gargamel Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Przyzwyczaj się do tego. Taki jest polski rynek samochodów używanych. Motocykli także. Przez telefon, każdy sprzęt jest w stanie salonowym:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomjag Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Mam Renault Clio II z 1998. Przejechane 212000 km. W chwili obecnej pali mi 7,9-8,2 l/100 km zimą. Bierze ciutke oleju, ale remontować nie będę. prędzej wymienię silnik.. Gaz założony był przy przebiegu 124000. Polecam, bo auto niedrogie w utrzymaniu. Cytuj ホンダが一番ですhttp://www.otowakacj...owy-20-id635935 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gunnar Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 (edytowane) Także polecam Astre I. Kumpel non stop katował, zepsuć się nie chciała. Piec 1.4 16V. Instalacji gazowej nie miała. Jedynie jak to w Oplach nadkola ostro dostały od rudej. Części wiadomo worek za kilka złotych. Osobiście kupiłem rok temu na oko za 1600 espero. Buda nawet w niezłym stanie, piec 1.5 16V, bez instalacji, z punktu A do punktu B sporo żłopała wachy. Pogoniłem po 4 miesiącach jak opłaty zbliżały się ku końcowi. A co do tego nx 100, to podobno trzeba być magikiem żeby tam obroty dobrze ustawić i dużo żłopie wachy jak na silnik 1.6, części od nissana sunny, Plus za ściągany dach targa, na lato fajna opcja. Edytowane 27 Lutego 2013 przez Gunnar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Tak więc czekam aż pojawi się coś interesującego w mojej okolicy. Nie będę się wygłupiał i robił kilometraż. Jeśli ktoś z Was będzie mógł polecić sprawne i normalnie eksploatowane auto, byłbym wdzięczny za informację. W takim wypadku chyba mógłbym się przejechać dalej. Nawet i do Warszawy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 tak z czystej ciekawości - dlaczego koniecznie benzyna + LPG ???stare generacje diesli są równie mało awaryjne (a nawet powiedziałbym że mniej awaryjne niż benzyna + gaz )np Astra 1 golf 3 itp to silniki które zabić równie trudno jak silnik od hondy SC33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gunnar Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 W Astrze I silniki 1.7 isuzu w dieslu są mało awaryjne. Nigdy zwolennikiem gazu nie byłem, ale te najtańsze instalacje lepiej sobie darować. Miałem okazję pośmigać zimą nissanem micra. Na benzynie jechała przyzwoicie, przełączyłem na instalacje to zaczął szarpać, piec chodził jakby zaraz miał umrzeć na amen. Fakt że instalacja była z niższej półki. Koleżanka w 306 też chciała przyoszczędzić na dojazdach na uczelnie, wrzuciła tanią instalacje. Efekt jest taki że w samochodzie zaagazować się można. Czuć gaz jak cholera :D. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 stare generacje diesli są równie mało awaryjne (a nawet powiedziałbym że mniej awaryjne niż benzyna + gaz ) dla mnie nie bo -do diesla są droższe części, silnik jest trudniejszy, naprawa wielu rzeczy droższa i chałupniczo niemożliwa(pompa wtryskowa) albo trudna to tak z punktu widzenia kolesia który sam serwisuje auto-ekonomia tym żadna taka cytryna ax 1.4 czy jakieś tam polo pali 4-5 ropy jak ktoś nie ma dojść do lewizny to ropa w tej samej cenie co benzyna a mały benzyniak też pali 5 beny, a osiągi pewno jeszcze na korzyść benzyny-owszem mnie tico w -20 na mieście paliło ok 7 beny ale nie wierzę że taki ax 1.4 w -20 na mieście pali 4.....-70% starych diesli strzela fochy w mrozy a gaźnikowy benzyniak zapali zawsze nierzadko nawet na bardzo słabym aku albo na zapych....nie wiem u moich znajomych tylko golf 2 1.6D palił w -20 bez fochów reszta jak było poniżej -10 szła na autobus albo do auta z odświeżaczem powietrza do kibla pod pachą :D na bardzo krótkie miejskie odcinki gaz to niewielka oszczędność (a zima prawie żadna ) chyba że 1 generacja na gaźnikowcu i po chamsku palimy z gazu nie jest to zdrowe z reguły szybko prowadzi do grobu instalacje i silnik, ale sporo znam przypadków gdzie auto benzyny nie widzi od lat i jeździ- kadet 1.3 , favoritka, fiesta 1.3..... mnie tico latem w mieście pali 5/100 nawet na krótkich odcinkach ból jest tylko zima i późnią jesienią/wczesną wiosną...