Skocz do zawartości

wyciek oleju z silnika kawasaki zx6r 03-04 pomocy


Rekomendowane odpowiedzi

witam byłem sobie dzisiaj pojezdzic i jak przyjechałem to cała owiewka z lewej strony od środka i od zewnątrz była od oleju i nawet buta miałem od oleju , zdjąłem owiewke i luknąłem co jest grane i zobaczyłem że było tam coś robione na czarnym sylikonie , zrobiłem zdjęcie tego i pierw leciało z punktu 1 i 2 czyli z śruby i z szczeliny pomiędzy silnikiem , spróbowałęm dokręcic śrube i zrobiłem z 2 obroty więc była słabo dokrecona i przestało leciec z szczeliny pomiędzy silnikiem czyli strzałka nr 1 ALE NADAL LECI Z ŚRUBY SPOD GŁÓWKI STRZAŁKA NR 2 co mam z tym zrobić bo mnie to wkurza każdego by to wkurzało raczej czekam na odp pomocy

http://imageshack.us/photo/my-images/827/p1060227v.jpg/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

wydaje mi się że przy składaniu ktoś nie dokładnie oczyścił i nałożył silikon i dlatego cieknie. Hmm nie jest to łatwe ale trzeba rozebrać i ponownie złożyć. Nie widzę dokładnie w którym miejscu to jest i co ściąga ta śruba, czy ma przelot itp. Trochę maniana na silikon wkręcać ponownie śrubkę a nie rozebrać oczyścić i złożyć po odtłuszczeniu ponownie. Może akurat nie ma tam uszczelek?

Musi kogoś co to rozbierał ;)

Daj znać jak ogarniesz...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czeka Cię trochę rozkręcania...

Zgadzam sie z kolegą wyżej. Ktoś dał ciała a teraz to trzeba poprawić.

Możesz w geście rozpaczy wykręcić śrubę, odtłuścić i wkręcić ją na czarny silikon nakładając trochę pod łeb śruby.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no żeby to rozebrac to chyba trzeba silnik rozpołowic wydaje mi sie;/ wykręciłem rozrusznik itp i wykręciłem tą śrube i benzyną odtłuściłem i w otwór na śrube dałem tam sylikon czarny na temperature do 300 stopni , namazałem też śrube i zakręciłem , narazie schnie zobaczymy jutro co będzie mam nadzieje że okey bedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno zadziałać jeśli brakowało uszczelnienia od wewnątrz do otworu śruby. Fakt, że trochę przerąbane, żeby wszystko rozkręcać dla wycieku, który ma alternatywę.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest jedna ze śrub łączących ze sobą połówki karterów i koniecznie trzeba sprawdzić wszystkie kluczem dynamometrycznym czy są dokręcone odpowiednim momentem bo od tego zależy odpowiednie ułożenie wału.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest jedna ze śrub łączących ze sobą połówki karterów i koniecznie trzeba sprawdzić wszystkie kluczem dynamometrycznym czy są dokręcone odpowiednim momentem bo od tego zależy odpowiednie ułożenie wału.

założę się że były dokręcone nierównomiernie lub za słabo.

Ja nawet małe śrubki jadę dynamometrem

 

:)

freude am fahren

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to leciało z otworu na śrube więc jak dokręciłem mocno to musiało by nie leciec a leciało a nie powinno

 

i tam dynamometrem nie da sie dojsc , trzebabyło by całą puche z filtra ściepac i wtryski odpiąc itp

 

To jest dział Mechaniki motocyklowej a nie kółko adoracyjne Wita Stwosza :banghead: .

Pojawił się wyciek oleju pomiędzy połówkami karteru to należy go usunąć zgodnie z prawidłami mechaniki a nie wycierać dupę szkłem.

Silnik z ramy i rozbiórka karteru - czyszczenie powierzchni i po nałożeniu cieńkiej warstwy silikonu ponowne skręcanie z odpowiednim momentem i kolejnością zalecaną przez serwisówkę.

Dopiero wtedy uzyskamy pełną sztywność karteru silnika i będziemy pewni poprawnego ułożenia wału korbowego w panewkach.

Dodatkowym plusem takiej naprawy będzie możliwość sprawdzenia stanu panewek głównych wału korbowego i panewek poszczególnych korbowodów.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest dział Mechaniki motocyklowej a nie kółko adoracyjne Wita Stwosza :banghead: .

Pojawił się wyciek oleju pomiędzy połówkami karteru to należy go usunąć zgodnie z prawidłami mechaniki a nie wycierać dupę szkłem.

Silnik z ramy i rozbiórka karteru - czyszczenie powierzchni i po nałożeniu cieńkiej warstwy silikonu ponowne skręcanie z odpowiednim momentem i kolejnością zalecaną przez serwisówkę.

Dopiero wtedy uzyskamy pełną sztywność karteru silnika i będziemy pewni poprawnego ułożenia wału korbowego w panewkach.

Dodatkowym plusem takiej naprawy będzie możliwość sprawdzenia stanu panewek głównych wału korbowego i panewek poszczególnych korbowodów.

 

Irytujesz sie Piotrze chyba bez powodu, mógłbyś mi powiedzieć ile kosztowałby taki zabieg w Twoim warsztacie? Czyli wyciagnięcie silnika z ramy, rozkrecenie wymycie , odtłuszczenie, złożenie poprawnie i włożenie w rame.

 

Pozdrawiam :)

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Irytujesz sie Piotrze chyba bez powodu, mógłbyś mi powiedzieć ile kosztowałby taki zabieg w Twoim warsztacie? Czyli wyciagnięcie silnika z ramy, rozkrecenie wymycie , odtłuszczenie, złożenie poprawnie i włożenie w rame.

 

Pozdrawiam :)

 

Pewnie mniej niż nowy silnik :)

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...