Sebara Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Witam Was wszystkich Pięknie. Mam ogromne pytanie do szpeców odnośnie moda z 103 na 110 cali w moim "Osiołku" (DYNA 2013)i czy ktoś z was wsadzał do sprzęta ThunderMax'a? Jak to sprawdza się w realuPozdrawiam I dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Dobrze. Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
navigator69 Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 macie jakies propozycje na podniesienie mocy tc88?nie pytam o wydechy, czy filtr a chodzi mi konkretnie o modyfikacje silnika.posiadam gaznik mikuni42 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Tak. Mamy i to wiele... wg potrzeb, a Ty o swoich nie napisałes... Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
navigator69 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 O jakie potrzeby pytasz? Mam napisać jaki chce uzyskać moment, czy moc.Jeżdze jednocześnie na TC103 i TC88, dopóki nie miałem "103" wydawało mi się że "88" zapie....Chce bez ingerencji w dolną część silnika zwiekrzyć jego moc i moment.Słyszałem, że jak przesadzę to będę musiał zmienić rozrusznik na mocniejszy, albo zamontować odpręzniki.Co proponujecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
navigator69 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 warto w to inwestować?http://houseofharley.com/en/products/for-the-bike/screamin-eagle-performance/27508-11__harleydavidson-screamin-eagle-110-cubic-inch-stage-i-kit-for-efi-models-2750811 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streng9 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 (edytowane) warto w to inwestować?http://houseofharley.com/en/products/for-the-bike/screamin-eagle-performance/27508-11__harleydavidson-screamin-eagle-110-cubic-inch-stage-i-kit-for-efi-models-2750811Wg mnie ten kit nie pasuje do TC88. Edytowane 14 Września 2014 przez streng9 Cytuj <span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
navigator69 Opublikowano 15 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 on jest do TC103 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 15 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 Bez ruszania dołu nie ruszałbym góry. Te silniki nie sa już takie dobre jak te starsze... Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streng9 Opublikowano 15 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 on jest do TC103Myślałem, że chcesz podnieść osiągi TC88, bo jakoś tak pisałeś wcześniej ;) Cytuj <span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
navigator69 Opublikowano 15 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 Dobrze zrozumiałeś, chciałem podnieść moc w TC88,przypadkiem znalazłem ten do 103.Co mogę zrobić z TC88?? Bez ruszania dołu nie ruszałbym góry. Te silniki nie sa już takie dobre jak te starsze...uważasz, że powinienem zrobić coś z dołem silnika chcąc zastosować ten kit na 110? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
navigator69 Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 To co macie jakieś propozycje do "88", lub do "103"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 do TC 88 masz kit Big Bore 95 c.i.http://houseofharley.com/en/products/for-the-bike/screamin-eagle-performance/29860-04A__harleydavidson-softail-silver-se-stage-i-2986004a Ja mam taki + wałki S-E 251 (bo zasilanie EFI). Stopień sprężania wysoki, chyba 10:1 (nie pamiętam), głowice S-E z odprężnikami.Do gaźnikowców (HSR czy CV44) stosują wałki S-E 211. Jak chcesz ciut mniejszy stopień sprężania, to wałki Andrews TW-37B - ale doczytaj w necie, bo tak z rzuciłem bez wnikania ;)co do mocy - to spora różnica, jest ponad 20 KM więcej, momentu też sporo przybywa i silnik - o dziwo -mało pali... Minus zasadniczy, żeby był ogień trzeba go wkręcić na obroty . oczywiście na dole i w środku także idzie jak burza, ale na wyższych obrotach po prostu łykasz wszystkich ;)takiego fabrycznego 103 c.i. bez problemu. Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
navigator69 Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Witam po długiej przerwie.Mam pytanie dotyczące silnika TC110.Kupiłem kit na 117,http://www.harley-davidson.com/store/screamin-eagle-bolt-on-cvo-117--street-performance-kitzanim go zamontuję chcę zapytać czy macie jakieś sugestie co do ulepszeń silnika podczas tej przeróbki.Pytałem w HD czy mają do tego tłoki o wyższej kompresji, podobno nie jeszcze.Myślę o tym, żeby głowicę poddać obróbce na CNC. Może macie kogoś godnego polecenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Dół do roboty, a co i jak dokładnie zależy od tego co chcesz osiągnąć...Rozrząd do roboty (nie tylko to, co zestawie), smarowanie też, i na koniec głowice... Potem jeszcze tylko to wystroić... Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.