Skocz do zawartości

Fat Bob 103in zmiana na 110in


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was wszystkich Pięknie. Mam ogromne pytanie do szpeców odnośnie moda z 103 na 110 cali w moim "Osiołku" (DYNA 2013)
i czy ktoś z was wsadzał do sprzęta ThunderMax'a? Jak to sprawdza się w realu
Pozdrawiam I dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

O jakie potrzeby pytasz? Mam napisać jaki chce uzyskać moment, czy moc.

Jeżdze jednocześnie na TC103 i TC88, dopóki nie miałem "103" wydawało mi się że "88" zapie....

Chce bez ingerencji w dolną część silnika zwiekrzyć jego moc i moment.

Słyszałem, że jak przesadzę to będę musiał zmienić rozrusznik na mocniejszy, albo zamontować odpręzniki.

Co proponujecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

<span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze zrozumiałeś, chciałem podnieść moc w TC88,

przypadkiem znalazłem ten do 103.

Co mogę zrobić z TC88??

 

Bez ruszania dołu nie ruszałbym góry. Te silniki nie sa już takie dobre jak te starsze...

uważasz, że powinienem zrobić coś z dołem silnika chcąc zastosować ten kit na 110?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do TC 88 masz kit Big Bore 95 c.i.

http://houseofharley.com/en/products/for-the-bike/screamin-eagle-performance/29860-04A__harleydavidson-softail-silver-se-stage-i-2986004a

 

Ja mam taki + wałki S-E 251 (bo zasilanie EFI). Stopień sprężania wysoki, chyba 10:1 (nie pamiętam), głowice S-E z odprężnikami.

Do gaźnikowców (HSR czy CV44) stosują wałki S-E 211. Jak chcesz ciut mniejszy stopień sprężania, to wałki Andrews TW-37B - ale doczytaj w necie, bo tak z rzuciłem bez wnikania ;)

co do mocy - to spora różnica, jest ponad 20 KM więcej, momentu też sporo przybywa i silnik - o dziwo -mało pali... Minus zasadniczy, żeby był ogień trzeba go wkręcić na obroty . oczywiście na dole i w środku także idzie jak burza, ale na wyższych obrotach po prostu łykasz wszystkich ;)

takiego fabrycznego 103 c.i. bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam po długiej przerwie.

Mam pytanie dotyczące silnika TC110.

Kupiłem kit na 117,

http://www.harley-davidson.com/store/screamin-eagle-bolt-on-cvo-117--street-performance-kit

zanim go zamontuję chcę zapytać czy macie jakieś sugestie co do ulepszeń silnika podczas tej przeróbki.

Pytałem w HD czy mają do tego tłoki o wyższej kompresji, podobno nie jeszcze.

Myślę o tym, żeby głowicę poddać obróbce na CNC. Może macie kogoś godnego polecenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dół do roboty, a co i jak dokładnie zależy od tego co chcesz osiągnąć...

Rozrząd do roboty (nie tylko to, co zestawie), smarowanie też, i na koniec głowice...

 

Potem jeszcze tylko to wystroić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...