wueska Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Stopień wysilenia jednostek nie jest tak ważna kwestia jak stopień skomplikowania. To dobija silniki wspomniany wyżej 2,5 TDI.Większy silnik będzie trwalszy gdyż właściciel nie obciąży go tak mocno i tak często jak jednostkę mniejsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_speedy_ Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 nie do końca masz racjębardziej skłaniał bym się ku twierdzeniu, że to zależy od wysilenia jednostki napędowej według Ciebie silnik bardziej wysilony i tym samym posiadający większą moc będzie miał mniejszy przebieg kapitalnego remontu zauważ, że wolnossący diesel mazdy 626 o pojemności 2.0l z 87r miał 60KM a wolnossący diesel 1.7 56KM, widać znaczną różnicę w wysileniu silnika - moc praktycznie taka sama a różnica pojemności spora - nieprawdaż? tu przeczenie tej tezy :) jedno Twoje zdanie przeczy drugiemu, i jak tu gadać :) Ja nie widzę przeczenia 2.0 - 30 koni mechanicznych z 1 litra pojemności1.7 - 32.9 KM/l1.7 jest bardziej wysilony i ma zatem mniejszy przebieg do remontu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 jedno Twoje zdanie przeczy drugiemu, i jak tu gadać :)jedynie tu masz rację, jak gadać z kimś kto nie ogarnia podstawowych pojęć Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fredo Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Nic nie wniosę do tematu, ale też nie widzę przeczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Ani znikoma różnica w pojemności 0.3 l i ani też wysilenie w tych konkretnych silnikach Mazdy 1.7 D i 2.0 D nie miało znaczenia dla wielkości przebiegu, tylko celowe zaprojektowanie silnika o mniejszej pojemności 1.7 l z ogólnie mniejszą wydajnością, która przekłada się na przebieg. I o to mi chodzi Panowie. Może teraz lepiej powiedziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Mam chwilę to wyjaśnię do końca, bo takie niedokończone jak suke w polu zostawiłem, co i jak w 1.7 D Silniki 323 1.7 D miały źle zaprojektowane odpowietrzenie skrzyni korbowej, olej walił prosto w filtr powietrza (jak ktoś dał w kieszeń to poprawialiśmy wyprowadzając odmę na na zewnątrz i przy okazji przestawał kopcić). Silnik ostro wchodzący w obroty zasysał olej z wiecznie ujebanego filtra powietrza, nieraz nawet nie gasł od razu po przekręceniu stacyjki, wtrysk już nie podawał a silnik palił sam olej w tym momencie. To było jego bolączką. Regulacja zaworów w 1.7 D była dźwigienkami (nie do końca tak jak silniku fiatowskim, bo tam była śrubka którą się regulowało) a dokładnie była to podkładka pomiędzy główką zaworu a pieskiem i tym się regulowało. Jedyne co dobrze zrobili (jak na tamte czasy bo ludzie wtedy tak nie dbali o paski rozrządu) jak pasek pękał niewiele się działo, tak, dlatego że dźwigienki były specjalnie osłabione w jednym miejscu i od ręki w nim pękały, więc po kolizji niewiele było roboty i kosztów. Tak jak już gdzieś pisałem w 2.0 D zrobili dwa filtry oleju żeby mu maksymalnie życie przedłużyć, jeden mały co 10 tyś drugi większy co 20 tyś Te silniki przejeżdżały pół bańki na mięko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Divastion Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 (edytowane) Wracając do tematu najtańszych, niezawodnych aut na LPG, to dorzucę tutaj Swifta w wersji 1.0 3cyl. Prosty jak budowa czołgu, pali ok 6,5l LPG/100km, niezawodny jak cholera, zawsze odpala bez problemu i zawsze dowiedzie dupę do zaplanowanego punktu. Największym minusem jest ruda, która go bardzo lubi, no i może cienkie jak papier blachy, przez co przy zderzeniu składa się jak harmonijka. Poza tym - spartańskie auto :biggrin: i dynamiczny silnik, który pozytywnie zaskakuje :biggrin: nie bez powodu nazywają go "wściekłym litrem" :laugh: Edytowane 13 Kwietnia 2013 przez Divastion Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 silniki 1.3 w starych swiftach także są dość ekonomicznemiałem takiego w wersji 4wd i palił ok 6l-6,5l/100km benzynydynamika także spoko (przede wszystkim ze względu na niską masę)ale tak jak piszesz - problemy z rdzą to masakra, najśmieszniejsze jest to, że auto z zewnątrz może wyglądać na prawdę dobrze podczas gdy progi od spodu jak i podłużnice mogą być totalnie zjedzone co do mojej beemki za 1300zł z lpg - niestety 13l gazu jej w mieście nie starcza, średnio wychodzi +- 12l gazu i 3l beznyny na 100km (dojazdy do i z pracy na odcinku ok 10km) jeszcze o tym w temacie nie pisałem - najbardziej ekonomicznym autem jakie miałem to było mini (prawdziwe, stare) - moje pierwsze autolitrowy silnik z lat 50tych, zasilanie gaźnikiem z "walcową" przepustnicą z olejowym amortyzatorem, lekka buda (coś koło 600kg), niezła dynamika, przy czym średnie spalanie wynosiło ok. 5,5l benzyny Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 A uzytkowal ktos z Was Renault Twingo..? Z tego co do tej pory wyczytalem, to calkiem niezle ten temat wyglada.. :) Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 A nie chce Ktoś seata cordoby lekko podgnitego ale sprawnego, w dieslu ? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 MB 190 E :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 MB 190 E :crossy:Mialem (w201 230E). Auto fajne, ale ropniaki mnie nie interesuja, a benzynowce to stare konstrukcje czyli pala troche za duzo. No i na ogol slabo z wyposazeniem. Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Mialem (w201 230E). Auto fajne, ale ropniaki mnie nie interesuja, a benzynowce to stare konstrukcje czyli pala troche za duzo. No i na ogol slabo z wyposazeniem. Fakt, ze jako benzyna troche pala, tyle, ze koszt zakupu jest maly, w dodatku masz mozliwosc rejestracji jako pojazd historyczny. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Fakt, ze jako benzyna troche pala, tyle, ze koszt zakupu jest maly, w dodatku masz mozliwosc rejestracji jako pojazd historyczny. :crossy:Mam juz 2 auta, ktore moga byc 'historyczne' :icon_mrgreen: (1988)No i z tym kosztem, to jesli szrot to fakt, ze mozna tanio.. ale w dobrym stanie juz tak tanio nie jest. Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metal_74 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Polecam SKODA np.FABIA, MERCEDES 124 czy HONDA CIVIC ale musisz wybrać bo jednemu podoba się fiat 126p a drugiemu PORSCHE? Ale polecałbym bym SKODE bo to autko dobrze współpracuje z LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.