damianooo1998 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Witam! Mam pytanko, bo mam okazję kupić exc 125 z zatartym tłokiem na nicasilu, lecz nie wiem w jakim stanie będzie nicasil. Stawiając, że będzie w lichym nie mam aż tyle pieniedzy na nowy nicasil i co bym stracił wstawiając tuleje ?Dużo straciłbym na mocy? Mocniej grzałby się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Witam! Mam pytanko, bo mam okazję kupić exc 125 z zatartym tłokiem na nicasilu, lecz nie wiem w jakim stanie będzie nicasil. Stawiając, że będzie w lichym nie mam aż tyle pieniedzy na nowy nicasil i co bym stracił wstawiając tuleje ?Dużo straciłbym na mocy? Mocniej grzałby się?Torche straci, może nie chodzić dobrze na wysokich obrotach, ale gbyby mi się osobiście skończył nicasil to właśnie tak bym zrobił.Tylko musisz ją wstawić w dobrym warsztacie np.Motor-Tech Katowice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 (edytowane) spokojnie mozna wstawic tuleję do exc i nic się nie stanie, wystarczy uzywac dobrego oleju, dotrzec jak nalezy i wyregulowc gaźnik tez polecam motor tech, tylko jak będziesz wysyłał to wyslij (wbrew temu co on wymaga) razem z zaworem wydechowym, bo jak wyslesz bez niego to będziesz musiał go potem w domu szlifowac zeby otwierał się bez oporów ( u mnie haczył o tuleję) a a tak dostaniesz gotowy bo on to zrobi poza tym dobrze zastanów się nad tym exc bo jeśli ktos doprowadził do zatarcia to ogólny stan silnika i reszty motocykla moze byc fatalny i tłok z tuleją będzie mała częścią wydatków jeśli to to moto:http://allegro.pl/kt...2926581135.htmlto raczej to sx a nie exc Edytowane 10 Stycznia 2013 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianooo1998 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 (edytowane) Tak to jest to moto i jest to exc, bo juz rozmawiałem ze sprzedawcą, po prostu poprzedni właściciel odłączył światła i stopkę.Olej będe lał castrol power racing 2t, tuleja robionaby była w Katowicach. Edytowane 10 Stycznia 2013 przez damianooo1998 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 moze to byc exc, w tym roczniku ciężko je odróżnic, oprócz lamp itp tylko koło i dyfuzor mają inne (tu akurat jest z sx'a pewnie dla poprawy górnych obrotów) możesz szarpnąc się na motula 800 2T lub ipona samurai, to najlepsze oleje, silnik jezdzony na motulu w srodku jest czysciutki jak z fabryki szczerze mowiąc to oplaca się to wziąc tylko jeśli technicznie oprócz silnika jest idealny, tzn. zadnych zawiasów do naprawy, szprych, łożysk w kołach itp., bo trzeba się liczyc z tym, ze silnik to szrot i moze wymagac kapitalkki, a nie tylko tłoka i tuleji, najlepiej zdjąc górę i obadac korbę i wał - mogą byc w kiepskim stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 125 2t spro straci na mocy i agresywności, będzie mułowate. Miałęm tuleje teraz mam nowy cylinder na nicasilu to widzę różnicę. Tuleja była robiona w motor techu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Ja wstawiałem do CR 125 tuleje i strat nie było żadnych, przynajmniej właściciel moto który latał na nim 2 lata ich nie zauważył, więc wydaje mi się że wykonanie tulei ma spore znaczenie, ale dobre dotarcie jeszcze większe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 moj lepiej jechał na tuleji, ale nie wiem jak powinien jechac zdrowy na nicasilu bo gdy zdjąłem cylinder to nicasil miejscami byl wytarty do zera, koledzy na crossach 250 spadku mocy nie odczuli, wg mnie w 2T najważniejsza jest regulacja gaźnika i zaworu i gdy to będzie zrobione jak nalezy to mocy nikomu brakowac nie będzie, byc może tuleja nie zda egzaminu przy zawodniku, ktory wyciska z silnika 100%, przegrzeje sie, albo będzie odczuwlany spadek mocy, gdybym miał ładnego, max 4-5 letniego dwusuwa to robiłbym nicasil lub brał nowy cylinder, natomiast przy starszych maszynach, zwłaszcza enduro wbijałbym tuleję i woryny, bo lokalnym specom, których dokładnosc zwykle pozwala remontowac silniki w zukach i polonezach silnika bym nie oddał ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.