danmacz Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Jak w tytule, model 955i z 1999 roku, przebieg 14 tys mil. Zauważyłem dziwne zachowanie sie motocykla, mianowicie po wrzuceniu pierwszego biegu i odkręceniu gazu pow 3 tys obrotów, i puszczeniu gazu motocykl gaśnie tzn nie trzyma wolnych obrotów. Na jałowym tego nie ma, tylko przy wrzuconym biegu. Myślałem nad czujnikiem dźwigni sprzęgła, lub stopki bocznej, albo jakaś blokada antykradzieżowa - nie mam pojęcia, może ktoś miał taki przypadek?Dodam że motocykl nie gaśnie po wrzuceniu biegu, a w momencie jak dodam więcej gazu. Ps czy ta chrobotliwa praca jest charakterystyczna dla tych trzy-cylindrówek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danmacz Opublikowano 8 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 dzięki za odzew teraz druga sprawa1.gdzie jest port do podłączenia komputera2.Czy do wymiany świec trzeba demontować całą górę, tzn bak 3.zaraz pod wtryskami znalazłem jeden ślepy kabel z wtyczką, nie widać oznak jakiegokolwiek grzebania w moim egzemplarzu , stad pytanie czy możliwe że jest z czegoś wypięta, czy tak po prostu ma być. Dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Port jest pod siedzeniem pasażera, masz taką wtyczkę dużą. Tak, musisz zdjąć zbiornik i obudowę filtra powietrza z tego co pamiętam. Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danmacz Opublikowano 11 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 rzeczywiście, aby świece wymienić trzeba pół motocykla rozebrać, ale w miarę przynajmniej przemyślane jest i nie ma większych niespodzianek , jednak problem z gaśnięciem po mocniejszym przygazowaniu na włączonym biegu pozostał- na luzie natomiast nic takiego się nie dzieje , motocykl też po rozgrzaniu ma nieco szarpaną pracę- mam wrażenie jakby co jakis czas gdzies zapłon wypadał- odpala natomiast bez problemu i wkręca sie dobrze na wys obroty, podejrzewam jakąś pierdołę ale chyba nie obejdzie się bez podpięcia komputera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Jeszcze przeczyść i dokręć klemy akumulatora ;) U mnie w Triumphie to było przyczyną gaśnięcia na ułamki sekund Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danmacz Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 styki chyba ok. aczkolwiek rzeczywiscie moto chętniej gaśnie przy włączonych światłach i wentylatorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danmacz Opublikowano 15 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Przeniosę wątek tutaj , może ktoś coś podpowie, otóż dziwna sprawa tzn moto jak w tytule, rocznik 99, przeieg mały ok15 tys mil. Problem taki że moto gaśnie po dodaniu gazu. Czy może mieć to związek z regulatorem napięcia -gaśnięcie, zaznaczam że motocykl wkręca się na obroty i niby wszystko ok, ale jak wrzucę bieg i dodam OSTRZEJ gazu i puszczę , to spada poniżej 1000 ob i gaśnie, natomiast na luzie tego nie ma,tzn normalnie opada do ok 1300 obr. Myślałem jeszcze o tym czujniku iscv , ale gdy wymieniałem świece sprawdziłem szczelność i niby jest ok. z góry dziękuję za sugestiepzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Włącznik bocznej stopki bym najpierw sprawdził. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danmacz Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 hm, też o tym myslałem - sprawdzę, aczkolwiek nie obstawiam?czyli mam wypiąć kostkę i pomierzyć "przejscie" przy złożonej stopce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 Oczywiście sam włącznik w kwesti zamykania obwodu i otwierania jak również piny w kostce i ich połączenia z przewodami. TT Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danmacz Opublikowano 20 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Czujnik stopki sprawdziłem dość pobieżnie, ale wydaje się ok - niestety aby sprawdzić dokładniej trzeba demontować całą stopkę- co z braku centralnej odpada, a stojaka pod tylne koło niestety nie mam.Przejechałem się nim wczoraj i zauważyłem że nie gaśnie przy schodzeniu z obrotów w trakcie jazdy, tylko jak stanę i przygazuję.Dodatkowo domykanie gazu w trakcie jazdy potrafi zakończyć się pokaźnym strzałem w tłumik(tłumik oryginalny).Poza tym wszystko wydaje się działać w normie ale to gaśnięcie po przegazówce na postoju przy wrzuconym biegu bardzo dziwne.W zeszłym tygodniu rzuciłem się też na wymianę świec, bo myślałem że to ich przyczyna była , ale jest to samo- tyle że zauważyłem że jedna była okopcona a pozostałe dwie bardzo czyste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eismann Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 W sumie w swojej daytonie w ciągu 2 lat mam nowy filtr paliwa, powietrza, świece i przewody od silniczka krokowego. Sytuacja, którą opisujesz występuje również u mnie, choć w mniejszym natężeniu niż wcześniej, ale jednak :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 styki chyba ok. aczkolwiek rzeczywiscie moto chętniej gaśnie przy włączonych światłach i wentylatorze Zapewne jest tak bo przy włączonych światłach/wentylatorze jest większy pobór prądu a tym samym słabsza iskra. Może akumulator już nie wydala, albo regulator szwankuje. Robiłeś pomiary tych elementów? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.