Skocz do zawartości

Musze już coś kupić!!


gregor600rr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sezon sie zbliża i mam na razie 3 kandydatów do zakupu.

 

1. R6 2009 Zarejestrowana, ubezpieczona w torowych owiewkach + wyświetlacz biegów+leoVince 15kilo pln.

2. Gsxr 1000 K6 Zarejestrowany, cywilne plastiki, sety lightech, pełne heble : tarcze, pompa, zaciski (beringer), yoshimura 16kilo pln

3. Gsxr 1000 K6 Bez rejestracji w torowych owiewkach(dokument potwierdzający legalność) ale:Zawiecha Ohlins, sety lightech, stompgrippy, quickshifter, szybki rollgaz, lekkie stelaże, sport wydech itp, itd...pełne uzbrojenie ale bez modyfikacji silnika i skrzyni. 16 kilo pln

 

Czy potraktować temat przyszłościowo i później nie kombinować i nie zmieniać (Czyli pójść w litra ) Czy kupić 600cm3?

 

Ułomkiem nie jestem : 183cm i 95kg wagi.

Edytowane przez gregor600rr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doświadczenie z posiadania litra + waga jakoś mi bardziej pasują do tysiąca. Szczególnie, że z tego co mówiłeś ciągnie Cię do jakiejś rywalizacji, więc... poza tym jak kupisz litra, to przynajmniej będę miał z kim w klasie jeździć i będę mógł się tłumaczyć, że nie tylko mnie chłopaki na 600tkach objeżdżają :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli myślisz poważnie o ściganiu to trzecia opcja jest najlepsza. Warto również zejść z swoją wagą, bo każdy kilogram daje nam tak jak Sherman pisał 1KM.

Ja od 7.01.2013 regularnie ćwiczę tak około 45minut dziennie i zszedłem już z 93kg na 86kg, plan mam taki żeby zejść do 80, też mam około 180 cm wzrostu. Ja poważnie o ściganiu w tym roku nie myślę ale postanowiłem po ośmiu latach dojść do wagi z przed młodzieńczych lat.

Jeśli myślisz tak jak ja o zaliczeniu kilku treningów to chyba opcja nr. 2 jest najlepsza. Powodzenia w wyborze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też się pochwalę dziś 67,800. Ale muszę przytyć do 70, bo za bardzo mi zeszło.

 

Bo inaczej kombinezon spadnie z Ciebie :biggrin:

 

 

Kurde, a ja nic nie schudłem, ani co gorsza nie przytyłem :(. Cały czas mam bite 69kg.

 

Limo to idealnie jak umiesz utrzymać stałą wage 69kg :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na prawdę nikt nie myśli o tym, że litr to większe koszty? Przecież opony schodzą co najmniej o połowę szybciej, napęd podobnie.

Jak się ma > 185 cm wzrostu i ponad 90 kg to może faktycznie na R6 będzie kiepsko, ale w innym przypadku, to ja bym się mocno zastanawiał. No wprawdzie masz te 95 :) , sam już nie wiem.

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi się wydaje, że 600 ccm jest lepszym wyborem (koszta), przecież na litrach też jeżdżą osoby które ważą, załóżmy, 70 kg, więc różnice na prostych też będą odczuwalne, a jak sie nauczysz dobrze pociskać na 600 to wtedy bym zmienił moto, bo przecież prędzej czy później bedziesz zmieniał motocykl na nowszy, więc bedziesz już w 100 % pewien czy potrzeba Ci coś mocniejszego czy nie

takie moje zdanie

Edytowane przez pemeq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej, Chomicz sprzedaje swojego gixa 1000. A to jest egzemplarz, który mi na prostych znikał jak 3Cytryny z wigilijnego stołu w Radomiu...

 

mi się wydaje, że 600 ccm jest lepszym wyborem (koszta), przecież na litrach też jeżdżą osoby które ważą, załóżmy, 70 kg, więc różnice na prostych też będą odczuwalne

Ale właśnie nie do końca, bo jak jedziesz 600-tką z pasażerem (nawet drobną laską), to czujesz to na każdym przyspieszeniu. Na litrze jakoś nie ma różnicy, no może tylko żebra Cię bardziej bolą, bo pasażerka się mocniej "wbija" na każdym przyspieszeniu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...