Skocz do zawartości

Opony szosowo-turystyczne do 125-tki


Rekomendowane odpowiedzi

Czyli mogę sobie kupić 110/80.

 

Ale jednak kupię 120/80 lub /70 bo 110/70 bądź /80 są bardzo stare (np. z 2006).

 

zlecenia manuala pozwalają na bezpieczną jazdę, jeżeli upierasz się zamontować szerszą to po co zadajesz takie pytania?

 

ZA kilka dni będziesz pytał dlaczego ten motocykl wpada w wibracje i nie uzyskuje pełnej prędkości.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że to, co w manualu, to tak jak przykazania, ale te też się łamie, więc?

 

Dodatkowo problem jest taki, że ciężko o jakieś np. Pilot Sporty tak wąskie, które będą miały przeznaczenie na tył. Jedynie Continental Conti GO! można kupić na tył (a mam już taką samą, ale na przodzie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie potrafię, ale czytając gdzieś w necie artykuł dowiedziałem się, że jak opona jest na przód, to na tył się jej nie wsadza.

 

No ale wyszło tak, że napisałem tutaj i szukam pomocy i dobrej rady, może i jestem gówniarz, ale to nie znaczy, że możecie mi od razu pełną czapkę nawrzucać ;)

Jeżdżę małym bździdełkiem, ale nie wierzę, że Wy zaczynaliście od litrowego superbike'a.

 

Wracając do tematu, z wypowiedzi p. Piotra, wnioskuję, że mimo że jest "front" to można z tego zrobić "rear"?

Jeszcze odnośnie tych wibracji: jeżdżę na tej 130 już dłuższy czas (3. sezon), na prędkość maksymalną też nie narzekam, jedyne co odczułem negatywnego to jakieś takie dziwne pływanie tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie potrafię, ale czytając gdzieś w necie artykuł dowiedziałem się, że jak opona jest na przód, to na tył się jej nie wsadza.

 

No ale wyszło tak, że napisałem tutaj i szukam pomocy i dobrej rady, może i jestem gówniarz, ale to nie znaczy, że możecie mi od razu pełną czapkę nawrzucać ;)

Jeżdżę małym bździdełkiem, ale nie wierzę, że Wy zaczynaliście od litrowego superbike'a.

 

Wracając do tematu, z wypowiedzi p. Piotra, wnioskuję, że mimo że jest "front" to można z tego zrobić "rear"?

Jeszcze odnośnie tych wibracji: jeżdżę na tej 130 już dłuższy czas (3. sezon), na prędkość maksymalną też nie narzekam, jedyne co odczułem negatywnego to jakieś takie dziwne pływanie tyłu.

 

Niestety nie możesz żonglować oponami przód/tył ze względu na kierunek kordu wewnątrz .

W/g Ciebie ten motocykl to tylko bździdełko ale w ten sposób obrażasz ludzi, którzy kilka lat temu ścigali się na tym modelu podczas zawodów o Puchar CBR125. Niektórzy są teraz zawodnikami w wyższych klasach ale nadal miło wspominają początki wyścigowej kariery.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Założona Michelin Pilot Sporty 130/70-17, guma wygląda trochę inaczej w kształcie niż przed założeniem, ale nie czuć podczas jazdy żadnych niespotykanych zachowań.

 

Temat do zamknięcia bo ja już nie mam nic w tym temacie do powiedzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Cześć,

wiem że takich tematów było mnóstwo, ale pojawiają się coraz to nowe opony i jest z czego wybierać.

Śmigam na rowerku CBR125, w sezonie 2012 nastukałem ok. 18tys km, głównie podróżuję, ale od czasu do czasu odwiedzam miejscowy placyk żeby pośmigać na kolanie. Opony to ważna sprawa nawet przy tak małej pojemności. Przekonałem się o tym kiedy dostałem dwa komplety felg - na jednym komplecie były seryjne opony IRC EAGLE, na drugim sportowe MT75. Różnica była ogromna, irc eagle dawała o sobie znać niemalże na każdym winklu nawet przy sprzyjających warunkach...

 

Stoję przed kupnem nowego kompletu, potrzebne mi są rozmiary:

Przód: 100/80-17 S

Tył: 130/80-17 S

 

dotychczas śmigałem na Pirelli MT75 (oponki stosowane w CBR125 CUP), mogę o nich powiedzieć tylko tyle, że to świetne opony w porównaniu do IRC EAGLE. Martwi mnie tylko fakt, że tył starczył tylko na 10k km, ale to szczegół.

Chciałbym was spytać co proponujecie założyć do tego szatana... chcę spróbować czegoś nowego.

Myślę nad Pirelli Sport Demon oraz Continental Conti-GO szczerze mówiąc nie wiem dlaczego, po prostu są dobrze zareklamowane. A innych modeli jest mnóstwo i bądź tu mądry.

 

liczę na pomoc, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam. Muszę zakupić nowe oponki do mojego piździka Ybr 125.

 

Przednia 2,75- 18 42 P

Tył 90/90- 18 57P

 

Jak dam na przód : http://www.24opony.pl/opony,0,57737/metzeler-me-22-2-75-18-42-p-tt-.html

na tył : http://www.24opony.pl/opony,0,57738/metzeler-me-22-90-90-18-57-p-tt-rf.html

 

Co sądzicie o tych metzeler ?. Bo nie miałem wcześniej doczynienia z tymi oponkami. Czy może lepiej dołożyc kilka zł i kupić coś innego z tej stronki ?. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...