Skocz do zawartości

Problem z zapłonem Honda CBR 600 F2


Frolik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zamotałem? Dla mnie jest zrozumiałe. Wiem jak używać multimetra. Mam zwarcie. Nie wiadomo czy regulator jest zwalony. Jutro podłączam akumulator, żarówkę i będę sprawdzał, odpinając każdy odbiornik.

Edytowane przez Frolik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko poodłączane, moduły, regulatory, wszystkie światełka bezpieczniki itp. Zwarcie dalej jest. Podejrzewam rozrusznik. Już nie mam pojęcia co tam może być. Z alternatora wychodzą 3 przewody, ale 2 z nich mają masę. Czy to przypadkiem na nim nie ma zwarcia?:P

Edytowane przez Frolik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko poodłączane, moduły, regulatory, wszystkie światełka bezpieczniki itp. Zwarcie dalej jest. Podejrzewam rozrusznik. Już nie mam pojęcia co tam może być. Z alternatora wychodzą 3 przewody, ale 2 z nich mają masę. Czy to przypadkiem na nim nie ma zwarcia? :P

 

Zanim będziesz opisywał kolejny etap tej nierównej walki poczytaj uważnie przyklejony temat w tym dziale o problemach z ładowaniem

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy aby wyciągnąć rozrusznik trzeba spuścić olej?

 

Ps. Wiem, że wcześniej bzdety pisałem i w ogóle bezsensowne rzeczy(!! to to samo :P) ale ogarnąłem temat i sprawa wygląda tak

Bezpośrednio nie ma zwarcia między plusem, a minusem. Jest zwarcie natomiast przewodu rozrusznika(+) i masy.

Przycisk przekaźnika rozrusznika latał mi w kierownicy. Narazie jest wyjęty

Przekaźnik rozrusznika nie był jeszcze sprawdzany

Na schemacie, na bezpieczniku C od strony kontrolek jest zwarcie. Jest to kostka z przewodami idącymi do kontrolki : side stand, neutral, oil pressure i częściowo do coolant temperature. Jeszcze nie sprawdzałem na którym z nich jest przebicie.

Wcześniej przed zimą, gdy wciskałem przycisk rozrusznika to pare razy mi piknęło(dosłownie) i znikało całe napięcie. Podejrzewam, że to naprawdę jest coś z rozrusznikiem. 53tys. przebiegu

 

Cała reszta jest sprawna

 

Jeszcze raz powtarzam, wcześniejsze rzeczy co pisałem to bzdety(pisane bez podstaw, w czasie bycia wkurzonym) i przepraszam za ogólne obniżanie poziomu dyskusji tamtymi postami ;)

Edytowane przez Frolik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. Nie zamierzam go narazie wykręcać. Po prostu nie chcę codziennie przychodzić i zadawać po jednym pytaniu. Zadam od razu pare, wykonam rzeczy, i potem jak coś to kolejne pytania. Pozatym muszę sprawdzić jeszcze ten przekaźnik oraz te przebicie na bezpiecznik. Na spokojnie wszystko, na spokojnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. Nie zamierzam go narazie wykręcać. Po prostu nie chcę codziennie przychodzić i zadawać po jednym pytaniu. Zadam od razu pare, wykonam rzeczy, i potem jak coś to kolejne pytania. Pozatym muszę sprawdzić jeszcze ten przekaźnik oraz te przebicie na bezpiecznik. Na spokojnie wszystko, na spokojnie

O jakim Ty przebiciu na bezpiecznik piszesz. Wyjaśnij to bo nie wiadomo o co Ci chodzi (wymyśliłeś nowe zjawisko).

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopie rozrusznik ma w środku uzwojenie które jeden koniec ma zwarty do masy drugi to "+" oddaj ten motocykl do serwisu bo jesteś na najlepszej drodze żeby uszkodzić sprzęt. Monter a potem ja kazaliśmy zrobić prosty test, nie robisz go więc nie mamy o czym rozmawiać. Dalsza pomoc jest nie możliwa w przypadku ignorancji zakładającego temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, ze problem do trzaśnięcia w 15 minut ale trzeba do tego wiedzy...podstawowej wiedzy o zasadach władających elektryką.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie. Te pomiary, o których mi mówiliście to już dawno wykonałem, tylko o nich nie pisałem. Znaleziono usterki i zrobiono. Wypięty i zwarty przewód od kontrolki stopki. Rozwalony elektronicznie multimetr( może dlatego wskazywał błędne rzeczy, dopiero jak zacząłem żarówką się bawić, to wykazało), oraz swobodnie wiszący przewód plusowy, do niczego nie podłączony(w sensie, że cała reszta rzeczy świeci/działa, Nie ma już żadnego zwarcia, motocykl złożony, sprawny :). Namotałem, ale każdy uczy się na błędach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciesze się, ze sobie poradziłeś.

Jednak nalegałbym abyś wyjaśnił mi co to jest przebicie na bezpiecznik. Nie tyle co chce się wyzywać na Twojej niewiedzy ale jakie zjawisko zaszło, ze je tak nazwałeś?

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciesze się, ze sobie poradziłeś.

Jednak nalegałbym abyś wyjaśnił mi co to jest przebicie na bezpiecznik. Nie tyle co chce się wyzywać na Twojej niewiedzy ale jakie zjawisko zaszło, ze je tak nazwałeś?

 

Miałem na myśli przejście, ale napisałem przebicie. Przebicie to może być na izolacji, wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...