Nitomen Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 witam szukam opini o silnikach 1.8 Turbo zdaje sie 20V , grupy VW/Audi. Warto szukac auta z tym silnikiem ? Interesowalo by mnie starsze A4 z wlasnie 1.8 T Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 (edytowane) To zależy, czego oczekujesz od tego silnika? Edytowane 27 Maja 2013 przez tadeo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Według mnie nie warto, nie porywa. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Jeśli trafisz dobry egzemplarz to czemu nie. Mi tam podchodzi ten silnik, mimo iż jestem przeciwnikiem zaturbieńców no ale w tej stajni nie ma za bardzo z czego wybierać :). Kilka razy zdarzyło mi się wymieniać napinacze łańcucha (łańcuch jest z tyłu silnika i spina wałki, nie myl z paskiem rozrządu, ale to kiepski olej na długą metę był), parę turbin. Można mu śmiało podnieść ładnych parę KM.Jeśli lubisz powsadzać (ja tam lubię ;)) to VW wolnossąca 2 jest za bława, tam nie ma w co gnieść, jest strasznie mułowata przynajmniej dla mnie, chyba że na mocy Ci nie zależy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fredo Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Jak wyżej, opinię mają raczej dobrą, nie mają wad konstrukcyjnych, oprócz turbiny paść może przepływomierz, ale powiedziałbym, że to standard w silnikach z turbo w tej grupie. Z pewnością bezpieczniejszym zakupem będzie wolnossący 1.8 (125 KM), 2.0 początkowo miał 115 KM potem 130 KM. Był jeszcze 2.3 o tej samej mocy co 1.8T, ale jak miałbym wybierać wziąłbym właśnie ten drugi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Miałem taki silnik 2 lata w oktawce i byłem z niego super zadowolony . Od nowości na LPG . nalatane miał grubo ponad 200 tys i zero problemów . kumpel go kupił . Zrobił tez duuuuzo km i tez zero problemów . Później padła skrzynia ale to nie dotyczy silnika :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Jedyny problem tego silnika to mułowatość.150 km które bardzo słabo jedzie. Fakt, że jestem przyzwyczajony do 130 km w dieslu, ale spodziewałem się więcej.Octavia 1.4 TSI dała mi więcej frajdy z jazdy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 milem kiedys doczynienia z tym silnikiem w A4 i naprawde fajnie sie toto zbieralo , spalanie niestety nie male po ok 10 spokojnie bral . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekj Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 (edytowane) Miałem ten silnik w Superb'ie i byłem nim oczarowany. 150 KM. W zestawieniu z automatyczną skrzynią 7-mio biegową skrzynią był nie do pobicia spod świateł. :-)Jedyny problem to napinacz łańcucha rozrządu, przez który miałem wymieniony silnik na nowy w ramach gwarancji. Łańcuch przeskoczył na zębatkach rozrządu i tłoki spotkały się z zaworami. Silnik cichy, super ekonomiczny (średnio 7,3 l/100 km) po 130 tysiacach przebieguSuper dynamiczny, wyprzedzenie 3 TIRów na krótkim dystansie to pestka. Polecam Edytowane 28 Maja 2013 przez jacekj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shalashaska Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 (edytowane) Miałem ten silnik w Superb'ie i byłem nim oczarowany. 150 KM. W zestawieniu z automatyczną skrzynią 7-mio biegową skrzynią był nie do pobicia spod świateł. :-) Super dynamiczny, wyprzedzenie 3 TIRów na krótkim dystansie to pestka. Polecam Chyba żartujesz sobie, fabrycznie twoja Superb ma 9.5s do setki i 210Nm czyli przyspieszenie jak w V70 2.5TDI. Wracając do tematu 1.8T wiem że są 150KM oraz w quatro 180KM i nie są demonami momentu obrotowego (210Nm). Kiedyś rozglądałem się za A3 1.8T ale wybór padł na S40 1.9T który ma 200HP i 300Nm które łatwo podniosłem, to dopiero zrywa asfalt i fabrycznie ma 7.3s do setki. Edytowane 1 Czerwca 2013 przez shalashaska Cytuj Forum Volvo V40 S40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 czy silniki 2.0 20V i 2.3 VR5 to podobne konstrukcje co 1.8 T ? tez maja ten wadliwy rozrzad... ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy_bdg Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 (edytowane) jacekj,dnia 28 Maj 2013_19:54,napisał: Miałem ten silnik w Superb'ie i byłem nim oczarowany. 150 KM. W zestawieniu z automatyczną skrzynią 7-mio biegową skrzynią był nie do pobicia spod świateł. :-) Faktycznie audi A4 1995r i skoda super B 2005r ten sam silnik 1,8T 150KM (kod silnika: AWT)Jedyny minus jak padnie coś w silniku. Np. jeden zawór średnia cena 40-50zł (zalezy od sklepu) - 20szt w aucie, turbina ... (bierzmy pod uwagę, że interesuje Cię starsze auto więc możliwość skończenia jej żywotności jest większa , pierścienie MAHLE 100-120 na dziurę zależńie od sklepu (mnożymy x4), tłoki nie pamietam ale jest chyba inna średnica i turbo ma droższe .No i minus Audi (co niektórzy twierdzą że plus) - zawieszenie wielowachaczowe, czyli ciągłe wymiany, jeżdżąc po polskich drogach (ale to już nie silnik) Edytowane 6 Czerwca 2013 przez chudy_bdg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 czy silniki 2.0 20V i 2.3 VR5 to podobne konstrukcje co 1.8 T ? tez maja ten wadliwy rozrzad... ?Tak, w 1.8T i 2.0 20V (uwaga muł!)jest tak samo spięty, w 2.3 jest już inna konstrukcja, sam łańcuchKup to, co się podoba i co dobrego się trafi. Za wiele nie czytaj i nie pytaj, bo dojdzie do tego że bedziesz jeździł hulajnogą.To tak jakbyś szukał idealnej dziewczyny, nie ma i nie będzie, bierze się to, co jest dostępne w danej chwili na rynku, i używa zgodnie z przeznaczeniem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Wedle słów znajomego mechanika, a gość jest dobry w swoim fachu, 1.8T to śmieciara, tyle tylko że nawet fajnie jedzie. A do grupy śmieciary też zalicza się TDI V6. Bo to faktycznie śmieciary. c Kumpel kilka dni temu ogonił B5FL z 1.8 ciągle coś tam grzebał w nim. A autko dobrze doinwestowane i ubrane maxymalnie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 (edytowane) co od grzebania to mam peugeota 407 w 2.0 hdi i wlasnie ciagle cos , niby nic grubego , ale czesto witam i kumpla elektromechanika , 4 czujniki abs , lozysko kola ... niestety autko z ery "plastikowych" i do tego francuska elektryka.... a to auto jest cholernie zelektryfikowane i skomputeryzowane... wystawilem na alledrogo, ale brak zainteresowania,, :( . Najchetniej kupil bym Bete 320 ci , albo 323 E46 FL..a passat to taka alternatywa , malo latam i tylko w sumie do roboty 7 km w 1 strone, wiec nie potrzebuje duzego oszczednego auta , ale nie lubie tez puszek typu A3 , golf ,polo. Edytowane 7 Czerwca 2013 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.