lisek508 Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Mam problem otóż nie mogę za nic w świecie ustawić rozrządu w bandicie serwisówka takie coś pokazuje; Więc zrobiłem tak... - Ustawiłem na wale znak zgodnie z kreską na impulsatorze.- Ustawiłem wałek wydechowy zgodnie ze znakiem ( jest na równi z głowicą i wcięcia na wałku również na równi z głowicą)- Naciągam łańcuszek oczywiście- Wkładam wałek ssący i ustawiam na 24 ogniwa I co? i motor nie zapala. dopiero po dłuuuuugim kręceniu rozrusznikiem odezwie się... Co jest nie tak? :/ Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 A po obróceniu wałem 2x (kluczem) znaki pokrywają się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Wydaje mi się że popełniłeś błądZnaki powinny zgadzać się przed nadciągnięciem łańcucha. Tzn z wybraniem jego luzu w kierunku pracy, a przy usiłowaniu przekręcenia wałków w przeciwną stronę, dopiero na samym końcu naciągnąć łańcuch którego cały nadmiar niejako znajdzie się po stronie napinacza Chyba że po prostu źle napisaleś tylko kolejność działań Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 26 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Tak, źle napisałem ustawiłem wydaje mi się że jest ok problem tkwi w gaźnikach i kraniku Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Wydaje mi się że popełniłeś błądZnaki powinny zgadzać się przed nadciągnięciem łańcucha. Tzn z wybraniem jego luzu w kierunku pracy, a przy usiłowaniu przekręcenia wałków w przeciwną stronę, dopiero na samym końcu naciągnąć łańcuch którego cały nadmiar niejako znajdzie się po stronie napinacza Chyba że po prostu źle napisaleś tylko kolejność działańnie popelnil bledu, zalozyl lancuszek dokladnie tak jak powinien to wykonac. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 (edytowane) Wydaje mi się że popełniłeś błądZnaki powinny zgadzać się przed nadciągnięciem łańcucha. Tzn z wybraniem jego luzu w kierunku pracy, a przy usiłowaniu przekręcenia wałków w przeciwną stronę, dopiero na samym końcu naciągnąć łańcuch którego cały nadmiar niejako znajdzie się po stronie napinacza Chyba że po prostu źle napisaleś tylko kolejność działań wałków ani rozrządu nie powinno się przekręcać w przeciwną stronę - rozrząd może przeskoczyć. Możliwe, że masz na dolnej zębatce po prostu jeden ząbek za daleko lub blisko. Dlatego zapłon wali nie w tym momencie co trza. A naprawdę u Ciebie jak nie trzymasz łapą za łańcuch to łatwo, żeby na dole się pokisiło. Wtedy na śmigiełku impulsatora nie zobaczysz wielkiej różnicy... Edytowane 27 Maja 2013 przez kubagsx Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Nie chodziło mi o to żeby kręcić wałkami w przeciwną stronę. Miałam na mysli wyłącznie kasowanie luzu na łańcuchu rozrządu po stronie >ciągnacej < Wtedy znaki spełnią swoje zadanie :) Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 aha .. przepraszam ;) Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 polecam wam prosty trik, a może pomóc - przed przykręceniem wałków spinamy trytką łańcuszek do zębatki - oczywiście po ustawieniu na znaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.