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Ja nie mam nic przeciwko starym dieslom, jak się trafi jakieś zadbane to chętnie kupię. Za target obrałem przede wszystkim benzynę + lpg bo wśród tych chyba jest większy wybór. http://allegro.pl/opel-astra-f-1-7td-isuzu-oddam-w-dobre-rece-i3045107292.html Jutro po pracy jadę oglądać tę astrę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Ja nie mam nic przeciwko starym dieslom, jak się trafi jakieś zadbane to chętnie kupię. Za target obrałem przede wszystkim benzynę + lpg bo wśród tych chyba jest większy wybór. http://allegro.pl/op...3045107292.html Jutro po pracy jadę oglądać tę astrę. jak ma podłoge to bierz ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pancur Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Miałem Combo z tym silnikiem.Tez dobry wybór.Trochę oporny był zimą bez garażu ale jako wołek się sprawdzał. Cytuj https://www.facebook.com/Motocykleradom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_speedy_ Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 ważne by się do jazd nadawał Ja miałem corolle 2.0D , paliła w każde mrozy prawie że na dotyk(ludzie benzyny czasem dłużej kręcą w lecie)Ale jak kupowałem to ON był 3.6 a bio ester 2.70Przy dzisiejszych cenach paliw (jesli ktoś nie ma dostępu do "oszczędności") benzyna+lpg zdecydowanie wygrywaBo w cyklu mieszanym mniej jak 5.5 l/100 zejść nie szło przy normalnej jeździe a kompakt w lpg o podobnej mocy wyjdzie z 8l gazuA oleju wiecej , sprzęgło droższe itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 dla mnie nie bo-do diesla są droższe części, silnik jest trudniejszy, naprawa wielu rzeczy droższa i chałupniczo niemożliwa(pompa wtryskowa) albo trudna to tak z punktu widzenia kolesia który sam serwisuje autoNo tak ale wspomniana przez ciebie pompa w starym dieslu wymaga interewencji na tyle rzadko że nawet nie warto o tym wspominać - ekonomia a dynamika ??? mam dziwne wrażenie że około 70 konny diesel typu astra golf itp ma jednak dużo lepsza dynamikę niż Tico . O komforcie nawet nie ma co wspominać podobnie jak o bezpieczeństwiea dojścia do ropy ??? hmm żeby w biedronce kupic "z pierwszego tłoczenia' nie trzeba mieć dojść :biggrin:-70% starych diesli strzela fochy w mrozy a gaźnikowy benzyniak zapali zawsze nierzadko nawet na bardzo słabym aku albo na zapych....nie wiem u moich znajomych tylko golf 2 1.6D palił w -20 bez fochów reszta jak było poniżej -10 szła na autobus albo do auta z odświeżaczem powietrza do kibla pod pachą :DTu znowu wszystko zależy od starej maksymy - jak dbasz tak masz . jeśli masz diesla w którym pali jedna czy dwie świece akumulator jest kupiony na szrocie za 50 zł i a filtr paliwa wymieniał ostatni raz Niemiec 15 lat temu to na bank na mrozie będzie "strzelał fochy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 W profilu napisałeś, że jesteś z Wrocka.http://otomoto.pl/ford-fiesta-2002-1-3-gaz-z-niemiec-C28228388.htmlpoduszka kierowcy nie jest ujęta w opisie - może jej nie ma, ale auto jako takie dla dziewczyny na dojazdy tu czy tam idealne i pewnie ze wzgledu na rocznik nie powinno być problemu. Trzeba oglądać i sprawdzić ile te opłaty. Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 W profilu napisałeś, że jesteś z Wrocka.http://otomoto.pl/fo...-C28228388.htmlpoduszka kierowcy nie jest ujęta w opisie - może jej nie ma, ale auto jako takie dla dziewczyny na dojazdy tu czy tam idealne i pewnie ze wzgledu na rocznik nie powinno być problemu. Trzeba oglądać i sprawdzić ile te opłaty. Tyle tylko, że fordy podobno fatalnie znoszą gaz... Piszę "podobno", więc proszę nie przyjmować tego jako mój wymysł ani twierdzenie :)Ja tylko zwracam uwagę. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 najlepsze tanie auto ppod tania lpg , ktore malo bedzie palilo to astra 1.4 na monosikawce lub podobny golf/polo/jetta Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.