Skocz do zawartości

MZ 150 nie wkręca się na obroty ..


meitras12
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich !.

Mam pewien problem. Mianowicie jest na sprzedaż MZ ETZ 150 w stanie wizualnym bdb , sportowy tłumik , wydech i takie tam.

Ale jest jeden problem. Mianowicie nie wkręca się na obroty poprzez brak ładowania i jak zapewnia sprzedawca do wymiany jest najprawdopodobniej regulator alternatora i wszystko powinno działać. Cena to 920zł troszkę dużo ale MZtek jest naprawdę mało i nie ma za bardzo z czego wybierać. Co o tym myślicie ?. Warto zaryzykować i kupić ,,w ciemno" ?. Jakie mogą być tego przyczyny w najgorszym przypadku ?. Nie chcę zaryzykować a potem płacić drugie tyle za naprawy ..

Liczę na Waszą odpowiedź i rady , Pozdrawiam !.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej nie jest to spowodowane słabym ładowaniem, u mnie kontrolka ładowania pali się nawet przy 2600 obr/min... mam do wymiany regulator, a silnik pracuje ładnie.. na początku też się nie wkręcała na obroty, było to spowodowane zje*anym chińskim gaźnikiem i wał korbowy miał duże luzy, a 920 zł za MZ to NIC, nie wiem gdzie Ty taką znalazłeś ;p chyba, że bez papierów

Edytowane przez kilant
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dlatego to napisałem o kompresji bo ona też może wpływać na dziąłnie silnika w tym wkrecanie sie na obroty. Jesli mimo wszystko kompresja jest ok koszt naprawy tego problemu (gaźnik, filtry, iskra) i tak bedzie tańszy niż regeneracja silnika. Po prostu chciałem abyś odrzucił najwieksze zło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, co się da tak że tak powiem sa surowo to sprawdzę ale nie będę żnął nie lada mechanika bo tu nie o to chodzi. Po prostu chcę kupić MZ ale nie tak żeby dołożyć drugie tyle w naprawę. Dlatego też chce wiedzieć co w najgorszym razie mnie czeka i ile mu zaproponować bo chce 920 a to stanowczo za dużo..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stary nie czytasz tego co pisze. jezeli nie sprawdzisz dokładnie kompresji miernikiem, możesz właśnie nadziać sie na mine i dołożyć przhnajmniej połowe kasy za zakup. sprawdzanie kompresji to nie jest rżnięcie mechanika tylko wykluczenie najdroższej naprawy w silnikach dwusuwowych. zrobisz jak uważasz, ja swoją opinie wyraziłem i pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...