Skocz do zawartości

SPEED-DAY 29.30.07.2013


songoku
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko,

Czy znaleźliby się chętni na SD 29-30 lipca?

Jakiś czas temu się organizowaliśmy grupowo i wyszło po 100 PLN od głowy taniej za 2 dni (czyli po 850)

Może niewiele, ale zawsze na bak jest.

Procedura jest taka, że ja zbieram kasę i wysyłam jednym zbiorczym przelewem.

Jak pogoda będzie do dupy to zawsze w piątek można zadzwonić i przełożyć sobie indywidualnie kasę na inny termin.

Równoległa rejestracja przez stronę SD jest obowiązkowa.

1. songoku

2. slajciak (kolega z innego forum)

3. extradam (kolega z innego forum)

4. kwazi (kolega z innego forum)

5. ...

jeśli chcecie się dopisać to zapraszam, ale proszę o dopisywanie się osób, które sa pewne wyjazdu na 2 dni żeby nie było bicia piany na darmo :)

Na razie zbieram po 900 PLN - jeśli będzie więcej niż 10 osób to wyjdzie po 850 i zwrócę kaskę :)

Dane do przelewu:

Marcin Grodzicki

87 1030 0019 0109 8552 0002 8203

 

Pozdro

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra gadałem z Jackiem:

 

Nie ma grupy M bo przed SD jest runda i oczywistym jest, że ich po prostu nie będzie po 3 dniach jeżdżenia ;)

 

98dB to standardowy limit jaki był. Na 1 sesję będzie limit 94 dB żeby zrobić pomiary jak zmniejszenie limitu w motocyklach wpływa na ogólny pomiar na obrzeżach obiektu. Chodzi o to aby złapać punkt odniesienia. w 94dB pewnie nie zmieszczą się sporty z akcesoryjnymi tłumikami (ze standardowymi jest szansa)

 

Tyle w temacie. Dla mnie te warunki nie są w żadnym wypadku dyskwalifikujące. 94dB to tylko jedna sesja i tylko jednego dnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie na 94db to żaden sport się nie zmięści, chyba że nowy z oryginalnym wydechem jeszcze nieupalonym. Limit na ulice to 96db.

Bodajże któryś gsxr miał w serii 102db :)

Strony internetowe i aplikacje www: www.seeyou.net.pl

Automatyzacja produkcji, kartoniarki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co, zmierzą, że przy 94dB jest ciszej, niż przy 98dB, NIESAMOWITE, więc konkluzja będzie taka, że jeżeli chcemy jeździć, to trzeba wprowadzić limit 94dB. Albo połowa sesji takich, połowa takich. Japierdolę, gdzie my żyjemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do tej 94dB to nawet nie zdejme motocykla ze stojaków, szkoda roboty

 

Jeszcze rozumiem gdyby puszczono całość motocykli z limitem np. 103dB i zmierzyli jaki jest realny wzrost hałasu w okolicy toru. Mogłoby się okazać że żaden, a tak to do niczego nie prowadzi.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli znów zabierają jedną sesję. :)

Ich pewnie napierda... (organizatorów władze) za ten hałas i próbują robić wszystko żeby coś uratować. Na stronie speeddeya wyraźnie piszą na czerwono że jak czegoś nie zrobią to w niedalekiej przyszłości w ogóle możemy nie jeździć na torze. :sad:
Czuję że nie długo trzeba będzie latać na zachód. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...