Frolik Opublikowano 5 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 (edytowane) Zamotałem? Dla mnie jest zrozumiałe. Wiem jak używać multimetra. Mam zwarcie. Nie wiadomo czy regulator jest zwalony. Jutro podłączam akumulator, żarówkę i będę sprawdzał, odpinając każdy odbiornik. Edytowane 5 Marca 2013 przez Frolik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 zupelnie nic trudnego a dziwne jest tylko to, ze w ogole nas pytasz jak sobie z tym poradzic... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frolik Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 (edytowane) Wszystko poodłączane, moduły, regulatory, wszystkie światełka bezpieczniki itp. Zwarcie dalej jest. Podejrzewam rozrusznik. Już nie mam pojęcia co tam może być. Z alternatora wychodzą 3 przewody, ale 2 z nich mają masę. Czy to przypadkiem na nim nie ma zwarcia?:P Edytowane 6 Marca 2013 przez Frolik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Wszystko poodłączane, moduły, regulatory, wszystkie światełka bezpieczniki itp. Zwarcie dalej jest. Podejrzewam rozrusznik. Już nie mam pojęcia co tam może być. Z alternatora wychodzą 3 przewody, ale 2 z nich mają masę. Czy to przypadkiem na nim nie ma zwarcia? :P Zanim będziesz opisywał kolejny etap tej nierównej walki poczytaj uważnie przyklejony temat w tym dziale o problemach z ładowaniem Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frolik Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 (edytowane) Mam przebicie na mase.dwa przewody maja rezystancje zblizona do 0.ale nawet jak mam odlaczony alternator,to dalej mam zwarcie Edytowane 6 Marca 2013 przez Frolik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frolik Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 (edytowane) Czy aby wyciągnąć rozrusznik trzeba spuścić olej? Ps. Wiem, że wcześniej bzdety pisałem i w ogóle bezsensowne rzeczy(!! to to samo :P) ale ogarnąłem temat i sprawa wygląda takBezpośrednio nie ma zwarcia między plusem, a minusem. Jest zwarcie natomiast przewodu rozrusznika(+) i masy.Przycisk przekaźnika rozrusznika latał mi w kierownicy. Narazie jest wyjętyPrzekaźnik rozrusznika nie był jeszcze sprawdzanyNa schemacie, na bezpieczniku C od strony kontrolek jest zwarcie. Jest to kostka z przewodami idącymi do kontrolki : side stand, neutral, oil pressure i częściowo do coolant temperature. Jeszcze nie sprawdzałem na którym z nich jest przebicie.Wcześniej przed zimą, gdy wciskałem przycisk rozrusznika to pare razy mi piknęło(dosłownie) i znikało całe napięcie. Podejrzewam, że to naprawdę jest coś z rozrusznikiem. 53tys. przebiegu Cała reszta jest sprawna Jeszcze raz powtarzam, wcześniejsze rzeczy co pisałem to bzdety(pisane bez podstaw, w czasie bycia wkurzonym) i przepraszam za ogólne obniżanie poziomu dyskusji tamtymi postami ;) Edytowane 10 Marca 2013 przez Frolik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Nie trzeba. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 nie wyciagaj rozrusznika, odkrec z niego przewod i podlacz aku raz jeszcze zobaczysz czy nadal jest zwarcie, zaraz pol silnika rozbierzesz Panie elektryk :) Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frolik Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Nie. Nie zamierzam go narazie wykręcać. Po prostu nie chcę codziennie przychodzić i zadawać po jednym pytaniu. Zadam od razu pare, wykonam rzeczy, i potem jak coś to kolejne pytania. Pozatym muszę sprawdzić jeszcze ten przekaźnik oraz te przebicie na bezpiecznik. Na spokojnie wszystko, na spokojnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Nie. Nie zamierzam go narazie wykręcać. Po prostu nie chcę codziennie przychodzić i zadawać po jednym pytaniu. Zadam od razu pare, wykonam rzeczy, i potem jak coś to kolejne pytania. Pozatym muszę sprawdzić jeszcze ten przekaźnik oraz te przebicie na bezpiecznik. Na spokojnie wszystko, na spokojnieO jakim Ty przebiciu na bezpiecznik piszesz. Wyjaśnij to bo nie wiadomo o co Ci chodzi (wymyśliłeś nowe zjawisko). Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Chłopie rozrusznik ma w środku uzwojenie które jeden koniec ma zwarty do masy drugi to "+" oddaj ten motocykl do serwisu bo jesteś na najlepszej drodze żeby uszkodzić sprzęt. Monter a potem ja kazaliśmy zrobić prosty test, nie robisz go więc nie mamy o czym rozmawiać. Dalsza pomoc jest nie możliwa w przypadku ignorancji zakładającego temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Myślę, ze problem do trzaśnięcia w 15 minut ale trzeba do tego wiedzy...podstawowej wiedzy o zasadach władających elektryką. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frolik Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Panowie. Te pomiary, o których mi mówiliście to już dawno wykonałem, tylko o nich nie pisałem. Znaleziono usterki i zrobiono. Wypięty i zwarty przewód od kontrolki stopki. Rozwalony elektronicznie multimetr( może dlatego wskazywał błędne rzeczy, dopiero jak zacząłem żarówką się bawić, to wykazało), oraz swobodnie wiszący przewód plusowy, do niczego nie podłączony(w sensie, że cała reszta rzeczy świeci/działa, Nie ma już żadnego zwarcia, motocykl złożony, sprawny :). Namotałem, ale każdy uczy się na błędach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Ciesze się, ze sobie poradziłeś.Jednak nalegałbym abyś wyjaśnił mi co to jest przebicie na bezpiecznik. Nie tyle co chce się wyzywać na Twojej niewiedzy ale jakie zjawisko zaszło, ze je tak nazwałeś? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frolik Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Ciesze się, ze sobie poradziłeś.Jednak nalegałbym abyś wyjaśnił mi co to jest przebicie na bezpiecznik. Nie tyle co chce się wyzywać na Twojej niewiedzy ale jakie zjawisko zaszło, ze je tak nazwałeś? Miałem na myśli przejście, ale napisałem przebicie. Przebicie to może być na izolacji, wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.