szamanusek1 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 witam byłem sobie dzisiaj pojezdzic i jak przyjechałem to cała owiewka z lewej strony od środka i od zewnątrz była od oleju i nawet buta miałem od oleju , zdjąłem owiewke i luknąłem co jest grane i zobaczyłem że było tam coś robione na czarnym sylikonie , zrobiłem zdjęcie tego i pierw leciało z punktu 1 i 2 czyli z śruby i z szczeliny pomiędzy silnikiem , spróbowałęm dokręcic śrube i zrobiłem z 2 obroty więc była słabo dokrecona i przestało leciec z szczeliny pomiędzy silnikiem czyli strzałka nr 1 ALE NADAL LECI Z ŚRUBY SPOD GŁÓWKI STRZAŁKA NR 2 co mam z tym zrobić bo mnie to wkurza każdego by to wkurzało raczej czekam na odp pomocy http://imageshack.us/photo/my-images/827/p1060227v.jpg/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzall Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Witamwydaje mi się że przy składaniu ktoś nie dokładnie oczyścił i nałożył silikon i dlatego cieknie. Hmm nie jest to łatwe ale trzeba rozebrać i ponownie złożyć. Nie widzę dokładnie w którym miejscu to jest i co ściąga ta śruba, czy ma przelot itp. Trochę maniana na silikon wkręcać ponownie śrubkę a nie rozebrać oczyścić i złożyć po odtłuszczeniu ponownie. Może akurat nie ma tam uszczelek? Musi kogoś co to rozbierał ;)Daj znać jak ogarniesz... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Czeka Cię trochę rozkręcania...Zgadzam sie z kolegą wyżej. Ktoś dał ciała a teraz to trzeba poprawić.Możesz w geście rozpaczy wykręcić śrubę, odtłuścić i wkręcić ją na czarny silikon nakładając trochę pod łeb śruby. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamanusek1 Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 no żeby to rozebrac to chyba trzeba silnik rozpołowic wydaje mi sie;/ wykręciłem rozrusznik itp i wykręciłem tą śrube i benzyną odtłuściłem i w otwór na śrube dałem tam sylikon czarny na temperature do 300 stopni , namazałem też śrube i zakręciłem , narazie schnie zobaczymy jutro co będzie mam nadzieje że okey bedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Powinno zadziałać jeśli brakowało uszczelnienia od wewnątrz do otworu śruby. Fakt, że trochę przerąbane, żeby wszystko rozkręcać dla wycieku, który ma alternatywę. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaamil Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Jak sylikon by nie pomógł, to proponuję dać podkładkę miedzianą ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 To jest jedna ze śrub łączących ze sobą połówki karterów i koniecznie trzeba sprawdzić wszystkie kluczem dynamometrycznym czy są dokręcone odpowiednim momentem bo od tego zależy odpowiednie ułożenie wału. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamanusek1 Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 jutro dam znac czy sie udało , narazie sylikon schnie (w garażu zimno więc poczekam sobie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 To jest jedna ze śrub łączących ze sobą połówki karterów i koniecznie trzeba sprawdzić wszystkie kluczem dynamometrycznym czy są dokręcone odpowiednim momentem bo od tego zależy odpowiednie ułożenie wału.założę się że były dokręcone nierównomiernie lub za słabo.Ja nawet małe śrubki jadę dynamometrem :) Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamanusek1 Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 ale to leciało z otworu na śrube więc jak dokręciłem mocno to musiało by nie leciec a leciało a nie powinno i tam dynamometrem nie da sie dojsc , trzebabyło by całą puche z filtra ściepac i wtryski odpiąc itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Hehe, te śrubki nie tylko trzeba dokręcić odpowiednim momentem ale też w odpowiedniej kolejności, jeśli zostały dobite na chama to może to doprowadzić nawet do zatarcia wału, ale rób jak chcesz :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 ale to leciało z otworu na śrube więc jak dokręciłem mocno to musiało by nie leciec a leciało a nie powinno i tam dynamometrem nie da sie dojsc , trzebabyło by całą puche z filtra ściepac i wtryski odpiąc itp To jest dział Mechaniki motocyklowej a nie kółko adoracyjne Wita Stwosza :banghead: .Pojawił się wyciek oleju pomiędzy połówkami karteru to należy go usunąć zgodnie z prawidłami mechaniki a nie wycierać dupę szkłem.Silnik z ramy i rozbiórka karteru - czyszczenie powierzchni i po nałożeniu cieńkiej warstwy silikonu ponowne skręcanie z odpowiednim momentem i kolejnością zalecaną przez serwisówkę.Dopiero wtedy uzyskamy pełną sztywność karteru silnika i będziemy pewni poprawnego ułożenia wału korbowego w panewkach.Dodatkowym plusem takiej naprawy będzie możliwość sprawdzenia stanu panewek głównych wału korbowego i panewek poszczególnych korbowodów. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamanusek1 Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 moto gotowe:) sylikon wyschnął odpaliłem moto na 15min pare razy wentylator włączył się bo temperatura była 100 stopni i nie cieknie nic nawet kropelka spod śruby więc gotowe:) dzięki za rady itp:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 To jest dział Mechaniki motocyklowej a nie kółko adoracyjne Wita Stwosza :banghead: .Pojawił się wyciek oleju pomiędzy połówkami karteru to należy go usunąć zgodnie z prawidłami mechaniki a nie wycierać dupę szkłem.Silnik z ramy i rozbiórka karteru - czyszczenie powierzchni i po nałożeniu cieńkiej warstwy silikonu ponowne skręcanie z odpowiednim momentem i kolejnością zalecaną przez serwisówkę.Dopiero wtedy uzyskamy pełną sztywność karteru silnika i będziemy pewni poprawnego ułożenia wału korbowego w panewkach.Dodatkowym plusem takiej naprawy będzie możliwość sprawdzenia stanu panewek głównych wału korbowego i panewek poszczególnych korbowodów. Irytujesz sie Piotrze chyba bez powodu, mógłbyś mi powiedzieć ile kosztowałby taki zabieg w Twoim warsztacie? Czyli wyciagnięcie silnika z ramy, rozkrecenie wymycie , odtłuszczenie, złożenie poprawnie i włożenie w rame. Pozdrawiam :) Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Irytujesz sie Piotrze chyba bez powodu, mógłbyś mi powiedzieć ile kosztowałby taki zabieg w Twoim warsztacie? Czyli wyciagnięcie silnika z ramy, rozkrecenie wymycie , odtłuszczenie, złożenie poprawnie i włożenie w rame. Pozdrawiam :) Pewnie mniej niż nowy silnik :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.