art Opublikowano 6 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2004 Krótkie pytanie czy akumulator 12V 4Ah jest dobry do ETZ 150? Napiszcie akumulatorów o jakich pojemności najlepiej używać do eci słyszłem że 14 Ah to za dużo bo alternator tego nie naładuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobczok Opublikowano 6 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2004 Producent ETZ zaleca akumulatory o pojemnosci 5Ah Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art Opublikowano 6 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2004 Czyli 4Ah tez bedzie dobry :lol: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych_Olsztyn Opublikowano 6 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2004 ja mam u siebie polski aku 5,5 Ah i nie narzekam a mam ETZ 250 i chalogen H4 z przodu 60/55 watowy i jest spoko maszyna idzie jak burza światła piknie swicą i w ogóle jest gites :lol: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Kozik Opublikowano 7 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2004 HejMam 7Ah i kreci bez problemu :buttrock::D Ponad to jak mi padnie ladowanie to starczy mi pradu na 100 km..... sprawdzalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 7 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2004 a ja mam 10 Ah i nie narzekam - i wbrew jakims dziwnym utartym poglądom mój alternator utrzymuje stały poziom naładowania akumulatotora :buttrock: :mrgreen: Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 7 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2004 ja mam 7ah ale akumulator jest do wywalenia, No ale przed zima spisywał sie bardzo dobrze wiec jak bede wymieniał to albo na 5ah albo 7 pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art Opublikowano 14 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2004 Poradziłem sobie z moim akumulatorem i nie musze juz kupowac nowego. Dolałem wody destylowanej- nie pomogło!!! Wyczyściłem styki na akumulatorze - pomogło!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dysza Opublikowano 24 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2004 Ja mam 10Ah i alternator ładuje go bez problemu, poza tym idealnie mieści sie na półce! Z tym akumulatorem moge stać na światłach ile mi sie tylko podoba, mam też elektroniczny regulator napięcia- mam go 2 lata i w ogóle nie musiałem go doładowywać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek_k03 Opublikowano 26 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2004 czesc: jutro kupuje aku do mojej Eci, mam ecie 250, i w instrukcji mi pisze ze aku powinien mieć 12V i 9 Ah. co o tym myslicie ? jaki wybrać ? bo ja naprawde co do aku nie mam pojęcia :crossy: a nie chce kupić ani za duzego, ani za małego, widze ze piszecie ze większość aku jest wporządku, ale jesli mielibyście teraz kupować, co wybralibyście do Eci ? :roll: Pozdrawiam :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dysza Opublikowano 26 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2004 To zależy ile chcesz wydać kasy, 9 Ah bedzie ze 20 zł droższy... Miałem 5,5 Ah to przy dłuższym postoju w korku z włączonymi światłami gasł mi silnik! Teraz mam 10Ah i jeszcze czegoś takiego nie miałem, a jeżdże na nim już 2 lata! Twój wybór... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek_k03 Opublikowano 26 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2004 dzięki, wybiore chyba 10 Ah, bo nie lubie gdy gaśnie mi silnik na wolnych :evil:Pozdrawiam, i dzięki za wszystkie ostatnio napisane mi odpowiedzi :buttrock: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teddy Opublikowano 27 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2004 Ja kupiłem 5,5 Ah i teraz nei wiem czy nie popełniłem błedu, bo gdy jadę z włączonymi krótkimi i na migaczu zatrzymam się na stopie to maszyna gaśnie :buttrock: . Jak myśłeicie to wina akumulatora czy czegoś innego (zaznaczam że na wolnych obrotach i włączonym świetle gaśnie zawsze chyba że jade to wtedy jeszcze zyje)?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek_k03 Opublikowano 27 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2004 z tego co pisał wczesniej Dysza, to chyba wina zbyt małej ilości ampero godzin w akumulatorze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 27 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2004 masz po prostu słabe ładowanie- ja miałem w tamtym sezonie padniety aku i czesto miałem podobne "niespodzianki". Teraz kupiłem 10 Ah i nie żałuje tego-to był trafny wybór (jednak także w moim moto ładowanie nie jest za wspaniałe- tzn do około 1800 rpm potrafi mi sie "bździć", ale to zalezy od dnia :buttrock: ) Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.