sowa92 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Witam przez zimę składałem sobie do kupy Yamaha fz 400 , motocykl stal w częściach przez ostatnie 3 lata .Na początku strasznie trudno palil , ale po paru próbach nauczyłem sie ustawiac odpowiednio ssanie itd . Motocyklem zrobilem jakies 150 km , przez ten czas dostrzegłem ze często trudno mu utrzymać niskie obroty bez dodawania gazu .A ostatnio z gaźników lala sie benzyna .Rozebralem wszystko sciagnalem air boxa w ktorym znalazlem ok 200 ml benzyny.Jeden z gaźnikow przelewa paliwo , dostrzeglem to juz wczesniej jak moto stal bez filtra , zawsze w pierwszym gaźniku na dolocie zbieralo sie troche benzyny , jednak zignorowalem to i zlozylem moto do kupy .Motocykl do 100 km/h zbieral sie szybko ok 6/7 s ale max predkosc to ok 150 km/h wiec cos jednak go blokuje . Mozliwe ze nie pracowal na jednym cylindrze tym w którym sie leje paliwo . Gaźniki sciagnąlem i wyszyscilem , wszystko niby dziala ok , plywak nie jest dziurawy zaworek od plywaka zamyka dostep paliwa .na 2 i 4(uszkodzonym gaźniku) jeden z otworow nie byl drozny czym juz sie zajmuje , nie wiem tylko od czego jest ten malutki kanał .Dodam jeszcze bo moze to jest przyczyną ze na gaźniku który leje ta gumowa rura ktora idzie z filtra powietrza jest delikatnie uszkodzona na brzegu ale watpie ze puszcza jakies lewe powietrze bo wszystko jest mocno poskrecane . Co moze byc przyczyną tego ? Co powinienem zrobic ? Slonce juz swieci a ja dalej nie moge smigac , mimo ze cala zime skladalem ten motocykl .Nie jestem za bardzo doswiadczony gdyz to moje pierwsze moto . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 1. Zawieszone/brudne/wyrobione zaworki iglicowe + ustawienie poziomu paliwa w komorach plywakowych.2. Nie pracuje Ci na wszystkich garach - podejrzewam ze zalalo swiece. W pierwszej kolejnosci sprawdz pierwszy cylinder.3. Sprawdz czy w oleju nie ma benzyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa92 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 (edytowane) tak w oleju prawdopodobnie byla benzynazaworek iglicowy pracuje chyba prawidlowo , jak dmucham w gaźniki ( dojscie paliwa) to nie puszcza powietrza żaden z nich dopóki nie podniose plywakow jeszcze jedno jaką funkcje spelnia zaznaczona strzalką rurka ? http://imageshack.us/photo/my-images/14/carbsonrackapart.jpg/ Edytowane 18 Kwietnia 2013 przez sowa92 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Ta rurka pobiera paliwo z komory plywakowej do ukladu ssania.Sprawdz czy kranik ci nie cieknie bezposrednio do kolektora ssacego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa92 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Rurka od podciśnienia jest sucha wiec tam nie cieknie. Wiem juz ze ssanie dzialalo tylko na 2 cylindrach bo w 1 i 3 paliwo do tych rurek w ganiku prawdopodobnie nie dochodziło ) ale raczej to nie moze miec wplywu na przelewanie gaźnika ?dzisiaj wszystko poskladam dogne troszke blaszke zamykajaca iglice i zobacze co sie bedzie działo . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 dognij tak jak producent przykazał a nie na pałe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa92 Opublikowano 7 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 (edytowane) witam po przerwie ;)blaszki dogiąłem bardzo lekko praktycznie niezauważalnie dla oka , gaźnik trzyma paliwo nic nie przelewa , poziom jest mniej więcej taki sam w każdym gaźniku .Lecz jak na moją mechanike znowu cos sie musialo stac ; )Moto nie daje sladu zycia , nawet na samostart .Ostatnio z wielka niechecia odpalil na pych , nie mial wgl mocy i trzeba bylo caly czas odkrecac manetke , na obroty sie wkrecal , ale kompletnie brak mocy i trzymania obrotow , z rozrusznika nie rusza ... Jakies propozycje ?Wiem ze powinienem oddac do mechanika ale kupilem moto za grosze i chce sie czegos nauczyc własciwie , a mechanik dostepny od przyszlego tygodnia dopiero .Śruby od mieszanki paliwowo powietrznej ustawilem tak samo jak byly , pamietam tylko ze uszczelki byly strasznie starte ale ich nie wymianialem .dokrecenie tych śrub bądź poluzowanie nie przynosi zadnych zmian , na rozrusznik nie odpali . Jakies propozycje ? I dodakowe pytanie jeszcze jaka funkcje spałniaja te otwory w gaźniku ? http://imageshack.us/photo/my-images/89/t2ec16zhjgqe9nomb9bbrf0.jpg Edytowane 7 Maja 2013 przez sowa92 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 a mierzyłeś poziom paliwa/wysokość pływaków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa92 Opublikowano 8 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 nie bo nie wiem jaki ma byc ten prawidlowy, serwisowki do tego gaźnika nie znalazlem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Link do twego zdjecia pokazuje glownie propozycje "merry girls from China" ( zen sie z dziewczynami z Chin ).Jezeli silnik po zapaleniu go nie reaguje na odkrecanie srub mieszanki to ten uklad dalej jest niedrozny.Oddaj gazniki do czyszczenia na myjke po rozebraniu ich na czesci. Dlatego tez nie chce zapalic / trzymac wolnych i nie ma mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa92 Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 ustawilem dzisiaj plywaki tak jak byly na początku tzn. opusciłem je o 0.5 mm na blaszce od poziomu paliwa( czyli aktualnie luźno opuszczone pływaki są na wysokości 15 mm od krawędzi gaźnika ) , wszystkie sa idealnie ta tym samym poziomie .Jednak moto dalej nie daje oznaki zycia , przedmuchałem wszystkie kanały i nic .Przed moją "naprawa" moto, gaźnik przelewal na 1 cylinder no ale odpalał , a teraz nic , nie wiem co tam mozna bylo zepsuc .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.