arekmoto2 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 No witam koledzy!! Więc tak z tego co się dowiedziałem od Yamahy to moje FZR 750 jest wersją Japońską i posiada moc 56.60kW więc musiało być mocno bloknięte kto z was wie gdzie? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piroo Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 (edytowane) No witam koledzy!! Więc tak z tego co się dowiedziałem od Yamahy to moje FZR 750 jest wersją Japońską i posiada moc 56.60kW więc musiało być mocno bloknięte kto z was wie gdzie? PozdrawiamZblokowana może być na króćcach przed gaźnikami (zwężki na króćcach które zmniejszają średnice kanałów) najlepiej wymienić króćce, druga sprawa to wielkość dysz w Gaźnikach. Tak wygląda zdławiony króciec, normalny powinien mieć wewnętrzną średnicą zbliżoną do otworu w gaźniku Edytowane 28 Stycznia 2013 przez Piroo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekmoto2 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Dzisiaj kolego to rozbierałem wszystko i co mnie zastanowilo to nie ma blokad na króćcach ale dysza w gaźniku jest 92.5 chyba troszke za mała co nie? Z tego co mi wiadomo powinna byc conajmniej 105? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Gdy kupowałam swój pierwszy motocykl (Kawasaki ER5, w Niemczech) też był zablokowany. Blokada polegała na tym że miał inny wałek rozrządu. Znajomy mechanik wstawił ten właściwy i było OK. Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekmoto2 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Może i innym teraz też pomoże ten temat bo znajomy mechanik ma serwisówke do mojej FZR 750 i jest tak ze na 1 i 4 gaźniku powinna być dysza 122,5 a na 2 i 3 gaźniku 117,5 a u mnie jest dysza 92,5. Tak więc to jest mój pierwszy podejrzany i na 100% to jest winne, pytanie jest tylko jedne.. gdzie dostać takie dysze jakie powinny być orginalne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 zalezy jakie gaźniki mikuni czy keihin wszystko kupisz na larsson.pl lub allegro.pl, mam nadzieje ze mechanik dobrze spojrzał i w tabelce patrzyl na dysze do wersji europejskiej a nie kanadyjskiej czy usa :) wg katalogu dysze na gaźnik 1 i 4 92.5 a na 2 i 3 90 są od motocykla Yamaha FZ 750Nie mam przed sobą serwisówki dedykowanej do fzr, tylko w chwili obecnej autodatę jak będę miał chwilę czasu poszukam info. Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekmoto2 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 o kurcze, bardzo ciekawa wiadomość, ja zobaczyłem wczoraj dysze z 4 gaźnika i była własnie 92.5 dzisiaj zobacze z 2 i 3 jakie są i dodam fotki moich gaźników bo nie wiem jakie to są firmy własnie ;/. Bardzo będę wdzięczny jeśli mi podasz jakie dysze powinny być w FZR takiej całkiem odblokowanej i dziękuje też za stronkę z takimi częściami! Wieczorkiem dodam zdjęcia. Dzięki!! No więc tak gaźniki są MIKUNI i racja dysze 2 i 3 to 90 a 1 i 4 to 92.5 , to teraz już zgłupiałem czy to są dobre dysze czy złe. Jakie powinny być by było 100% mocy? Dzwoniłem dzisiaj do Motorland we Wrocławiu i też nie wiedzą, dopiero za 3-4 dni może będzie coś wiadomo, a może ktoś z was koledzy ma serwisówke do FZR 750 Genesis? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 nie gazuj maszyny na takie obroty bez obciążenia bo nie będziesz miał czego odblokowywać:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 (edytowane) Ten model jest zdlawiony rowniez na CDI, dysze zewnetrzne 107,5 wewnetrzne 105 a w airboksie do usuniecia gumowa przeslona zmniejszajaca doplyw powietrza Edytowane 29 Stycznia 2013 przez JanuszK30 Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Ten model jest zdlawiony rowniez na CDI, dysze zewnetrzne 107,5 wewnetrzne 105 a w airboksie do usuniecia gumowa przeslona zmniejszajaca doplyw powietrza Napisałem wcześniej, że ma "kastrata" i takiego silnika nie da się przywrócić do pełnej mocy. Jedynym wyjściem jest wymiana całego silnika wraz z wiązką instalacji elektrycznej oraz zegarów. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 nie jest az tak zle Piotr. Z silnikem problemow nie bedzie co do instalacji polowicznie rozwiaze sie problem uzywajac modulu z fzr 1000 bo podejdzie, w licznikach jest jednak z tego co wiem blokada vmax do 180 tez do obejscia. co do dyszy o ktorych pisalem zalezy to tez od rodzaju uzytych gaznikow moje dane sa do wersji BD34 a te ktore podal koledze mechanik rowniez prawidlowe sa do gaznikow BDST 38pozdr Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekmoto2 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 (edytowane) A jak odczytać jaki model gaźnika ja mam? Licznik już mam z FZR 1000 tyle że własnie nie podłączyłem dwóch przewodów odpowiedzialnych za blokade, chyba mogą być odłączone to nie będzie go blokowało. Dobrze myślę? ok jutro obejrzę jeszcze dokładnie airbox i to chodzi dokładnie o takie hmm w tym airboxie od każdego gaźnika są takie zakrzywione gumy, to o to chodzi tak? No i teraz pozostaje pytanie... jakie dysze najlepiej założyć... Bo jestem już w stanie sobie zamówić ale nie wiem jakie własnie rozmiary. Edytowane 29 Stycznia 2013 przez arekmoto2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 te niepodlaczone przewody rozwiaza problem, w airboksie jest pojedyncza duza guma na pierscieniu metalowym, a model gaznikow odczytasz na gaznikach... Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekmoto2 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Właśnie na gaźnikach pisze mi tylko MIKUNI CORP nic więcej nie ma bo dzsiaj szukałem. Ok jutro obejrze airbox, a to skoro problem 180km/h się rozwiązuje po zmianie zegarów i odłączeniu tego przewodu to w jakim celu ma być zakładanie modułu od FZR 1000? Sorki koledzy że tak męcze ten temat ale w necie jak szukałem jest bardzo mało o tym motocyklu a jak już jest jakiś temat to pozostał bez rozwiązania więc i może kiedyś innym się przydadzą te rozmowy. ;) Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 po wymianie modulu przybedzie 10 konikow Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi