sebek_minsk_maz Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Witam mam taki o to problem którzy przedstawiłem na krótkim filmiku Licznik zaczyna wariować dopiero kiedy silnik nabierze temperatury musi pochodzic minimum 2 minuty i zaczyna sie meksyk;) Włączam swiatła licznik gasnie;) wyłączam zapala sie i tak w kołko;)spotkał juz sie ktos z czyms takim? moze ktos ma pomysł co z tym zrobic czysciłem styki odpinałem czujnik od temperatury i nadal to samo. prosze o opinie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Najprawdopodobniej winny jest przewód od masy, znajdź go i popraw/wyczyść. Zazwyczaj gdy się dzieją cyrki z elektryką to winna jest masa (często się to zdarza w samochodach) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek_minsk_maz Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Masa przykrecona do silnika została wyczyszczona tak ze sie błyszczy:) chodzi o ten który idzie od akumulatora - podłaczony do silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek_minsk_maz Opublikowano 6 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Nikt nie spotkał sie z takim problemem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Wszystkie kostki przy zegarach masz rozpiąć i sprawdzić i ewentualnie wyczyścić. To na początek.Fakt, że wyczyściłeś masę na ramie nie znaczy, że nadal gdzieś jej nie ma a wielce prawdopodobne, że tak jest. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 jedna masa idzie do bezpośrednio do silnika, a DRUGA do instalacji, jest rozgałęzienie idące od akumulatora, upewnij sie że jest połączone. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek_minsk_maz Opublikowano 18 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Po dolaniu oleju do silnika problem znikł:) najwidoczniej czujnik oleju robił jakies zwarcie i przez to licznik wariował.pozdrawiam problem rozwiazany . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Guzik rozwiązany. Czujnik oleju zwiera lub rozwiera do masy i tam nie ma opcji takich anomalii Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Wniosek z tej opowieści jest taki że masz problem z masą w instalacji - popraw stare połączenia masowe i najlepiej poprowadź nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.