Skocz do zawartości

Jak najtańsze, niezawodne auto na lpg


Gość komandosek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nie do końca masz rację

bardziej skłaniał bym się ku twierdzeniu, że to zależy od wysilenia jednostki napędowej

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to dla silników tego samego typu, czyli albo wolnossące, albo doładowane. Producent projektując jednostki powiedzmy 1.4 tdi czy 2.0 tdi z góry określa większy przebieg dla silnika 2.0 tdi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert - to zależy od wielu różnych czynników, m.in. zastosowanych technologii, zaawansowania konstrukcji, przeznaczenia - Twoje uogólnienia nie do końca są prawdziwe

weźmy np. benzynowe silniki BMW - konstruktorzy myślę przewidzieli dłuższą żywotność dla silników m42/43b16 (1600ccm) niż dla s14b23 (2300ccm)

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu już Panowie zbaczamy z tematu, biorąc pod uwagę to, która jednostka lepiej się udała konstrukcyjnie producentowi. Ogólne założenia producenta są takie jak powiedziałem. Doczytać, jak nie ma takich informacji to popytać w serwisach i dalej możemy gadać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy w domu Audi 80 B3 1991, 1.8S, kupione w 1996 roku, gaz od 2001 roku. Aktualnie przebieg 480kkm. Nadal jeździ. Rekord spalania to 7,5litra gazu na 100km, średnio 10l/100km. W środku przyzwoicie nawet jak na te czasy, na pewno lepiej niż w Lanosie czy Astrze. Auto proste w budowie, silnik na jednopunktowym wtrysku idealnie pracuje na gazie.

Polecam!

Only biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

9870161755102c474227ea.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu już Panowie zbaczamy z tematu, biorąc pod uwagę to, która jednostka lepiej się udała konstrukcyjnie producentowi. Ogólne założenia producenta są takie jak powiedziałem. Doczytać, jak nie ma takich informacji to popytać w serwisach i dalej możemy gadać.

ale o czym niby mam poczytać czy pytać w serwisach?

założenia producenta są takie jak sobie wymyśli a nie takie jak sobie Ty wymyśliłeś

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu już Panowie zbaczamy z tematu, biorąc pod uwagę to, która jednostka lepiej się udała konstrukcyjnie producentowi. Ogólne założenia producenta są takie jak powiedziałem. Doczytać, jak nie ma takich informacji to popytać w serwisach i dalej możemy gadać.

 

Ogólne założenia producenta to można sobie włożyć między bajki, ale żeby nie być gołosłownym to między bajkę o "Czerwonym Kapturku", a bajkę "O Królewnie Śnieżce i Siedmiu Krasnoludkach".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podam Wam prosty przykład, Mazda jako producent silników 1.7 D (323 1989 r) i 2.0 D (626 1987 r) przewidywała że silnik o pojemności 1.7 D będzie miał przebieg do kapitalnego remontu +/- 350 tyś. km, natomiast 2.0 D +/- 450 tyś. km. Podobnie widziałem w Toyocie. Dalej możecie dyskutować z producentem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zauważ, że wolnossący diesel mazdy 626 o pojemności 2.0l z 87r miał 60KM a wolnossący diesel 1.7 56KM, widać znaczną różnicę w wysileniu silnika - moc praktycznie taka sama a różnica pojemności spora - nieprawdaż?

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwoli ścisłości, nie z producentem (w zamyśle inżynierem), a z księgowym.

Auta z lat 80-tych jeżdżą nadal, auta z drugiej dekady tego wieku nie wytrzymają tyle.

Bez względu na to czy Ty nadal będziesz pracował/reklamował/lobbował np. Toyotę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle, że tylnonapędowe toyoty są dość drogie zarówno w zakupie jak i w eksploatacji

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie do końca masz rację

bardziej skłaniał bym się ku twierdzeniu, że to zależy od wysilenia jednostki napędowej

według Ciebie silnik bardziej wysilony i tym samym posiadający większą moc będzie miał mniejszy przebieg kapitalnego remontu

 

zauważ, że wolnossący diesel mazdy 626 o pojemności 2.0l z 87r miał 60KM a wolnossący diesel 1.7 56KM, widać znaczną różnicę w wysileniu silnika - moc praktycznie taka sama a różnica pojemności spora - nieprawdaż?

tu przeczenie tej tezy :)

 

jedno Twoje zdanie przeczy drugiemu, i jak tu gadać :)

 

Akurat w przypadku różnic w przebiegach do kapitalnego remontu, między silnikiem Mazdy 323 1.7 D a 626 2.0 D doskonale widać zamysł producenta. Znacząca różnica w przebiegach polegała nie na tyle w różnicy pojemności zaledwie 0,3 l ale w małych różnicach konstrukcyjnych między silnikami oraz zastosowaniu lepszych materiałów w 2.0 D co rzeczywiście potwierdzało się w praktyce

 

Gwoli ścisłości, nie z producentem (w zamyśle inżynierem), a z księgowym.

Auta z lat 80-tych jeżdżą nadal, auta z drugiej dekady tego wieku nie wytrzymają tyle.

Bez względu na to czy Ty nadal będziesz pracował/reklamował/lobbował np. Toyotę.

Fredo, jak na razie nic nie wnosisz do tematu tylko pierdzielisz farmazony.

Poczytaj moje wcześniejsze posty, gdzie krytykowałem Toyotę i przytaczałem konkretne wady konstrukcyjne poszczególnych silników

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...