ded Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Zastanawiam się nad kupnem choppera. Doświadczenie mam na GS 550 rok 82, ale chciałbym coś wygodnego, bo siedzenie w tym moto mnie dobija. Mam 180cm, 90 kilo i siły wystarczająco żeby utrzymać większa maszynę. Jeżdżę mało, więc kwestia spalania jest nieistotna, z tego samego powodu może nie być kardana itp. Chciałbym, żeby motocykl był przede wszystkim tani, najlepiej znacznie poniżej 10 tys. Poczytałem wątki o tanich chopperach i chopkach na początek, ale ja chciałbym coś trochę mocniejszego, nie mniej niz 50 koni. Rocznik mało istotny, nie boję się staruszków ale patrzę też na to przez pryzmat awaryjności i dostępności części. Do mojej obecnej Katany już coraz gorzej z częściami, Felga tył 19 cali, przód 18, więc trochę problem dostać opony szosowe w dobrej cenie. Nie chciałbym też zbytniej komplikacji konstrukcji- proste V2 (widzę ze stare Magny są tanie, ale dobrać się tam do czegoś, to trzeba pół moto rozebrać). Zależy mi na wygodnym siodle i niewymuszonej pozycji za kierownicą. Trasy raczej robię krótkie, więc nie jest to jakiś wyznacznik. Zastanawiam się czy zmiana wogle ma sens. Wśród golasów za 5-7 tyś można już czegoś fajnego szukać- duże pojemności i moce są na wyciągnięcie ręki. Czopki jednak trzymają cenę a ja raczej jak kupię to szybko nie zmienię, więc nie chcę żeby był za słaby. Wizualnie podoba mi się DragStar, ale za drogi. Mocny, nie za stary i ładny jest Vulcan, nawet 1500 nie są w zaporowych cenach. Bardzo proszę o podanie modeli, które spełniają w/w wymogi. Chcę zrobić ogólne rozeznanie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diabeł Piszczałka Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Virago 1100 Cytuj Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji. Primum non nocere. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alex1151 Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Virago 1100....do 10 tys chyba będzie kiepsko........może Volusia 800 C50? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Pytanie tylko, czy na takim sprzęcie będzie faktycznie wygodniej niż na golasie. Autorowi zależy przede wszystkim na wygodzie... Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 (edytowane) Mam 180cm, 90 kilo i siły wystarczająco żeby utrzymać większa maszynę. Jeżdżę mało, więc kwestia spalania jest nieistotna, z tego samego powodu może nie być kardana itp. Zastanawiam się czy zmiana wogle ma sens. Wśród golasów za 5-7 tyś można już czegoś fajnego szukać- duże pojemności i moce są na wyciągnięcie ręki. No i chyba sam sobie odpowiedziałeś. Inazuma, XJR, duży bandit, CB - jeżdżą lepiej a wiatr wieje jak na frędzlu. Edytowane 12 Czerwca 2013 przez Hun996 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 No i chyba sam sobie odpowiedziałeś. Inazuma, XJR, duży bandit, CB - jeżdżą lepiej a wiatr wieje jak na frędzlu. No i właśnie o to mi chodziło :) Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 wygodny to może być motocykl turystycznyw kwocie do 10kzł dużo większe prawdopodobieństwo, że kupisz coś w dobrym stanie i lepszym roczniku niż choppera/cruisera Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Też stałem przed podobnym dylematem. Budżet zakładałem wprawdzie trochę większy, ale i tak doszedłem do wniosku, że wolę swojego doinwestowanego Bandita, niż coś, z czego nie będę w pełni zadowolony (a byłbym z VTX-a :biggrin: tylko nie mój przedział cenowy). Tak jak piszą koledzy, w tej kasie celuj w dużego nakeda - XJR 1300, inazuma 1200, Bandit 1200...Wygląd i walory jezdne w jednym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pisior Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Panowie czytaliście o co chodzi koledze ? ;Zależy mi na wygodnym siodle i niewymuszonej pozycji za kierownicą. Trasy raczej robię krótkie, więc nie jest to jakiś wyznacznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 No jak nie jest wyznacznik, skoro napisał wyraźnie na czym mu zależy... ?Chyba nie ma bardziej niewymuszonej pozycji niż na golasie :) Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 (edytowane) . Mam 180cm, 90 kilo i siły wystarczająco żeby utrzymać większa maszynę. Wśród golasów za 5-7 tyś można już czegoś fajnego szukać- duże pojemności i moce są na wyciągnięcie ręki. Czopki jednak trzymają cenę a ja raczej jak kupię to szybko nie zmienię, więc nie chcę żeby był za słaby. Taaaaaaaaaa ....Kup golasa za 5-7 tysiecy to z warsztatu nie wyjdziesz .A jak choppera dla siebie to cos jak Drag Star 1100, Vulkan 900 i wyzej, Wild/Road Star .....Wszystkie mniejsze beda dla Ciebie za male ale .... za 10 tysiecy to nie kupisz praktycznie nic dobrego. Edytowane 12 Czerwca 2013 przez majkelpl Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pisior Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 a może chodziło o moto gołe ,a nie o golasa :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 (edytowane) Na jedno wyjdzie ...Moto nie ubrane ( golas ) za 5-7 to tez raczej padaka Edytowane 12 Czerwca 2013 przez majkelpl Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Majkel - szału nie będzie, ale coś pokroju cb 750 sevenfifty już spokojnie można znaleźć w okolicy 7 tys.Zapewne będzie miała pare pierdół do wymiany, ale nie koniecznie silnik.Kumpel kiedyś kupił sevenkę za 6.5 tysia, przelatał nią 3 sezony (jakieś 45 tys km) i robił tylko podstawową obsługę serwisową.A na pewno taki motocykl będzie lepszy niż stary wyczochrany chopper. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 No i do tego będzie skręcał, hamował i przyspieszał :) to też jest argument za :) Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.