Limo Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Tak Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaeelloo Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Rozumiem, że to odpowiedź na oba pytania. Z przodu mam większą nieco niż standardowa, a mimo to nie odczuwam problemów. Jak dużo mogę sobie pozwolić na wyjście poza standard? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Przyjęło się że do 10% jest ok ale lepiej trzymać się zaleceń producenta. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaeelloo Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Czyli mogę sobie kupić 110/80. Ale jednak kupię 120/80 lub /70 bo 110/70 bądź /80 są bardzo stare (np. z 2006). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Czyli mogę sobie kupić 110/80. Ale jednak kupię 120/80 lub /70 bo 110/70 bądź /80 są bardzo stare (np. z 2006). zlecenia manuala pozwalają na bezpieczną jazdę, jeżeli upierasz się zamontować szerszą to po co zadajesz takie pytania? ZA kilka dni będziesz pytał dlaczego ten motocykl wpada w wibracje i nie uzyskuje pełnej prędkości. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaeelloo Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Wiem, że to, co w manualu, to tak jak przykazania, ale te też się łamie, więc? Dodatkowo problem jest taki, że ciężko o jakieś np. Pilot Sporty tak wąskie, które będą miały przeznaczenie na tył. Jedynie Continental Conti GO! można kupić na tył (a mam już taką samą, ale na przodzie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Bo widzisz, źle się do tego zabrałeś. Jakbyś założył ten temat na jakimś forum dla kibli to nie dość że każdy by Ci przyklasnął to jeszcze byłbyś tam bogiem ze swoją cbrką. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 A potrafisz odróżnić oponę przednią od tylnej? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaeelloo Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Nie potrafię, ale czytając gdzieś w necie artykuł dowiedziałem się, że jak opona jest na przód, to na tył się jej nie wsadza. No ale wyszło tak, że napisałem tutaj i szukam pomocy i dobrej rady, może i jestem gówniarz, ale to nie znaczy, że możecie mi od razu pełną czapkę nawrzucać ;)Jeżdżę małym bździdełkiem, ale nie wierzę, że Wy zaczynaliście od litrowego superbike'a. Wracając do tematu, z wypowiedzi p. Piotra, wnioskuję, że mimo że jest "front" to można z tego zrobić "rear"?Jeszcze odnośnie tych wibracji: jeżdżę na tej 130 już dłuższy czas (3. sezon), na prędkość maksymalną też nie narzekam, jedyne co odczułem negatywnego to jakieś takie dziwne pływanie tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Ja już dałem swoją radę i wystarczy. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Nie potrafię, ale czytając gdzieś w necie artykuł dowiedziałem się, że jak opona jest na przód, to na tył się jej nie wsadza. No ale wyszło tak, że napisałem tutaj i szukam pomocy i dobrej rady, może i jestem gówniarz, ale to nie znaczy, że możecie mi od razu pełną czapkę nawrzucać ;)Jeżdżę małym bździdełkiem, ale nie wierzę, że Wy zaczynaliście od litrowego superbike'a. Wracając do tematu, z wypowiedzi p. Piotra, wnioskuję, że mimo że jest "front" to można z tego zrobić "rear"?Jeszcze odnośnie tych wibracji: jeżdżę na tej 130 już dłuższy czas (3. sezon), na prędkość maksymalną też nie narzekam, jedyne co odczułem negatywnego to jakieś takie dziwne pływanie tyłu. Niestety nie możesz żonglować oponami przód/tył ze względu na kierunek kordu wewnątrz .W/g Ciebie ten motocykl to tylko bździdełko ale w ten sposób obrażasz ludzi, którzy kilka lat temu ścigali się na tym modelu podczas zawodów o Puchar CBR125. Niektórzy są teraz zawodnikami w wyższych klasach ale nadal miło wspominają początki wyścigowej kariery. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaeelloo Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Nie, ja ich nie obrażam bo oni jeździli fajniejszymi bździełkami (nieco podkręcone) :) było to zdrobniale, to raz, a dwa, to patrzyłem z perspektywy właściciela czegoś większego. Tak czy siak mam mętlik w głowie i nie wiem co kupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaeelloo Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Założona Michelin Pilot Sporty 130/70-17, guma wygląda trochę inaczej w kształcie niż przed założeniem, ale nie czuć podczas jazdy żadnych niespotykanych zachowań. Temat do zamknięcia bo ja już nie mam nic w tym temacie do powiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adiii Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Cześć,wiem że takich tematów było mnóstwo, ale pojawiają się coraz to nowe opony i jest z czego wybierać.Śmigam na rowerku CBR125, w sezonie 2012 nastukałem ok. 18tys km, głównie podróżuję, ale od czasu do czasu odwiedzam miejscowy placyk żeby pośmigać na kolanie. Opony to ważna sprawa nawet przy tak małej pojemności. Przekonałem się o tym kiedy dostałem dwa komplety felg - na jednym komplecie były seryjne opony IRC EAGLE, na drugim sportowe MT75. Różnica była ogromna, irc eagle dawała o sobie znać niemalże na każdym winklu nawet przy sprzyjających warunkach... Stoję przed kupnem nowego kompletu, potrzebne mi są rozmiary:Przód: 100/80-17 STył: 130/80-17 S dotychczas śmigałem na Pirelli MT75 (oponki stosowane w CBR125 CUP), mogę o nich powiedzieć tylko tyle, że to świetne opony w porównaniu do IRC EAGLE. Martwi mnie tylko fakt, że tył starczył tylko na 10k km, ale to szczegół. Chciałbym was spytać co proponujecie założyć do tego szatana... chcę spróbować czegoś nowego. Myślę nad Pirelli Sport Demon oraz Continental Conti-GO szczerze mówiąc nie wiem dlaczego, po prostu są dobrze zareklamowane. A innych modeli jest mnóstwo i bądź tu mądry. liczę na pomoc, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gunnar Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Witam. Muszę zakupić nowe oponki do mojego piździka Ybr 125. Przednia 2,75- 18 42 PTył 90/90- 18 57P Jak dam na przód : http://www.24opony.pl/opony,0,57737/metzeler-me-22-2-75-18-42-p-tt-.html na tył : http://www.24opony.pl/opony,0,57738/metzeler-me-22-90-90-18-57-p-tt-rf.html Co sądzicie o tych metzeler ?. Bo nie miałem wcześniej doczynienia z tymi oponkami. Czy może lepiej dołożyc kilka zł i kupić coś innego z tej stronki ?. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.