Gość Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Panowie, jest jedna zasada która obowiązuje od dawna, im większa pojemność silnika, tym większe przebiegi przewiduje dla takiego silnika producent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 nie do końca masz racjębardziej skłaniał bym się ku twierdzeniu, że to zależy od wysilenia jednostki napędowej Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Jest to dla silników tego samego typu, czyli albo wolnossące, albo doładowane. Producent projektując jednostki powiedzmy 1.4 tdi czy 2.0 tdi z góry określa większy przebieg dla silnika 2.0 tdi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fredo Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Ciekawe, bardzo ciekawe, czyli 1.9TDI padnie szybciej niż 2.5 TDI czy też 2.7 TDI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Robert - to zależy od wielu różnych czynników, m.in. zastosowanych technologii, zaawansowania konstrukcji, przeznaczenia - Twoje uogólnienia nie do końca są prawdziweweźmy np. benzynowe silniki BMW - konstruktorzy myślę przewidzieli dłuższą żywotność dla silników m42/43b16 (1600ccm) niż dla s14b23 (2300ccm) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Tu już Panowie zbaczamy z tematu, biorąc pod uwagę to, która jednostka lepiej się udała konstrukcyjnie producentowi. Ogólne założenia producenta są takie jak powiedziałem. Doczytać, jak nie ma takich informacji to popytać w serwisach i dalej możemy gadać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktanski Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Mamy w domu Audi 80 B3 1991, 1.8S, kupione w 1996 roku, gaz od 2001 roku. Aktualnie przebieg 480kkm. Nadal jeździ. Rekord spalania to 7,5litra gazu na 100km, średnio 10l/100km. W środku przyzwoicie nawet jak na te czasy, na pewno lepiej niż w Lanosie czy Astrze. Auto proste w budowie, silnik na jednopunktowym wtrysku idealnie pracuje na gazie. Polecam! Cytuj Only biker knows why a dog sticks his head out of a car window. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Tu już Panowie zbaczamy z tematu, biorąc pod uwagę to, która jednostka lepiej się udała konstrukcyjnie producentowi. Ogólne założenia producenta są takie jak powiedziałem. Doczytać, jak nie ma takich informacji to popytać w serwisach i dalej możemy gadać.ale o czym niby mam poczytać czy pytać w serwisach?założenia producenta są takie jak sobie wymyśli a nie takie jak sobie Ty wymyśliłeś Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fredo Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Tu już Panowie zbaczamy z tematu, biorąc pod uwagę to, która jednostka lepiej się udała konstrukcyjnie producentowi. Ogólne założenia producenta są takie jak powiedziałem. Doczytać, jak nie ma takich informacji to popytać w serwisach i dalej możemy gadać. Ogólne założenia producenta to można sobie włożyć między bajki, ale żeby nie być gołosłownym to między bajkę o "Czerwonym Kapturku", a bajkę "O Królewnie Śnieżce i Siedmiu Krasnoludkach". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Podam Wam prosty przykład, Mazda jako producent silników 1.7 D (323 1989 r) i 2.0 D (626 1987 r) przewidywała że silnik o pojemności 1.7 D będzie miał przebieg do kapitalnego remontu +/- 350 tyś. km, natomiast 2.0 D +/- 450 tyś. km. Podobnie widziałem w Toyocie. Dalej możecie dyskutować z producentem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 zauważ, że wolnossący diesel mazdy 626 o pojemności 2.0l z 87r miał 60KM a wolnossący diesel 1.7 56KM, widać znaczną różnicę w wysileniu silnika - moc praktycznie taka sama a różnica pojemności spora - nieprawdaż? Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fredo Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Gwoli ścisłości, nie z producentem (w zamyśle inżynierem), a z księgowym.Auta z lat 80-tych jeżdżą nadal, auta z drugiej dekady tego wieku nie wytrzymają tyle.Bez względu na to czy Ty nadal będziesz pracował/reklamował/lobbował np. Toyotę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Ale Toyota jest najlepsza.... :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 tyle, że tylnonapędowe toyoty są dość drogie zarówno w zakupie jak i w eksploatacji Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 nie do końca masz racjębardziej skłaniał bym się ku twierdzeniu, że to zależy od wysilenia jednostki napędowejwedług Ciebie silnik bardziej wysilony i tym samym posiadający większą moc będzie miał mniejszy przebieg kapitalnego remontu zauważ, że wolnossący diesel mazdy 626 o pojemności 2.0l z 87r miał 60KM a wolnossący diesel 1.7 56KM, widać znaczną różnicę w wysileniu silnika - moc praktycznie taka sama a różnica pojemności spora - nieprawdaż?tu przeczenie tej tezy :) jedno Twoje zdanie przeczy drugiemu, i jak tu gadać :) Akurat w przypadku różnic w przebiegach do kapitalnego remontu, między silnikiem Mazdy 323 1.7 D a 626 2.0 D doskonale widać zamysł producenta. Znacząca różnica w przebiegach polegała nie na tyle w różnicy pojemności zaledwie 0,3 l ale w małych różnicach konstrukcyjnych między silnikami oraz zastosowaniu lepszych materiałów w 2.0 D co rzeczywiście potwierdzało się w praktyce Gwoli ścisłości, nie z producentem (w zamyśle inżynierem), a z księgowym.Auta z lat 80-tych jeżdżą nadal, auta z drugiej dekady tego wieku nie wytrzymają tyle.Bez względu na to czy Ty nadal będziesz pracował/reklamował/lobbował np. Toyotę.Fredo, jak na razie nic nie wnosisz do tematu tylko pierdzielisz farmazony.Poczytaj moje wcześniejsze posty, gdzie krytykowałem Toyotę i przytaczałem konkretne wady konstrukcyjne poszczególnych silników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.