Adam M. Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 No tak, ale chodzi o to zeby mialy dobry wcisk i nie korodowaly we wtyczce.To powoduje grzanie sie wtyczki i wyrazny spadek napiecia ladowania.Sprawdz czy wtyki sa czyste i najlepiej zabezpiecz jakims smarem diaelektrycznymczy wazelina techniczna wtyczke wewnatrz.Rowniez punkt masowania reglera i inne punkty masowania instalacji do ramy i silnikamusza byc absolutnie czyste i bez spadkow napiecia na nich - to bardzo wazne.Czyli kazdy taki punkt trzeba rozkrecic, oczyscic ( bo czasem rdzy nie widac z zewnatrz )i po przesmarowaniu wazelina skrecic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k o b 22 Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Sprzedawaca twierdzi że regulator jest ok, wymieniał go w swoim na nowy ale to nie on był przyczyną problemów. Sprawdziłem wszystkie nowe łączenia i wyglądają dobrze, teraz je też zabezpieczyłem. Niestety napięcie jest 12,8, przy obrotach 13,1V. Zrobię jeszcze bezpośredni + do akumulatora z bezpiecznikiem 30A, ale wątpię żeby to coś pomogło.Najlepiej chyba byłoby sprawdzić na innym regulatorze. Zrobiłem tak jak tutaj: http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/133793-problem-z-ladowaniem-krok-po-kroku/ Odpiąłem te 3 żółte przewody, rezystancja jest nieskończona. Sprawdziłem napięcie, przy 4 tyś V wszystkie kombinacje mają +/- 58-60V, przy 5 tyś jest to już okolice 70V. Żadna wartość nie odbiega zdecydowanie od siebie (bo domyślam, że różnice kilku V się nie liczą). Wszystko to zrobiłem, wcześniej sprawdzając ładowanie które było 12,9V -13 V Jest coś jeszcze coś co mogę sprawdzić by upewnić się, że to na 100% regulator? Nie chcę ewentualnie po raz kolejny wyrzucić kasy w regulator jeśli to nie on :/. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Zrób porządek z tą wtyczką od regulatora. Nie może tam być żadnych luźnych pinów. I sprawdź czy akumulator jest w pełni sprawny. Moim zdaniem regulator jest sprawny, masz po prostu za duże spadki napięcia w instalacji albo akumulator nie domaga. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k o b 22 Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 (edytowane) Akumulator był w tamtym roku zmieniony. Zresztą tak zapytam, czy kondycja akumulatora ma coś do napięcia ładowania? :D Dzisiaj sprawdzałem jeszcze specjalnie, na zimny jest ok, pochodził dłużej, zagrzał się i zrobiło się poniżej 13V. Edytowane 21 Maja 2014 przez k o b 22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Czy poprowadziles kabel masowy od masy reglera do "-" aku ?Taki objaw spadku napiecia po zagrzaniu sie reglera wskazuje niestety na jego problem wewnetrzny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Sprawdź regler czy w momencie wystepowania problemów nie jest zbyt goracy - nie powinien przekraczac 100'C (kroplą wody) . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k o b 22 Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Nie poprowadziłem masy do aku, bo tam za bardzo we tej chwili nie miałem jak. Przyszedł inny reg, jest duużo lepiej. Napięcie było przez godzinę ok, to potem spadło do 13,3 na obrotach. Chyba jednak się jeszcze coś przegrzewa. Chyba najlepszym rozwiązaniem byłoby poprowadzenie masy i prądowego bezpośrednio do akumulatora z bezpiecznikiem 30A. Pytanie tylko jak to zrobić, do regla w tej chwili idą 2 łączone + i 2 łączone -. Mam je po prostu uciąć, zaizolować i poprowadzić dwa kable bezpośrednio do aku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiniuFF Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 U mnie wyglada to tak:http://imageshack.com/a/img546/5514/483j.jpg działa idealnie! (regulator od cbr 600rr 2007r) Cytuj --->Suzuki SV 650-->Yamaha FZ1s--Triumph Speed Triple 1050 --> Yamaha MT 09http://www.trasser.pl/ aplikacja mobilna http://szkoleniemotocyklowe.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k o b 22 Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Hmmm, PiniuFF, ale tutaj dalej masz te kostki. Wygląda na to, że wymieniłeś REG, dodałeś bezpiecznik, a resztę pozostawiłeś bez zmian. Nie widze tutaj przewodów bezpośrednio do aku tylko tak samo jak oryginalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Najprosciej by bylo wypiac podwojny ujemny przewod z kostki i poprowadzic go prosto do "-" aku.W kostce zostanie tylko przewod plusowy.Tak jak jest teraz to przewod minusowy idzie przez cala instalacje moto do polaczenia z rama lub silnikiem,a po drodze moga byc rozne przeszkody czyli spadki napiecia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k o b 22 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Ok, tak zrobię, a dodatkowo wywalę kostki z przed regla. Wczoraj po 3h jeździe wróciłem i napięcie znów poniżej 13. Sprawdzałem kable, nie były jakieś gorące, kostki może troszeczkę bardziej.Tak jeszcze zapytam, jakie dać kable? 2mm wystarczy czy szukać 3mm? Linka czy jednożyłowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.