IceNuke Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Na początku przyznaję, że nie wiedzialem gdzie umiescic ten watek. Mam pytanie..mialem kolizje drogowa motocyklem nie z mojej winy (wymuszenie przez samochód, pan wyjechal mi z podporządkowanej drogi ) ...w moto ucierpialo najbardziej przednie zawieszenie..otarta jest tez lewa strona silnika ale i urwana klamka hamulca..moto uderzylo w kolo ( prosto w felgę ) samochodu i przewrocilo sie.Do tej pory ze wzgledu na urwaną prawą klamkę hamulca bylem przekonany, ze motocykl połozylem na prawą stronę, lecz to byl stres... w domu na spokojnie zobaczylem ze jednak bardziej ucierpiala lewa strona pojazdu. Nie wiem w takim razie jak to jest możliwe, ze ułamala się klamka hamulca, jakieś pomysły ? Do wieczora muszę opisać szczególowo wydarzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrswistak Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Może w wyniku uderzenia, koło uleciało w lewo co spowodowało ze prawa klamka poszła do przodu i złamała sie o karoserie samochodu? a potem jak motocykl sie przewrócił to porysował się bok . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Myślę, że wystarczy jak opiszesz okoliczności a wnioski sobie wyciągną na oględzinach. Chyba nie sądzisz, że masz opisać co stało się z motocyklem koedy Tobie życie przelatywalo przed oczami i robiłeś salto ze śrubą? ;-) Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hero Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Teraz to już tylko jeżdżący z rejestratorami na kaskach mają szansę na pełną rekonstrukcję wydarzeń :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
allf Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Jechałeś, wyjechał bummm więcej nie pamiętam proszę o rozgrzeszenie i pokutę :banghead: :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hero Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Pokutę to niech ma ten co wyjechał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junek Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Mi np. firma na A napisała w odmowie wypłaty odszkodowania że szkoda nie miała miejsca bo kierujący nie jest w stanie określić co działo się z motocyklem podczas wypadku, kolejną rzeczą było to że motocykl miał więcej niż jedną szkodę gdyż otarcia na owiewkach są w kilku różnych kierunkach i do tego otarcia nie wskazują na to aby kolizja miała miejsce na asfalcie na pytanie czy maja zdjęcia poglądowe jak wyglądają otarcia z asfaltu odpowiedzieli że nie mają ale to już będzie sąd rozpatrywał. Miałem podobną sytuację moto poleciało lewą stroną a felga uszkodzona była najbardziej z prawej strony wgnieciona i porysowana laga ani nic z prawej strony nie ruszone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EasyHaya Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Na początku przyznaję, że nie wiedzialem gdzie umiescic ten watek. Mam pytanie..mialem kolizje drogowa motocyklem nie z mojej winy (wymuszenie przez samochód, pan wyjechal mi z podporządkowanej drogi ) ...w moto ucierpialo najbardziej przednie zawieszenie..otarta jest tez lewa strona silnika ale i urwana klamka hamulca..moto uderzylo w kolo ( prosto w felgę ) samochodu i przewrocilo sie. Do tej pory ze wzgledu na urwaną prawą klamkę hamulca bylem przekonany, ze motocykl połozylem na prawą stronę, lecz to byl stres... w domu na spokojnie zobaczylem ze jednak bardziej ucierpiala lewa strona pojazdu. Nie wiem w takim razie jak to jest możliwe, ze ułamala się klamka hamulca, jakieś pomysły ? Do wieczora muszę opisać szczególowo wydarzenie. Jak się skończyła sprawa z moto? Tobie udało się wyjśc bez szwnku po tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 W tamtym roku miałem ślizga na prawą stronę, i tak sobie sunąłem za motocyklem i z racje tego,że nie miałem co robić póki zapieprzam na dupie po asfalcie i się nie mogę zatrzymać, obserwowałem co się dzieje z moto. Moto tak sunęło po asfalcie w kierunku rowu po skosie pod górkę. Nagle przednie koło złapało przyczepność, moto wyskoczyło w górę i spadło na lewą stronę na owiewkę i kierownicę, przekaturlało się i spadło spowrotem na prawą stronę, wykonało pełne 360 stopni. Gdybym tego nie widział nigdy bym nie zgadł dlaczego lewa strona jest w takim fatalnym stanie. Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduro1 Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 praktycznie motocykl zasze ma tednencje do obracania sie , jesli sunie na boku mając odp. prędkość i napotka na progi (róznice poziomów na jezdni i nie tylko!pozdr.E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.