JanuszK30 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Chyba wszystko w normie, a juz z pewnoscia nie ma co gdybac przez neta, niech oslucha ktos w warsztacie... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Kumpel ma 636 i faktycznie słychać cykanie na jednej z cewek. Jeśli jesteś troszkę obyty to na pewno odróżnisz 'cykanie' cewki od jakiś tam stuchów w silniku(napinacz czy co tam). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrpo Opublikowano 6 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 No wlasnie jest jedno cykanie ktore sie wyroznia. I najprawdopodobniej moze to byc cewka . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Wiecie co dziś jedna głupotę słyszałem że przedłużacz razi na odległość a teraz druga że cewka cyka:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrpo Opublikowano 7 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Pewnie ze tak. Jezeli cewka jest uszkodzona (przerwa w uzwojeniach) to slychac przeskok iskry . np w paralizatorze jest przeskok iskry który wydaje dzwiek. Jest to mozliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Pewnie ze tak. Jezeli cewka jest uszkodzona (przerwa w uzwojeniach) to slychac przeskok iskry . np w paralizatorze jest przeskok iskry który wydaje dzwiek. Jest to mozliwe.Acha...jak cewka ma przerwę w uzwojeniach to nie cyka a silnik nie pracuje na dwóch garach (w przypadku 4 cylindrów). A jak cewka przebija to może to być słyszalne w warunkach absolutnej ciszy ale nie przy takiej sieczkarni i będzie znowu nierówna praca silnika. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KARDAN-IN Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 (edytowane) Zawsze można dla pewności sprawdzić multimetrem, oporności uzwojenia pierwotnego/wtórnego cewek zapłonowych. Słychać, a najlepiej widać nocą, przeskok iskry na przewodach zapłonowych, jeśli któryś przewód ma przebicie....z fajką i świecą zapłonową włącznie. Na twoim miejscu sprawdził bym naciąg/wyciągnięcie łańcuszka rozrządu, i kontrola/regulacja luzu zaworowego. Co do ciężkości włączania sprzęgła, to trzeba by sprawdzić stan linki sprzęgłowej, przesmarować ją ewentualnie wymienić na nową- a odczucie pracy sprzęgła będzie o wiele lżejsze- niewykluczone że poprzedni właściciel zastosował mocniejsze sprężyny dociskowe sprzęgła. Może się mylę, ale jak dla mnie to klamkę sprzęgła masz dość krótką, a to przekłada się dodatkowo na przyłożeniu jeszcze większej siły podczas wciskania klamki. Co do hałasu kosza sprzęgłowego, to możesz przechylić moto, lub od razu spuścić stary olej ( a po całej robocie zalać nowy), zdjąć pokrywę sprzęgła, i obadać zużycie/luzy łożyska kosza sprzęgłowego. Edytowane 7 Lutego 2013 przez KARDAN-IN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrpo Opublikowano 7 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Na 21 lutego umowilem sie na serwis . Wymiana olejow, potrzebne regulacjie no i sprawdzenie sprzegla. Koszt to okolo 250 funtów . Wydaje mi sie ze cena jest ok . Nasmarowanie linki nic nie dalo . Zobaczymy po serwisie co bylo nie tak . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 250?Woow. Chyba jednak troche przesadzają Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 chyba nie skoro sam mechanik bierze kolo dychy na godzine a roboty troche z tym bedzie, plus utrzymanie warsztatu i jeszcze musi zostac zysk dla wlasciciela tegoz UKejowskiego warsztatu Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 - Stuk puk- Kto tam?- Panewka Generalnie rzecz biorąc japońscy inżynierowie włożyli bardzo dużo pracy w projekt silnika do Mazdy 636, aczkolwiek nie są one na tyle trwałe, żeby wytrzymać eksploatację znamienną dla przeciętnego egzemplarza Golfa MKII eksploatowanego na polskich drogach. Pzdr,Hans - Kadett GSI 1,4 gaźnik! (z digitalem!) To jest forum motocyklistów a nie forum golfa GTfujmoderator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrpo Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Witam po długiej przerwie. Motor wrócił z serwisu . Zawory wyregulowane u góry nie stuka. Dzwiek wydobywa sie od strony sprzęgła. Odkrecilem korek wlewu oleju i faktycznie to cos ze sprzeglem. Po wciśnięciu dźwięk sie zmienia . Czy jest tam jakiś lancuszek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Nawet jeśli by był to masz problem z samym sprzęgłem. Musisz sprawdzić czy nie ma luzów, nie jest wybite na tulei ani na obudowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.