Skocz do zawartości

Yamaha FZR 750 Genesis problem z mocą.


arekmoto2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No witam koledzy!! Więc tak z tego co się dowiedziałem od Yamahy to moje FZR 750 jest wersją Japońską i posiada moc 56.60kW więc musiało być mocno bloknięte kto z was wie gdzie? Pozdrawiam

Zblokowana może być na króćcach przed gaźnikami (zwężki na króćcach które zmniejszają średnice kanałów) najlepiej wymienić króćce, druga sprawa to wielkość dysz w Gaźnikach.

 

Tak wygląda zdławiony króciec, normalny powinien mieć wewnętrzną średnicą zbliżoną do otworu w gaźniku

post-45343-0-71449500-1359397320.jpg

Edytowane przez Piroo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy kupowałam swój pierwszy motocykl (Kawasaki ER5, w Niemczech) też był zablokowany. Blokada polegała na tym że miał inny wałek rozrządu. Znajomy mechanik wstawił ten właściwy i było OK.

Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i innym teraz też pomoże ten temat bo znajomy mechanik ma serwisówke do mojej FZR 750 i jest tak ze na 1 i 4 gaźniku powinna być dysza 122,5 a na 2 i 3 gaźniku 117,5 a u mnie jest dysza 92,5. Tak więc to jest mój pierwszy podejrzany i na 100% to jest winne, pytanie jest tylko jedne.. gdzie dostać takie dysze jakie powinny być orginalne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalezy jakie gaźniki mikuni czy keihin wszystko kupisz na larsson.pl lub allegro.pl, mam nadzieje ze mechanik dobrze spojrzał i w tabelce patrzyl na dysze do wersji europejskiej a nie kanadyjskiej czy usa :) wg katalogu dysze na gaźnik 1 i 4 92.5 a na 2 i 3 90 są od motocykla Yamaha FZ 750

Nie mam przed sobą serwisówki dedykowanej do fzr, tylko w chwili obecnej autodatę jak będę miał chwilę czasu poszukam info.

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o kurcze, bardzo ciekawa wiadomość, ja zobaczyłem wczoraj dysze z 4 gaźnika i była własnie 92.5 dzisiaj zobacze z 2 i 3 jakie są i dodam fotki moich gaźników bo nie wiem jakie to są firmy własnie ;/. Bardzo będę wdzięczny jeśli mi podasz jakie dysze powinny być w FZR takiej całkiem odblokowanej i dziękuje też za stronkę z takimi częściami! Wieczorkiem dodam zdjęcia. Dzięki!!

 

No więc tak gaźniki są MIKUNI i racja dysze 2 i 3 to 90 a 1 i 4 to 92.5 , to teraz już zgłupiałem czy to są dobre dysze czy złe. Jakie powinny być by było 100% mocy? Dzwoniłem dzisiaj do Motorland we Wrocławiu i też nie wiedzą, dopiero za 3-4 dni może będzie coś wiadomo, a może ktoś z was koledzy ma serwisówke do FZR 750 Genesis? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten model jest zdlawiony rowniez na CDI, dysze zewnetrzne 107,5 wewnetrzne 105 a w airboksie do usuniecia gumowa przeslona zmniejszajaca doplyw powietrza

 

Napisałem wcześniej, że ma "kastrata" i takiego silnika nie da się przywrócić do pełnej mocy. Jedynym wyjściem jest wymiana całego silnika wraz z wiązką instalacji elektrycznej oraz zegarów.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jest az tak zle Piotr. Z silnikem problemow nie bedzie co do instalacji polowicznie rozwiaze sie problem uzywajac modulu z fzr 1000 bo podejdzie, w licznikach jest jednak z tego co wiem blokada vmax do 180 tez do obejscia. co do dyszy o ktorych pisalem zalezy to tez od rodzaju uzytych gaznikow moje dane sa do wersji BD34 a te ktore podal koledze mechanik rowniez prawidlowe sa do gaznikow BDST 38

pozdr

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak odczytać jaki model gaźnika ja mam? Licznik już mam z FZR 1000 tyle że własnie nie podłączyłem dwóch przewodów odpowiedzialnych za blokade, chyba mogą być odłączone to nie będzie go blokowało. Dobrze myślę? ok jutro obejrzę jeszcze dokładnie airbox i to chodzi dokładnie o takie hmm w tym airboxie od każdego gaźnika są takie zakrzywione gumy, to o to chodzi tak? No i teraz pozostaje pytanie... jakie dysze najlepiej założyć... Bo jestem już w stanie sobie zamówić ale nie wiem jakie własnie rozmiary.

Edytowane przez arekmoto2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie na gaźnikach pisze mi tylko MIKUNI CORP nic więcej nie ma bo dzsiaj szukałem. Ok jutro obejrze airbox, a to skoro problem 180km/h się rozwiązuje po zmianie zegarów i odłączeniu tego przewodu to w jakim celu ma być zakładanie modułu od FZR 1000? Sorki koledzy że tak męcze ten temat ale w necie jak szukałem jest bardzo mało o tym motocyklu a jak już jest jakiś temat to pozostał bez rozwiązania więc i może kiedyś innym się przydadzą te rozmowy. ;) Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...