Skocz do zawartości

Stuki w silniku Kawasaki 636


adrpo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie ze tak. Jezeli cewka jest uszkodzona (przerwa w uzwojeniach) to slychac przeskok iskry . np w paralizatorze jest przeskok iskry który wydaje dzwiek. Jest to mozliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie ze tak. Jezeli cewka jest uszkodzona (przerwa w uzwojeniach) to slychac przeskok iskry . np w paralizatorze jest przeskok iskry który wydaje dzwiek. Jest to mozliwe.

Acha...jak cewka ma przerwę w uzwojeniach to nie cyka a silnik nie pracuje na dwóch garach (w przypadku 4 cylindrów). A jak cewka przebija to może to być słyszalne w warunkach absolutnej ciszy ale nie przy takiej sieczkarni i będzie znowu nierówna praca silnika.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze można dla pewności sprawdzić multimetrem, oporności uzwojenia pierwotnego/wtórnego cewek zapłonowych. Słychać, a najlepiej widać nocą, przeskok iskry na przewodach zapłonowych, jeśli któryś przewód ma przebicie....z fajką i świecą zapłonową włącznie. Na twoim miejscu sprawdził bym naciąg/wyciągnięcie łańcuszka rozrządu, i kontrola/regulacja luzu zaworowego. Co do ciężkości włączania sprzęgła, to trzeba by sprawdzić stan linki sprzęgłowej, przesmarować ją ewentualnie wymienić na nową- a odczucie pracy sprzęgła będzie o wiele lżejsze- niewykluczone że poprzedni właściciel zastosował mocniejsze sprężyny dociskowe sprzęgła. Może się mylę, ale jak dla mnie to klamkę sprzęgła masz dość krótką, a to przekłada się dodatkowo na przyłożeniu jeszcze większej siły podczas wciskania klamki. Co do hałasu kosza sprzęgłowego, to możesz przechylić moto, lub od razu spuścić stary olej ( a po całej robocie zalać nowy), zdjąć pokrywę sprzęgła, i obadać zużycie/luzy łożyska kosza sprzęgłowego.

Edytowane przez KARDAN-IN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 21 lutego umowilem sie na serwis . Wymiana olejow, potrzebne regulacjie no i sprawdzenie sprzegla. Koszt to okolo 250 funtów . Wydaje mi sie ze cena jest ok . Nasmarowanie linki nic nie dalo . Zobaczymy po serwisie co bylo nie tak .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Stuk puk

- Kto tam?

- Panewka

 

Generalnie rzecz biorąc japońscy inżynierowie włożyli bardzo dużo pracy w projekt silnika do Mazdy 636, aczkolwiek nie są one na tyle trwałe, żeby wytrzymać eksploatację znamienną dla przeciętnego egzemplarza Golfa MKII eksploatowanego na polskich drogach.

 

Pzdr,

Hans - Kadett GSI 1,4 gaźnik! (z digitalem!)

 

To jest forum motocyklistów a nie forum golfa GTfuj

moderator

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam po długiej przerwie. Motor wrócił z serwisu . Zawory wyregulowane u góry nie stuka. Dzwiek wydobywa sie od strony sprzęgła. Odkrecilem korek wlewu oleju i faktycznie to cos ze sprzeglem. Po wciśnięciu dźwięk sie zmienia . Czy jest tam jakiś lancuszek ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...