Skocz do zawartości

Łożysko zabieraka


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

chodzi Ci o gumy zabieraka czy co? bo łożyska są w feldze lub łożysko igiełkowe w wachaczu np jednoramienny wahacz w modelach vfr

Lub na ośce w co wątpie.

Nie wiem gdzie ty tam jeszcze masz łożysko....

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie - czy w zbieraczu powinno być łożysko wahliwe? Czy mogę wstawić tam zwykłe łożysko?

Kurcze,przeczytałem " w zwieraczu" i myślę,jak ono tam się znalazło? :rolleyes: Edytowane przez goguś
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wahliwe to łożysko które się wychyla z osi. W zabieraku jest zwykłe łożysko.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Podpinam się pod temat. Przy okazji wybaczcie jeśli pokaleczę techniczne słownictwo.

 

Muszę wymienić łożysko w zabieraku zębatki. Od strony zębatki jest tam jeszcze uszczelniacz, od strony felgi już nie.

Jak się za to zabrać? Po prostu "na chama" wydłubać ten uszczelniacz i wybić łożysko od wewnętrznej strony (tej od felgi)? Jak to wszystko potem osadzić po wymianie? Potrzebuję dodatkowych narzędzi itp?

 

Czy muszę zamawiać oryginalny uszczelniacz oraz łożysko czy mogę dobrać w jakimś standardowym sklepie po numerach na tych elementach?

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinam się pod temat. Przy okazji wybaczcie jeśli pokaleczę techniczne słownictwo.

 

Muszę wymienić łożysko w zabieraku zębatki. Od strony zębatki jest tam jeszcze uszczelniacz, od strony felgi już nie.

Jak się za to zabrać? Po prostu "na chama" wydłubać ten uszczelniacz i wybić łożysko od wewnętrznej strony (tej od felgi)? Jak to wszystko potem osadzić po wymianie? Potrzebuję dodatkowych narzędzi itp?

 

Czy muszę zamawiać oryginalny uszczelniacz oraz łożysko czy mogę dobrać w jakimś standardowym sklepie po numerach na tych elementach?

Uszczelniacz nie jest zbyt mocno osadzony i można go podważyć kilkakrotnie szerokim wkrętakiem potem wyjąć pierścień zabezpieczający łożysko i od wewnętrznej strony wyprasować stare łożysko na prasie ( ew. wybić niedużym młotkiem ) natomiast nowe koniecznie wtłoczyć na prasie używając tulei o średnicy mniejszej o 0.5 mm niż bieżnia zewnętrzna.

Łożysko możesz kupić w sklepie zgodnie z wymiarem starego i najlepiej w wykonaniu 2RS.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz uzyc starego lozyska zamiast tulei , amelinowego pobijaka i mlotek

tylko. ze to stare lozysko bedzie trzeba jakos wydostac z powrotem, ja stosuje stare lozyska ale przeszlifowalem je troche tak by byl luz, o ktorym pisze Piotr

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...