Skocz do zawartości

Bandit 600 96r ustawienie wałków rozrządu


Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem otóż nie mogę za nic w świecie ustawić rozrządu w bandicie serwisówka takie coś pokazuje;

 

beztytuu1fe.jpg

 

Więc zrobiłem tak...

 

- Ustawiłem na wale znak zgodnie z kreską na impulsatorze.

- Ustawiłem wałek wydechowy zgodnie ze znakiem ( jest na równi z głowicą i wcięcia na wałku również na równi z głowicą)

- Naciągam łańcuszek oczywiście

- Wkładam wałek ssący i ustawiam na 24 ogniwa

 

I co? i motor nie zapala. dopiero po dłuuuuugim kręceniu rozrusznikiem odezwie się...

 

Co jest nie tak? :/

Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że popełniłeś błąd

Znaki powinny zgadzać się przed nadciągnięciem łańcucha. Tzn z wybraniem jego luzu w kierunku pracy, a przy usiłowaniu przekręcenia wałków w przeciwną stronę, dopiero na samym końcu naciągnąć łańcuch którego cały nadmiar niejako znajdzie się po stronie napinacza

 

Chyba że po prostu źle napisaleś tylko kolejność działań

Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że popełniłeś błąd

Znaki powinny zgadzać się przed nadciągnięciem łańcucha. Tzn z wybraniem jego luzu w kierunku pracy, a przy usiłowaniu przekręcenia wałków w przeciwną stronę, dopiero na samym końcu naciągnąć łańcuch którego cały nadmiar niejako znajdzie się po stronie napinacza

 

Chyba że po prostu źle napisaleś tylko kolejność działań

nie popelnil bledu, zalozyl lancuszek dokladnie tak jak powinien to wykonac.

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że popełniłeś błąd

Znaki powinny zgadzać się przed nadciągnięciem łańcucha. Tzn z wybraniem jego luzu w kierunku pracy, a przy usiłowaniu przekręcenia wałków w przeciwną stronę, dopiero na samym końcu naciągnąć łańcuch którego cały nadmiar niejako znajdzie się po stronie napinacza

 

Chyba że po prostu źle napisaleś tylko kolejność działań

 

wałków ani rozrządu nie powinno się przekręcać w przeciwną stronę - rozrząd może przeskoczyć. Możliwe, że masz na dolnej zębatce po prostu jeden ząbek za daleko lub blisko. Dlatego zapłon wali nie w tym momencie co trza. A naprawdę u Ciebie jak nie trzymasz łapą za łańcuch to łatwo, żeby na dole się pokisiło. Wtedy na śmigiełku impulsatora nie zobaczysz wielkiej różnicy...

Edytowane przez kubagsx

freude am fahren

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodziło mi o to żeby kręcić wałkami w przeciwną stronę. Miałam na mysli wyłącznie kasowanie luzu na łańcuchu rozrządu po stronie >ciągnacej <

Wtedy znaki spełnią swoje zadanie :)

Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...