Gość nem tudom Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Normalnie jeżdżę na ciśnieniu tył 2.5, to jest moje ulubione. Tutaj zszedłem do 2.0. Było wrażenie lepszej kontroli ale dalej się ślizga, choć krócej, więcej kontroli. Na więcej nie było czasu. Idzie łikend, spróbuję znów coś pokombinować. Nie przesadź z tym kombinowaniem. Ciśnienie to raczej zaleca producent, nie intuicja użytkownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Ale producent czego?ciśnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy_bdg Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Ale producent czego? ciśnienia hahahahahaha dobre :laugh: :laugh: :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 :icon_mrgreen: ciśnieniamistrz!!!!umarłem. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Jakiego producenta ciśnienia polecacie? Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 (edytowane) W winklu wrzucam mocny przeciwskręt i odkręcam potężnie gaz, zawsze na styku tylnej czuć było jak guma wgryza się w asfalt aż prosi o litość aż było wrażenie, że zaraz przednia się podniesie do góry i polecę jeszcze w złożeniu na jednym, tak lubię :) Teraz tak się nie da. Tzn. obudziłeś się :D ? Niezły ten temat, ostatnio się nudno na forum zrobiło, a tutaj zradza się kolejny ciekawy topic, można szykować popcorn i czteropaka. Najfajnieszy producent do Dunlop, 1,0 bar na zimno, polecam! Edytowane 2 Sierpnia 2013 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radez9 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Pytanie jakiego użyć powietrza do wyprodukowania ciśnienia.... A może klasycznie kichnąć w oponki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VinAlucard Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Polecam gościa z allegro, ma najtaniej- 1,5 zł/bar. Cytuj "Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Zmiękczyłem dość mocno zawiechę tył, trochę jednak poluzowałem łożysko główki ramy, ciśnienie przód 2.2 tył 2.5.Inaczej się prowadzi. Idzie w winklach jak po sznurku jednak już delikatnie psychika wysiadła i boję się przekroczyć tę granicę + bardzo duży ruch na drogach, na dziś wystarczy sprawdzania i przyzwyczajania się do tego ustawienia.Nawet w winklu, który jest śliski i fajnie go robić bokiem, nie udało mi sie wprowadzić w uślizg. Za mało gazu i za małe wgniecenie moto w winkiel. Psychika. "Nie przesadź z tym kombinowaniem. Ciśnienie to raczej zaleca producent, nie intuicja użytkownika." Książkowo właśnie mam 2.5, serwisówka zaleca przy pałowaniu 2.9. Próbowałem - to jest po prostu niebezpieczne.Do tego dochodzi trochę fizyki = rozszerzalność temperaturowa. Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Do tego dochodzi trochę fizyki = rozszerzalność temperaturowa. I w trakcie jazdy z opony 160/60 robi się 190/60? :D Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Właśnie doczytałem na innym forum - ciśnienie wyższe przy palowaniu nie jest zalecane rzez serwisówkę dlatego, że lepiej wchodzi się w winkle itp. tylko, że na niższym łatwiej przegrzać gumę. Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszKoo Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Opona pewnie zostala przegrzana i na zawsze stracila swoje wlasciwosci.Poza tym palowanie po drodze jest bardzo niebezpieczne. Cytuj Strony internetowe i aplikacje www: www.seeyou.net.plAutomatyzacja produkcji, kartoniarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 A więc tak:Wymieniłem łożyska w obydwu kolach, ustawiłem ulubione ciśnienie, poluźniłem trochę łożysko główki ramy i zmiękczyłem tylny zawias. Jest prawie idealnie. Tak przy 180 w szybkim winklu na powrocie przy wyprzedzaniu w łuku musiałem przekroczyć białą linię. Ślizgnął się tylnym na białej ale na czarnym prawie, że odrazu złapała pazurami. Jeszcze nie jest idealnie ale mało brakuje.Chyba tak zostawię i zacznę się przyzwyczajać, bo totalnie nie wiem gdzie, w którym miejscu szukać gdzie ustawić. A może to byc guma z tego co piszecie. Zmiękczenie tylnego dało o wiele lepszą przyczepność na niezbyt idealnych winklach i mam wrażenie, że lepiej wchodzi na gumę.Jeszcze odpuszczę jeden pierścień na przednim zawiasie zobaczymy co to da, wydaje się trochę za twardo w stosunku do tyłu. Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 (edytowane) ...i zmiękczyłem tylny zawias. ...Jeszcze odpuszczę jeden pierścień na przednim zawiasie zobaczymy co to da, wydaje się trochę za twardo w stosunku do tyłu. Sprawdz jeszcze tylny amortyzator i jego ewentualne ustawienie / SKOK O ILE MASZ MOZLIWOSC: :crossy: Edytowane 16 Sierpnia 2013 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drzewo Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 A moim zdaniem to zwyczajnie opona jest za słaba. Jak chcesz szaleć na winklach to zapodaj sobie jakiegoś bridgestona bt-002 bt-003 albo R10. Cytuj www.moto-opinie.info - Opinie o produktach motocyklowych w jednym miejscuSklep motocyklowy Moto Opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.