga (chyba najprzyjemniejszy sprzęcior na jakim mi było dane jeździć), choć w 10 koła wątpię żebyś znalazł sprzęt jeżdżący, nie minę. Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Cbrka szejseta za wściekły... brak umiejętności dla okiełznania takiego roweru (jeżeli uważa, że tylko na czerwonym polu da się tym jeździć, to znak, że nie potrafi wcale tym jeździć), a Wy mu trypla doradzacie? :biggrin: Najlepiej ZX10 nowego niech weźmie :biggrin: tyle poweru, że wcale nie będzie musiał kręcić wysoko, no i ma szansę krócej się męczyć. A co Ty się przejmujesz ile się będzie męczył? Jeśli coś mozna porównać do roweru to właśnie SV-kę po cebrze. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Youtro Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 (edytowane) No i widzisz, mieliśmy rację, sam przyznajesz, że się nie nauczyłeś. To może rower? :P Tak bardziej serio, to vfr nie jest za dobrym pomysłem, bo dużo mocy ma cały czas, jeździ się nim mniej wiecej tak jak bardzo mocnym dieslem. Do tego jest cieżka i manewrowanie wymaga wprawy.Shinigami podał bardzo dobre propozycje i chyba warte rozważenia?Może warto też rozważyć xj6, mimo, ze to r4 i ledwo slychać że jest odpalona, to jeździ się nią bajecznie łatwo i przyjemnie. Bylem nim zachwycony. Świetny motocykl do szybkiej, sprawnej jazdy po mieście i okolicach Dzięki wszystkim za przysłane propozycje i podpowiedzi :) Nauczyłem się, ale nie tyle co bym chciał, nadal za mało jak na ganianie 160+ (mam wrażenie, że proszę się o problemy). A co to za przyjemność latać R4 z prędkościami 60-120? Większość km robię po mieście i też chcę mieć przyjemność z jazdy pyrkającym sprzętem :) Wiem, że chcę coś z mocnym dołem, a nie górą i tyle. Dlaczego kilka razy padło SV650 a o SV1000 nikt nie wspomniał? To, że motocykla prawie nie słychać to akurat dla mnie wada :D Edytowane 6 Sierpnia 2013 przez Youtro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Bo V'ka w litrze nie pyta o zdanie tylko oznajmia kopem w dupę, że właśnie zaczęła przyspieszanie i lepiej trzymaj się fajery. Ja akurat miałem jedynie okazję walnąć sobie kółko VTR1000F to trudno wyrobić sobie jakieś konkretne zdanie ale wystarczyło żebym przestał myśleć o takim sprzęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Youtro Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 dziś na mieście widziałem fajny sprzęt, może powiecie mi co to za model:Honda (malowanie beżowe), okrągły reflektor z przodu, dwie tarcze z przodu, zadupek jak w caffe racer, klasyczne dwie rury z tyłu lekko rozchylone na boki. Świetne brzmienie. Dziwnie wygięta kierownica, przełamana do przodu, lusterka pod manetkami. Może był to custom, ale nawet jeśli to bardzo profesjonalnie zrobiony. Jedyne czego mógłbym się czepić to trochę wąskiej opony z tyłu. Produkowałą Honda coś takiego seryjnie, czy jakaś wydumka? Spodobał mi się taki styl i czuje, że dziś mi się przyśni... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.