wueska Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Paweł przecie to nie twój pierwszy japończyk, już raz tłumaczyliśmy ci że regeneracje nie wchodzą w grę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 (edytowane) Trzpień Zdjęcia zrobiłem owego napinacza , co Pan Piotr mysli o tym ? Edytowane 1 Lutego 2013 przez Paweł B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 nie wiem moze Piotr oceni, wg mnie to trzeba wziac w rece zobaczyc jak pracuje... bo wyglada ... jak napinacz :) Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Może troszkę przyblize jak działa , gdy ciągnie sie za częśc ruchoma widoczną na 6 zdjęciu (od góry) w celu napięcia to niestety nie da się ponieważ blaszka zapiera za trzpień , trzeba wtedy przytrzymac blaszkę i wtedy da się napiąc , i tak jet w kazdym połozeniu trzpienia , jeżeli chodzi o drogę powrotną czyli po puszczeniu napinacza , trzpień wchodzi w blaszkę bez zadnego trzymania . Wychodzi na to że naciagajac sprężyne tym ruchomym elemętem do góry to poluźniam rozrząd ,zaś gdy sprężyna ściąga napinacz nadół powduje docisnięcie ślizgu do łańcucha Czyli poprostu napinacz trzyma przy napinaniu rozrzadu ale sie nie cofa trzpień w celu poluźnienia. gdy łańcuch zbyt bardzo się napnie próbuje cofnąc napinacz ten sie nie daje , a dociska go jak jest luzniejszy i stukot wywodzi sie własnie z pracy blaszki na nicie tluczac sie naprzemiennie o trzpień gdy sie o niego zapiera i poluźnia Czyli na chłopski rozum wynika z tego że napinacz jest sprawny , a zbyd wielka różnica wyciągu łańcucha na danej dlugości powoduje to zbyt duże ruchy napinacza , wędz pewnie łańcuch do wymiany chociaz mamobawy ponieważ każdy łańcuch nawet nie wyciagnięty ma tak ze raz jest luźniejszy a raz bardiej napięty i z tym powinien radzic sobie napinacz w jakims tam stopniu , i chyba ze ruchy lańcucha sa zbyt wielkie i przez to sie tlucze napinacz który jest porażka fabryczną . ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Trzpien jest wyraznie wyslizgany z czego wynika ze blaszka nie trzyma w granicach tego "wyblyszczenia".Ja w swojej 750 wymienilem same napinacze ( po $60.- sztuka ) i stukot zniknal.Nie slyszalem ani nie czytalem zeby ktos to probowal naprawiac jako ze zuzyciu podlega zarowno blaszka jak i trzpien,a koszt napinaczy nie jest kosmiczny.Przy okazji warto uwaznie sprawdzic walki i podstawy, czy nie ulegaja zuzyciu, bo wowczas sama wymiana napinaczy nie pomoze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Napinacze do wymiany już to napisałem poprzednio. Wymiana samych łańcuszków spowoduje ich błyskawiczne zniszczenie,Sam trzpień można dokupić i kosztuje ok.30$ ale nie w naszym kochanym kraju no matołki z HMP na pewno Ci go nie sprowadzą :biggrin: Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 (edytowane) Dziękuję bardzo za pomoc , nie spodziewałem się że zużycie tego typu że pręt sie wyslizga spowoduje takie toś ,czy honda nie znała innego rozwiązania w tych latach , nie mówie już o napinaczu zapadkowym , ale chociaz ręczny naciąg na śrubę . Szukam obecnie informacji jaką ma długośc nowy łańcuch rozrzadu między nitami na odcinku np 1-21 , poniewaz chcę porównac te wartosci do starego łańcucha , a nie widzę nigdzie takich informacji ? Edytowane 2 Lutego 2013 przez Paweł B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Takie mierzenie może być i jest najczęściej bardzo mylące, szuka się najbardziej wyciągniętego miejsca(najsłabszego ogniwa o którym wspomniał wcześniej Piotr). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 No tak zgadza się ale dla porównania chciał bym znac wartosci fabryczne łańcucha rozrzadu, jeżeli ktos je zna to bardzo prosze o podanie , taki sam lańcucjh rozrządu posiada GSF 1200 bandit po 2001 roku , patrzyłem w serwisówce ale tez nie dopatrzyłem się tam granicznego wymiaru . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 moja kawa ma łancuszek SCA0412DHA i podaja 128,9 mm dla 20 ogniw, moze masz taki sam typ łancucha? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Tak własnie o to chodziło , sprawdziłem ten sam typ łańcucha jest tyle że jak sprawdzałem to u mnie wychodzi że jest to na 21 a nie 20, czy mógłbys jeszcze raz sprawdzic? , i czy to jest wymiar graniczny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 no dwadzieścia jest i to jest wymiar graniczny, jeszcze piszą, żeby obciążyć łańcuch siła około 5kg i pomierzyć oczywiście w rozynch miejscach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 (edytowane) Ale jaja to coś jest nie tak u mnie jest to 1-21 prawie ten wymiar moze bez 1.2 mm , a typ łańcucha się zgadza , naciąg jest jakiś bo łańcuch na wałkach siedzi naprężony no ale aż tyle by był wyciągnięty o jedno oczko ,no nie mozliwe bo prędzej nity by poszły ,chyba nie jest w stanie łańcuch się aż tyle naciągnąc na tak krutkim odcinku. SCA 0412 no dokładnie taki sam przychodzi końcowe oznaczenie DHA czy SV to już symbol wytrzymałosci a sprawdzałem raz jeszcze i było to od 1do 21nita Edytowane 3 Lutego 2013 przez Paweł B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 masz tu screena z manuala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi