Neno Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 U mnie F4i paliła między 5 delikatna jazda w trasie, przez 6-6,5 (normalna jazda 110-130km/h). Max to 7,5 na torze ale ze mnie średni zawodnik ;) ale ponad pół zbiornika wyjeździłem. Więc albo masz mocny nadgarstek, albo coś z motocyklem nie tak. Cytuj https://www.facebook.com/PrzezSwiat.eu/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas7 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 4,2l - 1000rr :biggrin: Zapewne na postoju.Zatankuj do pełna wyjeździj, zatankuj znowu. U mnie im niższy profil opony tym "mniej pali" :)Jakbym nie jeździł wychodzi średnio 7L4,2 to wskazanie komputera przy 100km/h, bo zaiste nigdy nie zrobiłem 430km na zbiorniku. A można mu ufać w 100%, bo licznik spalonego paliwa zeruje się automatycznie przy każdym tankowaniu na rezerwie i to co on pokazuje, to to samo pokazuje dystrybutor po zatankowaniu pod korek z dokładnością do 0,1l. Rezerwa się zaświeca jak w baku jest jeszcze 3,8 i zaczyna migać, kiedy dojdzie do 3,7 motocykl kaszle a 3,8 staje. Swoją drogą rewelacyjny system, w każdym momencie dokładnie wiesz ile masz paliwa w zbiorniku i ile jesteś w stanie przejechać, uwzględniając oczywiście swój temperament. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Chyba nie ma się co doszukiwać probemu z motocyklem. Moja kawa na nudnej autostradzie, potrafi spalić 5-5,5L (jazda ze średnią prędkością 130-140 km/h, sporadycznie wyższe prędkości), ale w mieście - od świateł do świateł, obroty 10-14 tys. max 3-4 bieg pali 7-7,5L. Więc to chyba nic dziwnego, specjalnie... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Właśnie dlatego ludzie kupują litry. Poważnie... jeżeli 600 cm3 to albo na tor, gdzie się kręci zgodnie z przeznaczeniem, albo 3-cylindrowy Triumph, który ponoć ciągnie w miarę równo w całym zakresie obrotów. Ja na litrowym gixie robię około 240 km na baku, jadąc licznikowo 150-250 km/h (w 600 powyżej 200 km/h to chyba się wiry w baku robią). Podczas pierdzenia po mieście i okolicach robię około 200-210 km na baku. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturnus Opublikowano 12 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Piórko, jak ja jeżdżę w zakresie 10-14tys. obr to mi pali 9l. Prawdopodobnie znalazłem przyczynę.Na 16 zawrorów, 15 jest w dolnej granicy limitu (ssące 0,17 zamiast 0,20, wydech 0,25 zamiast 0,28). Jeden zawór ssący jest za ciasty, ma 0,14. Pytanie, szlifować wszystkie 16 płytek, czy tylko 1? I tak trzeba zdejmować wałki, więc to za jedną robotą. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Raczej to nie to. Ja miałem niektóre ssące na poziomie 0,10 przed regulacją i większego wpływu na spalanie to nie miało. Ale jak zdejmiesz wałki to zobacz czy nie da się zamienić niektórych płytek miejscami. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Płytki wymienia się a nie szlifuje tym bardziej, że masz motocykl w którym pewnie nie ma jakiś mega trudno dostępnych części.Po za tym sonda lambda nie występuje w dolocie a w wydechu, kolektorze prze tłumikiem konkretnie. Sonda musi być, bo to jedna z wartości dla ECU żeby obliczyć dawkę.Kup środek do czyszczenia gaźników, oczyść przepustnicę i ową lambdę. Valvoline jest bezpieczny dla sond. Może urwiesz pół litra a na pewno dowiesz się czy te 22'000 są prawdziwie udokumentowane a nie na kolanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Chyba Cię nie posłuchał: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/162021-Szlifowanie-płytek-Poznań,-Śrem,-Środa-Wlkp.?/page__view__findpost__p__2068927 TT Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 No to przynajmniej dwie osoby w tym kraju będą bogatsze o robociznę. Pan od obróbki potocznie zwany szlifierzem i mechanik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturnus Opublikowano 12 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 1. Dlaczego nie szlifuje się płytek? Poprzedni motocykl oddawałem do 2 warsztatów i oba szlifowały płytki. Pamiętam jeszcze posty Pawła Boruty, który miał inne zdanie niż twoje.2. Sonda lambda nie występuje we wszystkich modelach F4i. Ja mam model bez sondy, choć żeby to stwierdzić z całą pewnością musiałbym dojść jakoś po vinie,. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 No to dochodzimy powoli do przyczyny :). Jaki masz tłumik?Dobra, doczytałem że jest sportowy. Czyli strzelam że poprzedni właściciel zakładając go wywalił sondę i stąd spalanie. Na oryginalnym tłumiku bez zmian bo dalej nie ma sondy. Fabrycznie raczej nie wychodziły bez, ktoś Ci naściemniał. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Płytek nie szlifujemy, bo w trakcie tego mocno nagrzewają się i jeśli były hartowane powierzchniowo albo cieplnie to szlag je trafia. Nie wiem jak Cię liczą za takie cuda i sama dyskusja sprowadzi się do mojego "tak się nie robi" i Twojego "jeszcze nic się nie zepsuło" dlatego poprzestanę na tym. Z pobieżnych poszukiwań wynika, że roczniki 2002 i wyżej to wszystko wtryski PGMFI i chyba jedyna różnica to taka, że RR ma dwie lambdy. Zatem możliwe, że ktoś przed Tobą chciał być sprytniejszy od systemu i wyeliminował sondę zastępując ją czymś co imituje sygnał albo bezczelnie nie zrobił z tym nic i tak wtyczka gdzieś wisi albo sam przewód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturnus Opublikowano 12 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 (edytowane) Mam końcówkę Scorpiona i oryginał. Tak wygląda wersja z sondą: http://allegro.pl/wydech-tlumik-kolektory-honda-cbr-600-f4i-f4-i3254282015.html - wkręcona jest mniej więcej na wysokości dźwigni tylnego hamulca. Mój oryginalny wydech wygląda tak:http://allegro.pl/wydech-cbr-600-f4i-i3310188619.html Nie ma otworu na sondę ani w oryginalnej puszcze ani w Scorpionie. Dyskusja na ten temat była na forum CBR i część ludzi ma sondę część nie.Żadne przewody nie wiszą, brak niepodpiętej wtyczki w instalacji. Przejrzałem całą bo praktycznie wszystko jest wybebeszone. Eliminatora imitującego sondę też brak. Nie jestem w stanie powiedzieć jak wyjechał z fabryki ale jeżeli ktoś się orientuje jak do tego można dojść, to będę wdzięczny. Pozdro Edytowane 12 Czerwca 2013 przez Saturnus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Bo to nie w końcówce ma być otwór. Przecież napisałem, że w kolektorze wydechowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 A ten oryginał dostałeś od poprzedniego właściciela? Może to jest od F4 bo możliwe że pasują ale pewny nie jestem. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.