wierny10 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Witam, czy wie ktoś może jakie powinny być luzy zaworowe w zx12 2001r? Właśnie zauważyłem że cieknie mi spod pokrywy zaworów więc przy okazji mógłbym sprawdzić luzy a nie mam żadnej serwisówki :dry:. Uszczelke powinienem wymienić czy może raczej złożyć na silikon słyszałem że są kilku razowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 ss. 0.15-0.24w.0.22-0.31 Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Jeśli można się podpiąć pod temat, przekopałem internet w poszukiwaniu danych w tym zakresie do Hondy CG 125. Rok 2004. Nic nie mogę znaleźć. Czy ktoś moę wie i może się wiedzą podzielić? Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Jeśli można się podpiąć pod temat, przekopałem internet w poszukiwaniu danych w tym zakresie do Hondy CG 125. Rok 2004. Nic nie mogę znaleźć. Czy ktoś moę wie i może się wiedzą podzielić? 0.050.08 Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wierny10 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 ss. 0.15-0.24w.0.22-0.31dzięki wielkie jutro sie za nią zabiore Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 dzięki wielkie jutro sie za nią zabiore podczas regulacji trzymaj się górnej granicy luzów Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 'wierny10' Uszczelkę wymieniasz tylko jak jest twarda, czerstwa albo popękana. Jeśli jest miękka to używasz odrobiny silikonu i zakładasz ponownie. Tylko nie przesadzać z towarem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Dzięki serdeczne. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_big Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Witam, czy wie ktoś może jakie powinny być luzy zaworowe w zx12 2001r? Właśnie zauważyłem że cieknie mi spod pokrywy zaworów więc przy okazji mógłbym sprawdzić luzy a nie mam żadnej serwisówki :dry:. Uszczelke powinienem wymienić czy może raczej złożyć na silikon słyszałem że są kilku razowe? w zx12 czesto cieknie spod pokrywy, sama uszczelka nie wystarczy. Nalezy wymienic uszczelke i podkladki pod srubami od pokrywy zaworowej 8 sztuk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wierny10 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Dzięki wielkie panowie właśnie zwaliłem pokrywę lecz już nie mam czasu dziś na sprawdzenie luzów zrobię to jutro (słaby tam dostęp... :banghead: ) ale na wewnętrznej stronie dekla zauważyłem trochę szlamu radzicie przepłukać silnik czy raczej się nie martwić jeżeli płukać to doradźcie dobry preparat dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 (edytowane) Skoro widzisz jakiś 'szlam' to lepiej się martw skąd on tam. Może być, że po długim postoju to po prostu woda się nagromadziła i zmieszała z olejem, a może już uszczelka pod głowicą klęka? Albo uszczelniacz pompy. Edytowane 5 Kwietnia 2013 przez Dexster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Ja obstawiał bym odmę ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wierny10 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 myślę że to jednak woda z olejem, szlamu było nie dużo. zanim go kupiłem musiał sporo stać na zewnątrz bo na większości śrubek był nalot :dry: wiecie taki jeszcze nie rdza a już się utlenia :wink: .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuryga Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 (edytowane) Witam mam pytanie chodzi o luzy zaworowe mianowicie miałem luz 0,25(przedział jest od 0,15 - 0,20) płytka była 162 chciałem otrzymać luz gornej granicy 0,20 włożyłem płytke 170 i otrzymałem teraz luz 0,28 czemu to tak wyszło? Edytowane 22 Kwietnia 2013 przez Szuryga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 jedna z trzech rzeczy:1. nieprawidlowo wykonany pomiar luzu zaworowego2. nieprawidlowo pomierzona plytka3. zle skrecone mostki Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.