m4rc1n Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Witam !! Mam 24 lata i chciał bym zacząć przygodę z motorami zawsze mnie to jarało. Chciał bym się was zapytać czy yz125 dla początkującego zapaleńca jest odpowiednim motorkiem ?Nigdy nie jeździłem na motorze a komarek czy simson raczej do takich nie należy.Mój budżet wynosi około 5tys i chciał bym się was zapytać czy ta yz spełni moje wymagania czy doradzilibyście mi coś innego ?Chciał bym motor który mnie zeszmaci na początku a na końcu nauczy porządnie jeździć dlatego wybrałem 2T. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Chcesz się uczyć to zaczynaj od mniej wysilonych setek, DT, KMX lub bardziej egzotyczne Aprilie RX jeśli dobrze pamiętam. Jeśli czteropak Ci nie zrobisz aż takiej różnicy to DR350 też jest zupełnie przyzwoita.Z resztą kolega Rafael specjalnie wyprodukował się na temat więc okaż odrobinę więcej zainteresowania i szukaj takich rzeczy http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/158645-wybor-pierwszego-motocykla-crossenduro/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4rc1n Opublikowano 3 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Czytałem to wszystko przed napisaniem posta dlatego postanowiłem kupić motor 2T 125 na początku zastanawiałem sie nad jakąś ćwiartka też w 2t ale jednak lepiej zacząć od troszkę mniejszych niż od razu polecieć w przepaść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Jest różnica między ćwiartką a setą to oczywiste ale między setą a setą też. Jeśli zaczniesz od YZ gdzie masz 40-45KM zamknięte w okolicach 90kg to otrzymujesz małą katapultę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4rc1n Opublikowano 13 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Ale czy tak naprawdę opłaca się kupić słabszy motor by nauczyć się nim jeździć a po np sezonie go sprzedać i kupić coś mocniejszego ? A co byś powiedział na temat KTM'a exc 125 bądź EXC-F 250 ? 250 to jest 4t więc z tego co wyczytałem jest porównywalnie mocna do 2t 125 ale moc zaczyna się równomiernie z obrotami a nie tak jak w dwusuwie dopiero po przekroczeniu jakiegoś tam pułapu. Im więcej czytam tym bardziej robię się głupi ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Nie znam enduro i crossów aż tak żeby Ci odpowiedzieć, który jest lepszy natomiast wiem, że zaczynanie od łatwiejszych sprzętów procentuje szybszym nabieraniem umiejętności. Nie rozumiem dlaczego ludzie dygają się kupić sprzęt i potem zachodzą w głowę jak sprzedać żeby nie stracić. Jak będziesz dbał i utrzymywał maszynę w dobrym stanie to pójdzie dalej do ludzi w normalnej cenie.W drugim poście masz moje typy na maszynę. Z tym, że KMX to akurat czasami może być trudno sprzedać. Niewysilony dwusów będzie prawie tak łatwy do opanowania jak czteropak. EXC to chyba też cywilizowany hardziak ale nie miałem okazji tego dosiadać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 (edytowane) Im więcej czytam tym bardziej robię się głupi ... to czytaj dalej bo piszesz bzdury jeszcze ale jesteś na dobrej drodze :D za 5 tys kupisz ramę do exc-f 250 z osprzętem w dobrym stanie....... wróząc z fusów to jak masz 5 tys to nie ogarniesz przyzwoitego utrzymania crossowej sety -aczkolwiek tu mogę się mylić więc propozycje shinigamiego są najbardziej sensowne -dt czy tam kmx nie 80 bo faktycznie ci się znudzi po sezonie tylko 125 odblokowane zdrowe 125 .... Edytowane 13 Czerwca 2013 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 (edytowane) A no temat budżetu ja pomijałem, bo nie wiedziałem czy to jakiś jego własny limit, czy może długo ciułany szmal ale drogi autorze miej na uwadze, że połowa tej sumy to może być koszt jednego remontu obowiązkowego w crosie i niektórych hardziakach. Edytowane 13 Czerwca 2013 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4rc1n Opublikowano 14 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 (edytowane) panowie ja się pieniędzy nie boję po prostu jestem jeszcze na umowie próbnej i napisałem tak ile mogę wydać pieniędzy na raz na sam motor ale im dluzej przeglądałem aukcje i sensowne motory to trzeba jednak dać powyżej 8 tysi. Tylko tyle czy w razie zakupu DT 125 dam radę sam ją odblokować czy będzie mi potrzebny jakiś magik ? a co do ktm exc to wiem ze poniżej 10 tysi w Polsce raczej nic sensownego nie kupie ale czy na pierwszy motor dam radę go oswoić czy może naprawdę lepiej zacząć od czegoś słabszego ale znowu boję się o takie DT czy przy mojej masie prawie 100 kilo nie zajadę takiego motoru ? edit://// Zależało by mi na takim motorku którym dam rade poszaleć w lesie jak i na małych motocrossach ale maszyna niestety ale musi mieć minimum przednią lampę w ogóle nie zależy mi na homologacji. tyle tego wszystkiego jest że ciężko cokolwiek wybrać ... co myślicie na temat tego ktm'a ? http://otomoto.pl/ktm-exc-125-zarejestrowany-2003r-M3668590.html Edytowane 14 Czerwca 2013 przez m4rc1n Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Byłby ok, warto obejrzeć i się przejechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 stary dalej chyba nie rozumiesz-kupić to jest pikuś ale bólem jest utrzymać co do dt125 3/4 starszych jest już odblokowana a jak nie to dasz radę sam i dt szukałbym starszej, może nie jakiegoś totalnego oldschoola z lat 80, ale tak 95-98 powiedzmy dlatego że ostatnie wypusty DT były już mało off choćby przez to że zlikwidowali kopniak a wsadzili rozrusznik elektryczny-bzdura w tym motocyklu a waga poszła w górę.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 co myślicie na temat tego ktm'a ? http://otomoto.pl/ktm-exc-125-zarejestrowany-2003r-M3668590.htmlz wyglądu cacy, niech pokaże fakturę za remont lub paragony za częsci i jak wszystko bangla, koła, zawias bez luzów to można brac, za tę kasę można wymagac bardzo dobrego stanu, jest to najlepsze moto dla początkującego i nie tylko, zawias bajka z przodu juz wp48, odpowiednia skrzynia biegów, heble, osprzęt jak to w kacie - 1 llga, moto pozbawione wad fabrycznych, przy odpowiednim serwisie jest całkowicie bezproblemowe, jedynym bólem moze byc druciarstwo poprzedników, ale to w miaręłatwo wykryc jeśli wezmiesz na oględziny kogos obcykanego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.