raper19 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Witam wszystkich forumowiczow i odrazu zglaszam sie z pewnym problemem z moja gpz 750 otoz silnik wogole sie nie odzywa podczas proby rozruchu iskra jest paliwo rowniez.Podczas dluzszego krecenia paliwo cieknie z gaznikow jakby byly dziurawe poprostu ciurkiem jakby cofalo sie do filtra powietrza nie wiem co moze mu dolegac dlatego zwracam sie do was dodam ze silnik nawet nie mruknie ze chce zapalic.Czekam na wasze spostrzerzenia gdyz sezon tuz tuz a gpz stoi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Do sprawdzenia luzy zaworowe Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raper19 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Luzy sprawdzone przyczyna okazal sie kranik paliwe a dokladniej zaworek podcisnienia ssacy paliwo lecz musze rozwiazac kolejna sprawe jaka jest brak iskry na wszystkich 4 fajkach swiece sa ok kupilem motor od goscia ktory stwierdzil iz mial mala glebe na lewa strone i od tego momentu przestalk odpalac co zapewne wiaze sie z brakiem iskry przewody wn jak i cewki sprawne tylko dziwi mnie jedna rzecz otoz jedna cewka ma dwa piny do ktorych nie byl wpiety ani jeden kabel przychodzi tylko masa druga pinow nie ma tylko ma jeden lutowany przewod.MOZE JAKIES SUGESTIE ??? gdyz ten motocykl to naprawde czarna magia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Ten motocykl powinien mieć 2 jednakowe cewki WN Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raper19 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 I tu jest ten problem jedna jest na dwie wsowki a druga nie ma po obu stronach lutowane kable pozatym widac ze jakis amator grzebal w instalacji wogole jak moze sie wzbudzic cewka do ktorej praktycznie nic nie jest podlaczone tylko masa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bordeux Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Napisałem ci na priva, ale tutaj też napisze, by podróżnicy na Google też widzieli tą wiadomość, być może im pomożeO to te zdjęcia ustawienia cewek, podłączenia - tak one były ustawione, jak kupiłem motocykl :) http://imgur.com/a/IeMdO Cytuj Nie bij, jestem nowy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raper19 Opublikowano 13 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Witam i przepraszam ze zakladam drugi temat zwiazany z gpztem otoz moj problem polega teraz na tym iz brak iskry na dwoch cylindrach 2 i 3 czyli jedna cewka jest to cewka do ktorej powinny byc wpiete 2 kable zasilanie i wzbudzenia a ja nie mam zadnego tylko jakas iskre moglby mnie ktos naprowadzic jak rozwiazac ten problem i skad ewentualnie maja przyjsc te dwa kable gdzie jest zasilanie to wiem ale brakuje mi kabel ktory wzbudza cewke aby dala iskre w odpowiednim momencie sama cewka jest sprawna gdyz podlaczylem ja do drugiej i byla iskra wszedzie a tak to lipa do cewki nie przychodzi zaden przewod pozatym widac ze amator grzebal z kablami.Z gory dziekuje za wasze odpowiedzi gdyz nie jestem az tak obeznany w mechanice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Musisz sprawdzić na schemacie elektryki skąd ten przewód powinien wychodzić (pewnie CDI vel sterownik) i jaki ma kolor. Bez schematu to robisz totalnie po omacku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Zrob zdjecie tej cewki. Nie ma cudów. Musisz znalezc kable od cewki i je podpiac. Shiningami ma calkowita racje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raper19 Opublikowano 14 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Oto zdjecia cewki zaden przewod do niej nie przychodzi pozatym ktos kombinowal z kablami bo nawet wtyczek nie ma bo wiem ze jedna odpowiada za zasilanie i ta bym mial ale wzbudzenie ciezko nie wiem jakiego koloru moze byc w module szukalem juz w serwisowce i nie moge znalezc. Bardzo bym byl wdzieczny gdyby mogl mnie ktos na to naprowadzic gdyz niecierpie elektryki a tym bardziej jak grzebaly juz w niej poprzednie osoby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Uzupełnij swoje dane w profilu bo mam wrażenie, że nie ogarniasz tematu ze względu na wiek :biggrin: .Masz podobno serwisówkę i nie możesz znaleźć kabli sterujących zapłonem ? :banghead:Podpowiem Ci, że z 4 pinu zapłonu wychodzi zielony kabel dający sygnał dla cyl.2-3 a 4 pin steruje cewką dla cyl. 1-2 Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raper19 Opublikowano 14 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 jimi11 i Shinigami wasze odpowiedzi wiele pomogly znalazlem schemat instalacji i kablo jakie pedza na cewke i iskra sie pojawila z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Wczoraj odpowiedziałem na Twoje PW abyś znalazł serwisówkę... Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.