gregor600rr Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 (edytowane) Sezon sie zbliża i mam na razie 3 kandydatów do zakupu. 1. R6 2009 Zarejestrowana, ubezpieczona w torowych owiewkach + wyświetlacz biegów+leoVince 15kilo pln.2. Gsxr 1000 K6 Zarejestrowany, cywilne plastiki, sety lightech, pełne heble : tarcze, pompa, zaciski (beringer), yoshimura 16kilo pln3. Gsxr 1000 K6 Bez rejestracji w torowych owiewkach(dokument potwierdzający legalność) ale:Zawiecha Ohlins, sety lightech, stompgrippy, quickshifter, szybki rollgaz, lekkie stelaże, sport wydech itp, itd...pełne uzbrojenie ale bez modyfikacji silnika i skrzyni. 16 kilo pln Czy potraktować temat przyszłościowo i później nie kombinować i nie zmieniać (Czyli pójść w litra ) Czy kupić 600cm3? Ułomkiem nie jestem : 183cm i 95kg wagi. Edytowane 13 Lutego 2013 przez gregor600rr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Doświadczenie z posiadania litra + waga jakoś mi bardziej pasują do tysiąca. Szczególnie, że z tego co mówiłeś ciągnie Cię do jakiejś rywalizacji, więc... poza tym jak kupisz litra, to przynajmniej będę miał z kim w klasie jeździć i będę mógł się tłumaczyć, że nie tylko mnie chłopaki na 600tkach objeżdżają :icon_mrgreen: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Jeśli myślisz poważnie o ściganiu to trzecia opcja jest najlepsza. Warto również zejść z swoją wagą, bo każdy kilogram daje nam tak jak Sherman pisał 1KM. Ja od 7.01.2013 regularnie ćwiczę tak około 45minut dziennie i zszedłem już z 93kg na 86kg, plan mam taki żeby zejść do 80, też mam około 180 cm wzrostu. Ja poważnie o ściganiu w tym roku nie myślę ale postanowiłem po ośmiu latach dojść do wagi z przed młodzieńczych lat.Jeśli myślisz tak jak ja o zaliczeniu kilku treningów to chyba opcja nr. 2 jest najlepsza. Powodzenia w wyborze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 (edytowane) Nie ma co zamulać :D Żeby nie było, u mnie -8kg, a co, też się pochwalę. Edytowane 14 Lutego 2013 przez MarcMarc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 forum.anorektyków.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom85 Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 ty bierz litra , a mi podeslij prosze namiar na r6 . i problem rozwiazany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Kurde, a ja nic nie schudłem, ani co gorsza nie przytyłem :(. Cały czas mam bite 69kg. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarolaS Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Ja też się pochwalę dziś 67,800. Ale muszę przytyć do 70, bo za bardzo mi zeszło. Bo inaczej kombinezon spadnie z Ciebie :biggrin: Kurde, a ja nic nie schudłem, ani co gorsza nie przytyłem :(. Cały czas mam bite 69kg. Limo to idealnie jak umiesz utrzymać stałą wage 69kg :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 (edytowane) A na prawdę nikt nie myśli o tym, że litr to większe koszty? Przecież opony schodzą co najmniej o połowę szybciej, napęd podobnie.Jak się ma > 185 cm wzrostu i ponad 90 kg to może faktycznie na R6 będzie kiepsko, ale w innym przypadku, to ja bym się mocno zastanawiał. No wprawdzie masz te 95 :) , sam już nie wiem. Edytowane 14 Lutego 2013 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Limo to idealnie jak umiesz utrzymać stałą wage 69kg :D Cóż, ma to swoje plusy ;), ale wolałbym trochę przytyć bo nie mogę na siebie znaleźć kombinezonu. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pemeq Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 (edytowane) mi się wydaje, że 600 ccm jest lepszym wyborem (koszta), przecież na litrach też jeżdżą osoby które ważą, załóżmy, 70 kg, więc różnice na prostych też będą odczuwalne, a jak sie nauczysz dobrze pociskać na 600 to wtedy bym zmienił moto, bo przecież prędzej czy później bedziesz zmieniał motocykl na nowszy, więc bedziesz już w 100 % pewien czy potrzeba Ci coś mocniejszego czy nietakie moje zdanie Edytowane 14 Lutego 2013 przez pemeq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Tu nie ma co uświadamiać wyjadaczy, którzy mają przecież doświadczenie.Chłopie, bierz prenumeratę Men's Health, -10kg w 2 miesiące i kupuj R6 :) . Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Ej, Chomicz sprzedaje swojego gixa 1000. A to jest egzemplarz, który mi na prostych znikał jak 3Cytryny z wigilijnego stołu w Radomiu... mi się wydaje, że 600 ccm jest lepszym wyborem (koszta), przecież na litrach też jeżdżą osoby które ważą, załóżmy, 70 kg, więc różnice na prostych też będą odczuwalneAle właśnie nie do końca, bo jak jedziesz 600-tką z pasażerem (nawet drobną laską), to czujesz to na każdym przyspieszeniu. Na litrze jakoś nie ma różnicy, no może tylko żebra Cię bardziej bolą, bo pasażerka się mocniej "wbija" na każdym przyspieszeniu ;) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRUCH Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 A ja mam 182cm i 90 kg /40 dychy na karku i R6 daje radę. No i trochę mniejsza szansa , że dziadka wysadzi z siodła:)Aby do sezonu.Pozdro Pruch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 No bo to tak naprawdę głupi dylemat, który raczej należy sprowadzić do pytania: który egzemplarz jest najlepiej utrzymany i oferuje najlepszy stosunek cena/stan. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.