skalim1 Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Witam, mam pytanie - czy w zbieraczu powinno być łożysko wahliwe? Czy mogę wstawić tam zwykłe łożysko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Zbieracz to element armatury wodnej :D Napisz dokładniej o co Ci biega :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 1 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Zbieracz to element armatury wodnej :DJestem strażakiem, wiem o co b :) W temacie - zbieracz zębatki tylnego koła - element który amortyzuje naprężenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 chodzi Ci o gumy zabieraka czy co? bo łożyska są w feldze lub łożysko igiełkowe w wachaczu np jednoramienny wahacz w modelach vfrLub na ośce w co wątpie.Nie wiem gdzie ty tam jeszcze masz łożysko.... Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goguś Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 (edytowane) Witam, mam pytanie - czy w zbieraczu powinno być łożysko wahliwe? Czy mogę wstawić tam zwykłe łożysko? Kurcze,przeczytałem " w zwieraczu" i myślę,jak ono tam się znalazło? :rolleyes: Edytowane 1 Marca 2013 przez goguś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 (edytowane) Aha... i co to jest łożysko wachliwe bo nie wiem :DPS: Aha już wiem, to takie obrotowe, i do koła sie chyba nie nadaje :D Edytowane 1 Marca 2013 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 nie no w zabieraku tez jest lozysko ma racje, tak mozesz zastosowac zwykle oczywiscie. Ale faktem jest ze w takich warunkach najlepiej sie sprawdzaja wahliwe wlasnie... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Wahliwe to łożysko które się wychyla z osi. W zabieraku jest zwykłe łożysko. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Powinno być takie łozysko jakie przewidział producent danego motocykla.Zwykle sa to łożyska z luzem C3. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 ok teraz skumałem kolege, oczywiście jest łożysko w zabieraku choć czasem nie. Ja osobiście poszedłbym do jakieś "alfy" z łożyskami i zakupił c3/c4 i bd git. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 1 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Powinno być takie łozysko jakie przewidział producent danego motocykla.Zwykle sa to łożyska z luzem C3. Chodzi o to że przerabiam producenta pod własne potrzeby ale już wszystko jasne, dzięki za pomoc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Podpinam się pod temat. Przy okazji wybaczcie jeśli pokaleczę techniczne słownictwo. Muszę wymienić łożysko w zabieraku zębatki. Od strony zębatki jest tam jeszcze uszczelniacz, od strony felgi już nie.Jak się za to zabrać? Po prostu "na chama" wydłubać ten uszczelniacz i wybić łożysko od wewnętrznej strony (tej od felgi)? Jak to wszystko potem osadzić po wymianie? Potrzebuję dodatkowych narzędzi itp? Czy muszę zamawiać oryginalny uszczelniacz oraz łożysko czy mogę dobrać w jakimś standardowym sklepie po numerach na tych elementach? Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Podpinam się pod temat. Przy okazji wybaczcie jeśli pokaleczę techniczne słownictwo. Muszę wymienić łożysko w zabieraku zębatki. Od strony zębatki jest tam jeszcze uszczelniacz, od strony felgi już nie.Jak się za to zabrać? Po prostu "na chama" wydłubać ten uszczelniacz i wybić łożysko od wewnętrznej strony (tej od felgi)? Jak to wszystko potem osadzić po wymianie? Potrzebuję dodatkowych narzędzi itp? Czy muszę zamawiać oryginalny uszczelniacz oraz łożysko czy mogę dobrać w jakimś standardowym sklepie po numerach na tych elementach?Uszczelniacz nie jest zbyt mocno osadzony i można go podważyć kilkakrotnie szerokim wkrętakiem potem wyjąć pierścień zabezpieczający łożysko i od wewnętrznej strony wyprasować stare łożysko na prasie ( ew. wybić niedużym młotkiem ) natomiast nowe koniecznie wtłoczyć na prasie używając tulei o średnicy mniejszej o 0.5 mm niż bieżnia zewnętrzna.Łożysko możesz kupić w sklepie zgodnie z wymiarem starego i najlepiej w wykonaniu 2RS. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 mozesz uzyc starego lozyska zamiast tulei , amelinowego pobijaka i mlotek Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 mozesz uzyc starego lozyska zamiast tulei , amelinowego pobijaka i mlotek tylko. ze to stare lozysko bedzie trzeba jakos wydostac z powrotem, ja stosuje stare lozyska ale przeszlifowalem je troche tak by byl luz, o ktorym pisze Piotr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.